Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti?

2 posters

Siirry alas

1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti? Empty 1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti?

Viesti  kaapomies Ma Huhti 15 2024, 11:24

Moi kaikille,

Mulla oli peittaushommassa nestepeittaimen pumppu ja kompressori kiinni Brownin 7-napaisessa 12v pistokkeessa joka meni yllättäen pimeäksi. Kyseessä on ensimmäisiä 1490-malleja (vuoden 1983) Sekuran ohjaamolla. Minulla ei ole sähköpiirustuksia tuosta koneesta ja kysyisinkin, onko antaa vinkkejä missä tuon piirin sulake mahtaa olla.

parhain terveisin,

Kaapo

kaapomies

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 17

Takaisin alkuun Siirry alas

1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti? Empty Vs: 1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti?

Viesti  1690 metsä Ma Huhti 15 2024, 14:58

Sille pistokkeella ei ole erillistä sulamatta, mutta jos siellä on valot pimeenä voi olla sulake vikakin.
Siinä 1490 joka minulla oli, ei ollut kun neljä sulaketta. Ne sijaitsee kierroslukumittarin oikeallapuolen. Siinä sivulla pieni rasia.
Se sulakerasiakin pyrkii vanhemmiten kuumenemaan ja sulamaan virankulku heikkenee siitäkin syystä.
Kyllä sieltä muitakin mahdollisia vikapaikkoja löytyy

Tuohon 1690 laitoin ajovaloille erillisen virransyötön ja sulakkeen, kun se sulakerasia kärysi aina, kun valot oli päällä.

1690 metsä

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 653

kaapomies likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti? Empty Vs: 1490 12v pistokkeen sulakkeen sijainti?

Viesti  kaapomies Ma Huhti 15 2024, 15:04

Neljä lasisulaketta on tosiaan siinä ohjauspulpetin oikealla kyljellä. Olen aina luullut niitä mittaristoon ja hyttiin liittyviksi sulakkeiksi. Kiitos avusta!

kaapomies

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 17

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa