case 895xl kannen jälkikiristys
2 posters
Sivu 1 / 1
case 895xl kannen jälkikiristys
Kansiremppa tehty. Tehdäänkö jälkikiristys kuumana vai kylmänä?
ed8525- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 2
Vs: case 895xl kannen jälkikiristys
Käytännössä ei merkitystä.
Kunhan kirrausjärjestyksessä pultti kerralaan 60-90ast auki ja siit uudelleen momenttiin.
Eka kiristyhän tehdään heti ensimmäisen 45min-2h lämpimäksikäytön jälkeen, ja toinen jälkikirraus olisi hyvä tehdä n.50-100h ajon jälkeen.
Nyky tarviketiippareilla on hyvä tehdä kolmaskin kerta, parinsadan tunnin paikkeilla.
Siis massatiivisteiden kyseessä ollessa.
Kunhan kirrausjärjestyksessä pultti kerralaan 60-90ast auki ja siit uudelleen momenttiin.
Eka kiristyhän tehdään heti ensimmäisen 45min-2h lämpimäksikäytön jälkeen, ja toinen jälkikirraus olisi hyvä tehdä n.50-100h ajon jälkeen.
Nyky tarviketiippareilla on hyvä tehdä kolmaskin kerta, parinsadan tunnin paikkeilla.
Siis massatiivisteiden kyseessä ollessa.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2934
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» Case 580G vm 1985 kannen jälkikiristys
» 1200 s kannen jälkikiristys
» DB 880 Selecta, kannen jälkikiristys
» 995 kannen vaarnapultti
» Case 895xl lämmityslaitteen kennon irroitus
» 1200 s kannen jälkikiristys
» DB 880 Selecta, kannen jälkikiristys
» 995 kannen vaarnapultti
» Case 895xl lämmityslaitteen kennon irroitus
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa