Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1490 hydraulikka

3 posters

Siirry alas

1490 hydraulikka Empty 1490 hydraulikka

Viesti  Rick Su Marras 20 2022, 16:43

Mitenkäs arvon raati tietää kuinka yhdellä hydrauliikka lohkolla olevaan koneeseen saa hiekottimen pyörimään?.
Kokeilin kytkeä hiekoittimen molemmat letkut tuohon lohkon kahteen liittimeen mutta noin se ei toimi.
Toiseen venttiiliin jää vastapaine eikä anna öljyn kiertää.
Uudemmissa koneissa samaan lohkoon laittamalla toimii ja saa jopa pyöritettyä molempiin suuntiin.
Pitääkö ohjata toisen letkun paluuöljy suoraan perään (rakentaa vapaan paluun liitin)?.
MInne se vapaa paluu liitin olisi helpoin kytkeä. Koneessa on etukuormain ja lisälevy sitä varten. Siinä taitaa olla se vapaa paluu jo olemassa joten siihen t-liittimellä saa sen varmaan helpoiten järjestettyä.

Rick

Viestien lukumäärä : 5

Takaisin alkuun Siirry alas

1490 hydraulikka Empty Vs: 1490 hydraulikka

Viesti  MikkoT Su Marras 20 2022, 18:48

Onkohan vika liittimien kuluneisuus tai yhteensopimattomuus? Voi mennä paluuliittimen letkunpuoleinen sulku kiinni, jos vastapuoli ei ylety sitä kunnolla avaamaan.

MikkoT

David Brown : 30D
DBTCF:n jäsen nro : 13
Viestien lukumäärä : 101

Takaisin alkuun Siirry alas

1490 hydraulikka Empty Vs: 1490 hydraulikka

Viesti  1690 metsä Su Marras 20 2022, 18:58

Joo, silätavalla minä olen hiekotinta pyörittänyt, että paluuletku on vapaanpaluun liittimessä.
Etukuormaajan paluulinjaan haara on varmaan paras toteutus. Tietysti sillä olettamalla, että kuormaaja paluu on kytketty oikeaan kohtaan

Mulla hiekotin on kiinalainen Kehveli merkkinen ja hiekan kylvömäärä säädetään virtaussäätimellä. Systeemiä ei käsittääkseni ole tarkotettu takaperin pyöritettäväksi

1690 metsä

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 651

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa