Taavetti 950 öljyvuoto
3 posters
Sivu 1 / 1
Taavetti 950 öljyvuoto
Syksyllä ostamani taavetti 950 vuotaa öljyä kytkinkopan tai vauhtipyörän takaa jostakin. Myyjä kertoi vuodon syyksi, että narutiiviste pitäisi vaihtaa. Olisiko tietoa onko tässä mallissa narutiiviste vai olisiko sittenkin kyse laakereista tai öljyn takaisinkiertoventtiilin ongelmista? Onko tämmöinen takaisinkiertoventtiili öljypohjassa? Kaikkia näitä on viaksi ehdotettu.
Harri- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: Taavetti 950 öljyvuoto
Otetaanpas uuden vuoden kunniaksi yksi pika-arvaus. Se vuoto saattaa johtua ihan vain siitä että kampikammioon rakentaa painetta eli tuuletus on riittämätön vanhalle koneelle tai peräti tukossa. Minun ymmärtääkseni tuossa on venttiilikopasta imusarjaan semmonen ohkainen pilli sitä varten. Alustavasti vois sen pillin korvata reilulla puutarhaletkun pätkällä joka menee jonnekkin sellaiseen paikkaan missä sotkee mahdollisimman vähän eli ihan vain alas.
Ja viisaammat tai muistavammat voisivat kommentoida sitä kampiakselin takapään tiivistystä. Minulla on jotenkin sellainen tunne että koiranpaskaa sinne ei vielä oltu laitettu vaan tiivistimestä kävi kampiakselilla oleva vastakierre ja ahdas reikä eli jonkinlainen sokkelotiivisteen alkeismuoto. Se on erityisen herkkä kampikammion ylipaineelle tai huonompi vaihtoehto - taaimman runkolaakerin väljyydelle
On tullut tuhannen tuntia erilaisissa maatilan töissä ajeltua sellaisella joskus esihistoriallisena aikana mutta anatomiaan ei tarvinnut tutustua.
Ja viisaammat tai muistavammat voisivat kommentoida sitä kampiakselin takapään tiivistystä. Minulla on jotenkin sellainen tunne että koiranpaskaa sinne ei vielä oltu laitettu vaan tiivistimestä kävi kampiakselilla oleva vastakierre ja ahdas reikä eli jonkinlainen sokkelotiivisteen alkeismuoto. Se on erityisen herkkä kampikammion ylipaineelle tai huonompi vaihtoehto - taaimman runkolaakerin väljyydelle
On tullut tuhannen tuntia erilaisissa maatilan töissä ajeltua sellaisella joskus esihistoriallisena aikana mutta anatomiaan ei tarvinnut tutustua.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1589
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: Taavetti 950 öljyvuoto
Kiitos näistä tiedoista täytyy tutkia ensin nämä
Harri- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 6
Vs: Taavetti 950 öljyvuoto
Sain konerempassa myös ohjeet, ettei sitä narutiivistettä laiteta. Ei sitä vanhastaankaan ollut.
Tuolllainen "kierre" siellä 950 -60 kampurassa on.
Tuolllainen "kierre" siellä 950 -60 kampurassa on.
nedlog- David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 149
Viestien lukumäärä : 109
Paikkakunta : Willähde
Similar topics
» Öljyvuoto
» 1390 takapotku Kysymyksiä
» db-950 öljyvuoto
» 996 -80, kolmitieventtiilin öljyvuoto
» DB 996 -80 öljyvuoto
» 1390 takapotku Kysymyksiä
» db-950 öljyvuoto
» 996 -80, kolmitieventtiilin öljyvuoto
» DB 996 -80 öljyvuoto
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa