Vasen jarru 1210 vm 78
4 posters
Sivu 1 / 1
Vasen jarru 1210 vm 78
Vasemman puolinen jarrupoljin ei toimi. Vaan on ns.veltto. Oikea puoli jarruttaa, ok. Missähän vika voisi olla tai korjaus ehdotuksia.
MIKSÄ- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Vs: Vasen jarru 1210 vm 78
Eikös 1210:ssä ole kuivat rumpujarrut, joita käytetään nestevälityksellä kokonaan ulkopuolelta? Jos systeemi on hukannut nesteen, niin tiivistevika siellä täytyy olla. Tai jos pääsylinterin tiiviste on alkanut falskata niin kai poljin silläkin voi mennä löysäksi. Tuo pääsylinterin tiiviste ei kyllä taida olla varsinaista kulutustavaraa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5083
Vs: Vasen jarru 1210 vm 78
Tarkista, pyöriikö akseli (viite nr 14) oheisessa linkissä, kun painat jarrupojinta. https://www.mycnhistore.com/us/en/caseih/na/tractors/agricultural/david-brown/david-brown-diesel-tractor-sn-11150001-after/brakes/slave-cylinders-and-brake-shoes-1210q-1212q-1210sk-and-1212sk-tractors-for-europe-only/cn/FAC5264E-8FBF-E111-9FCE-005056875BD6 Jos akseli ei pyöri saattaa vivun ja akselin välinen tappi (viite 12) olla poikki tai sitten jarruöljy on vuotanut ulos jolloin vipukaan ei liiku. Yleisin syy vuotoon on se että, on käytetty DOT 7 jarrunestettä järjestelmän täyttämiseen. Jarruneste vaurioittaa tiivisteet ja aiheuttaa vuotoja. Järjestelmässä täytyy käyttää vain LHM laatuista öljyä. LHM tai LHM plus öljyä on saatavana Motonetista, Biltemasta, Puuilosta ja Tokmanilta, ja monesta muusta paikasta, myös esimerkiksi Case IH jälleenmyyjältä ja IKH:lta. Jos on käytetty DOT 7 jartrunestettä on edessä kaikkkien sylintereiden purku ja uusien tiivisteiden asentaminen.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: Vasen jarru 1210 vm 78
Ei tarvii olla edes DOT7 jarrunestettä, DOT4 riittää tuhoamaan sylinterien tiivisteet, tai mikä tahansa jarruneste.
Mineraaliöljy ( LHM / LHM+ ) on ainoa oikea liemi noihin jarrujärjestelmiin .... Valmet / VALTRA on käyttänyt jarrunesteellä toimivia systeemeitä, FIAT / FORD / DB / DB-CASE / CASE / NEW HOLLAND on enimmäkseen käyttänyt öljyllä toimivia jarru / kytkinsysteemeitä.
IH / CASE-IH koneiden osalta en nyt varmaksi muista kumpi niissä oli ....
Mineraaliöljy ( LHM / LHM+ ) on ainoa oikea liemi noihin jarrujärjestelmiin .... Valmet / VALTRA on käyttänyt jarrunesteellä toimivia systeemeitä, FIAT / FORD / DB / DB-CASE / CASE / NEW HOLLAND on enimmäkseen käyttänyt öljyllä toimivia jarru / kytkinsysteemeitä.
IH / CASE-IH koneiden osalta en nyt varmaksi muista kumpi niissä oli ....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2945
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne
Similar topics
» Help mii 996 nelikon vasen etunapa .
» Taavin kytkinakseli jarru
» 995 jarru ongelma
» Jarru kiusaa
» jarru- ja kytkinnestesäiliöt, DB996 jne
» Taavin kytkinakseli jarru
» 995 jarru ongelma
» Jarru kiusaa
» jarru- ja kytkinnestesäiliöt, DB996 jne
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa