Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

3 posters

Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  lefa42 Su Joulu 27 2009, 13:38

No nyt en ymmärrä mikä tuli. Vetelin tuossa lunta pihasta pois perälevy kaverina, ja yhtäkkiä vaan rupesi kierrokset tippumaan, vaikka pedaali oli aikas pohjassa. Sitten sammui eikä enään edes lupaa.

Kone pyörii hienosti, ei ylimääräisiä mekaanisia ääniä, polttoainettakin tulee jne..

Mikä ihme voi olla?


Viimeinen muokkaaja, lefa42 pvm Su Joulu 27 2009, 18:26, muokattu 1 kertaa
lefa42
lefa42

Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Sastamala

Takaisin alkuun Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty Vs: 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  erkki Su Joulu 27 2009, 13:41

Tuleeko pakoputken päästä harmaata usvaa kun starttaat? Jos ei tule, niin se on todennäköisesti napannut ilmaa järjestelmään. Suodatin tukossa tai jotain semmoista.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5028

Takaisin alkuun Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty Vs: 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  lefa42 Su Joulu 27 2009, 13:43

erkki kirjoitti:Tuleeko pakoputken päästä harmaata usvaa kun starttaat? Jos ei tule, niin se on todennäköisesti napannut ilmaa järjestelmään. Suodatin tukossa tai jotain semmoista.

Ei tule mitään, etummaisen pytyn suutinputkesta tulee ainetta..

Taidan mennä pyörittelemään / ilmailemaan vielä. Jäi kone vähän pahaan paikkaan, eli keskelle tietä. Smile
lefa42
lefa42

Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Sastamala

Takaisin alkuun Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty Vs: 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  Jyryytin Su Joulu 27 2009, 13:57

Eiköhän siellä ole vain kesälaatuinen löpö tehnyt kiusaa. Omasta 990 vaihdoin aatonaattona kesälaadut talvilaatuun. Lasikupista sai sormella pyyhkiä sitä valkoista parafiini töhkää pois Evil or Very Mad
Jyryytin
Jyryytin

David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola

Takaisin alkuun Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty Vs: 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  erkki Su Joulu 27 2009, 14:10

Jos on suodatin ryytänyt tukkoon niin ei auta muu kuin vaihtaa ne tai sitten lämmittää jollakin konstilla. Sangollinen kuumaa vettä mukaan ja rättiä jos ei muuta keinoa ole. Turhaan menee vaan akku tyhjäksi jos sitä yrittää tukkoisen suodattimen kanssa ilmata.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5028

Takaisin alkuun Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty Vs: 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  lefa42 Su Joulu 27 2009, 18:25

50m jatkojohtoa, buusteri päälle ja ilmat ulos. Oli joku tohelo kuljettaja painanut kintaalla naftahanan kiinni. Smile

Pahoittelen häiriötä, jatkamme töitä ->

Edit: Ihmetytti vain, miksei heti käynnistynyt, vaikka suutinputkista ampui nestettä, onko niin ronkeli ilmalle?
lefa42
lefa42

Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Sastamala

Takaisin alkuun Siirry alas

990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä) Empty Vs: 990 imple hyytyi ajossa (ratkaistu, syy olin minä)

Viesti  erkki Su Joulu 27 2009, 18:52

Kyllä, se on erittäin ronkeli ilmalle.

Muistuu varhaislapsuudesta mieleen kun piti ajaa laitumen läpi ja aukoa ja sulkea veräjiä niin eikös ollut joku niin utelias sarvipää että haisteli ja tökkäsi kuonollaan hanan 880:sta kiinni. Piti siinä vähän aikaa tuumia että mikäs nyt on vialla ennenkuin oli kaikki mahdollisuudet kopeloitu.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5028

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa