850 implematic -61
+3
outsider
erkki
Salonen
7 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
850 implematic -61
Terve!
Tuli tuossa omalla kylällä myyntiin jo kauan seissyt David Brown 850 etukuormaajalla.
Omistaja oli ajanut traktorin katokseen jo vuosia sitten huomattuaan moottoriöljyn olevan harmaata. Tämän jälkeen konetta oli ainostaan pyöritelty vuosittain.
No hakutilanteessa öljyt niin koneessa- kuin laatikossakin näyttivät kyllä kirkkailta.
Ei siinä muuta kun kone traktorinlavalle ja kotiin talliin.
Renkaat erittäin hyväkuntoiset ja jarrutkin toimivat kun lavalta talliin alamäkeä rullailin.
Aivan piruuttani ostin akun ja koitin jos kone vaikka pyörähtäisi.
Kuuluu startin suunnalta pelkkää naksutusta. Putsailin liittimet ja akunkengät ja kahteen otteeseen kone on suostunut pyörähtämään muutaman kierroksen. Sitten onkin taas kuulunut pelkkää naksuntaa.
Tuli tuossa omalla kylällä myyntiin jo kauan seissyt David Brown 850 etukuormaajalla.
Omistaja oli ajanut traktorin katokseen jo vuosia sitten huomattuaan moottoriöljyn olevan harmaata. Tämän jälkeen konetta oli ainostaan pyöritelty vuosittain.
No hakutilanteessa öljyt niin koneessa- kuin laatikossakin näyttivät kyllä kirkkailta.
Ei siinä muuta kun kone traktorinlavalle ja kotiin talliin.
Renkaat erittäin hyväkuntoiset ja jarrutkin toimivat kun lavalta talliin alamäkeä rullailin.
Aivan piruuttani ostin akun ja koitin jos kone vaikka pyörähtäisi.
Kuuluu startin suunnalta pelkkää naksutusta. Putsailin liittimet ja akunkengät ja kahteen otteeseen kone on suostunut pyörähtämään muutaman kierroksen. Sitten onkin taas kuulunut pelkkää naksuntaa.
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
Kannattaisi ehkä kokeilla raottaa moottoriöljyn pohjaproppua että tuleeko sieltä vettä tai pakkasnestettä. Jos tulee vain pikku tippa vettä, niin siellä ei ole isoa vuotoa jos on vuotoa ollenkaan. Gykoliseoksella ajaminen tuohoaa laakerit tosi äkkiä.
Juu, se startin naksuminen tavallisesti on merkki siitä, ettei akusta tule ampeereja startille tarpeeksi. Hapettuneessakin liittimessä voi olla kirkas kohta, josta jännite menee kyllä läpi, mutta kun piiristä pienenee resistanssi, niin virtaa ei kuitenkan tule, solenoidi vaan naksahtaa.
Juu, se startin naksuminen tavallisesti on merkki siitä, ettei akusta tule ampeereja startille tarpeeksi. Hapettuneessakin liittimessä voi olla kirkas kohta, josta jännite menee kyllä läpi, mutta kun piiristä pienenee resistanssi, niin virtaa ei kuitenkan tule, solenoidi vaan naksahtaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Vs: 850 implematic -61
Kiitos.
Vettähän sieltä tuli varmaan melkein 2 desilitraa ennen öljyä.
Vaihdoin öljyt ja otin irti sen pohjapropun ympärillä olevan olevan levyn ja putsasin sen.
Putsailin jakiinnigtelin kaikki paremmin janyt pyörittää.
Huomenna pitää laskea vanha polttoaine pois ja tankata uutta ja toivottavasti sitten sais pelin käyntiin.
Tuossa ei muuten ole vetokoukkua lainkaan. Miksiköhän noin?
Vettähän sieltä tuli varmaan melkein 2 desilitraa ennen öljyä.
Vaihdoin öljyt ja otin irti sen pohjapropun ympärillä olevan olevan levyn ja putsasin sen.
Putsailin jakiinnigtelin kaikki paremmin janyt pyörittää.
Huomenna pitää laskea vanha polttoaine pois ja tankata uutta ja toivottavasti sitten sais pelin käyntiin.
Tuossa ei muuten ole vetokoukkua lainkaan. Miksiköhän noin?
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
On mahdollisuuksien rajoissa, että pitkän ulkovarastoinnin seurauksena voi olla parikin desiä vettä öljyn seassa. Kannattaa kuitenkin ehkä käyttää vielä öljypuhja auki ja laittaa kuiva sanomalehti alle niin se kertoo muutamassa tunnissa että onko jossain vuoto.
Hydraulinen vetokoukku oli pitkään Englannissa tuntematon aparaatti. Taitaa olla niin, että hydraulikoukut oli Suomessa tehtyjä lisävarusteita monissa tuontitraktoreissa.
Hydraulinen vetokoukku oli pitkään Englannissa tuntematon aparaatti. Taitaa olla niin, että hydraulikoukut oli Suomessa tehtyjä lisävarusteita monissa tuontitraktoreissa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Vs: 850 implematic -61
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr58757ar1041737
Tuo lienee ollut alunperin 850/880 implessä tai sitten 850:ssä ei ollut mitään kun oli riisuttu versio 880:stä
990 implessä oli tällaine vakiona.
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr61282ar1061697
tuosta voi sorvata vetokoukun
Kultavuoren Lassen aarrepellolla voi olla ko "härpäkkeitä"
Tuo lienee ollut alunperin 850/880 implessä tai sitten 850:ssä ei ollut mitään kun oli riisuttu versio 880:stä
990 implessä oli tällaine vakiona.
https://partstore.caseih.com/us/parts-search.html#epc::mr61282ar1061697
tuosta voi sorvata vetokoukun
Kultavuoren Lassen aarrepellolla voi olla ko "härpäkkeitä"
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1943
Vs: 850 implematic -61
Kiitos vastauksista.
Sitten semmonen kysymys kun ennen ei oo näitä kuuden voltin vehkeitä ollu.
Mites tuon 12 volttisen akun voi kytkeä? Pitääkö niitä olla kaks vai riittääkö yks?
Sitten semmonen kysymys kun ennen ei oo näitä kuuden voltin vehkeitä ollu.
Mites tuon 12 volttisen akun voi kytkeä? Pitääkö niitä olla kaks vai riittääkö yks?
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
Yksi 12 voltinen akku riittää. Pitää tietysti katsoa onko siellä + vai - maadotus, että tulee oikeinpäin.
Jos on tasavirtalaturin voi olla + maadotus. Tasavirtalaturin voi tietysti "käännyttää" lataamaan kumminpäin haluaa
Jos on tasavirtalaturin voi olla + maadotus. Tasavirtalaturin voi tietysti "käännyttää" lataamaan kumminpäin haluaa
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 850 implematic -61
Kiitos.
Tasavirtanenhan siellä ja + kenkä näyttäis maadoittavan.
Mites sitte uskaltaa autolla antaa apuvirtaa?
Kytkenkö auton akun normaalisti + plussaan ja - miinukseen vaikka traktorissa toisin päin?
Tasavirtanenhan siellä ja + kenkä näyttäis maadoittavan.
Mites sitte uskaltaa autolla antaa apuvirtaa?
Kytkenkö auton akun normaalisti + plussaan ja - miinukseen vaikka traktorissa toisin päin?
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
+ plussaan ja - miinukseen
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 850 implematic -61
Juu, sähkö ei tiedä koneessa, kumminpäin se kulkee, sehän toimii molemmin päin , kun + maadoitteisia on muutettu - maalle .
Akkujen välillä se kyllä tietää hyvinkin tehokkaasti kipinöintiä, jos eri napaisuuksien välillä koittaa ristiin kytkeä. Se ja sama, onko koneessa + tai - maa, mut apuvirta-akku aina napa napaan
Akkujen välillä se kyllä tietää hyvinkin tehokkaasti kipinöintiä, jos eri napaisuuksien välillä koittaa ristiin kytkeä. Se ja sama, onko koneessa + tai - maa, mut apuvirta-akku aina napa napaan
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 850 implematic -61
Niin jos puhutaan pelkästään hydrauliikalla toimivista vetokoukuista niin koskahan ne sitten alkoi tulla vakiovarusteisiksi? ainakin -60 luvulla koukut nousi nostolaitteiden mukana ja lukittui sitten jotenkin...tuo Taavin koukku on kyllä ihan omansa juu,meilläkin on jo varmaan alkutaipaleelallaitettu 850 koukku ketjuilla nousemaan ja akseli läpi nostovarsien silmukoista takapuolelta,ainut huonopuoli tuossa on se että koukku olisi tiellä laiton kun ei lukittaudu mitenkään ylös,no eipä tuolla ole meidän aikana koskaan yleisellätiellä ajeltukkaan.
Natikassa on jo kunnon kynnet jotka pitää koukun ylhäällä,silti nostolaite koukun kuitenkin nostaa,yksi huonopuoli on siinäkin,jos ajaa syvässä hangessa eikä koukussa ole mitään niin lumi nostaa sen verran että koukku tippuukin ales ja ellet huomaa niin saattaapi peruuttaessa aiheuttaa yllätyksen,ne kynnet menee lunta täyteen ja pakkautuu sinne kovaksi jääksi!
Natikassa on jo kunnon kynnet jotka pitää koukun ylhäällä,silti nostolaite koukun kuitenkin nostaa,yksi huonopuoli on siinäkin,jos ajaa syvässä hangessa eikä koukussa ole mitään niin lumi nostaa sen verran että koukku tippuukin ales ja ellet huomaa niin saattaapi peruuttaessa aiheuttaa yllätyksen,ne kynnet menee lunta täyteen ja pakkautuu sinne kovaksi jääksi!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 implematic -61
Kiitos koukkuvinkeistä.
Nyt kuitenkin pitäis saada kone ensin käymään.
Moottoriöljyt ja polttoainesuodattimet vaihdettu.
Lasikuppi tyhjennetty vanhasta tavarasta ja tankista imetty vanhat naftat pois ja uutta tilalle.
Kerran jo suostui käynnistymään ja kävi noin 10 sekunttia.
Sen jälkeen vaan sahailua ja muutaman kerran luvannut.
Putkesta tulee startatessa harmaata.
Saakohan se polttoainetta?
Kun koittaa pumpata niin lipare tuntuu aivan löysältä.
Polttoainehanahan on siinä lasikupin päällä ja sen olen myötäpäivään kiertänyt.
Vinkkejä kaivataan!
Nyt kuitenkin pitäis saada kone ensin käymään.
Moottoriöljyt ja polttoainesuodattimet vaihdettu.
Lasikuppi tyhjennetty vanhasta tavarasta ja tankista imetty vanhat naftat pois ja uutta tilalle.
Kerran jo suostui käynnistymään ja kävi noin 10 sekunttia.
Sen jälkeen vaan sahailua ja muutaman kerran luvannut.
Putkesta tulee startatessa harmaata.
Saakohan se polttoainetta?
Kun koittaa pumpata niin lipare tuntuu aivan löysältä.
Polttoainehanahan on siinä lasikupin päällä ja sen olen myötäpäivään kiertänyt.
Vinkkejä kaivataan!
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
Polttoainehan on auki kun se on käännetty täysin vastapäivään. Miksi olet kääntänyt hana myötä päivään, silloin se on kiinni. Tämä hana toimii kuten muutkin hanat. Käsipumpun viiksi on "löysä" koska polttoainejärjestelmä on nyt ilmaa täynnä.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 850 implematic -61
Meni kiireessä myötä- ja vastapäivät sekaisin. Siis vastapäivään sen olen tietenkin kääntänyt.
Kuitenkin käsipumppu tuntuu löysähköltä.
Kuitenkin käsipumppu tuntuu löysähköltä.
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
Ei varmaan auta kun ilmata uudelleen. Ensin putsarit sitten pumppu, käsipuppua käyttäen ja lopuksi suutinputkilta
startilla pyörittäen. Jakajapumppu ei siedä yhtään ilmaa, jos aikoo saada koneen käymään.
Tietysti voi kokeilla tuleeko ilmaus ruuveista ainetta hyvin startilla pyörittäen. Selviää siirtopumpun käyttötapin kunto
startilla pyörittäen. Jakajapumppu ei siedä yhtään ilmaa, jos aikoo saada koneen käymään.
Tietysti voi kokeilla tuleeko ilmaus ruuveista ainetta hyvin startilla pyörittäen. Selviää siirtopumpun käyttötapin kunto
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 850 implematic -61
Siirtopumpun vipu tuntuu löysältä eli ei pumppaa jos sattuupi olemaan nokka-akseli juuri yläkohdassa,se kun käyttää sitä pumppua,startilla hiukka pyöräyttää niin nokka ehkä jää ala asentoon tuurilla.
Ensin pumppaat siirtopumpulla suodattimet ja jakopumpun että ainetta siellä on eikä kuplaa tule,sitten suuttimilta sinne tulevat putket auki ja startilla aineet sinne,hankaal on käsipumpulla sinne pumpata,itte aina startilla aineet sinne ajanu ja hyvin jääny käyntiin sen jälkeen.
Mitään vuotoja tai paikkaa mistä ilmaa menisi sisälle ei saa jäädä muutoin ei toimi kauaa,muista myös kun ilmaat/starttaat käyntiin että sammutus vipu EI ole ulosvedetty kojetaulun alta,silloin ei polttoaine mene jakajapumpusta minnekkään,hyvin äkkiä saattaa vipu jäädä epähuomiossa ulos!
Ensin pumppaat siirtopumpulla suodattimet ja jakopumpun että ainetta siellä on eikä kuplaa tule,sitten suuttimilta sinne tulevat putket auki ja startilla aineet sinne,hankaal on käsipumpulla sinne pumpata,itte aina startilla aineet sinne ajanu ja hyvin jääny käyntiin sen jälkeen.
Mitään vuotoja tai paikkaa mistä ilmaa menisi sisälle ei saa jäädä muutoin ei toimi kauaa,muista myös kun ilmaat/starttaat käyntiin että sammutus vipu EI ole ulosvedetty kojetaulun alta,silloin ei polttoaine mene jakajapumpusta minnekkään,hyvin äkkiä saattaa vipu jäädä epähuomiossa ulos!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 implematic -61
Jakopumpun ilmaruuveista suihkuaa startatessa polttoainetta, mutta suutinputkista ainoastaan aivan minimaalista kuplaa.
Onko pumpussa sihti ja miten se putsataan? Enta jos pumppu on juntturissa, eikä siksi tavara liiku? Voiko sitä jotenkin elvyyttää helposti?
Onko pumpussa sihti ja miten se putsataan? Enta jos pumppu on juntturissa, eikä siksi tavara liiku? Voiko sitä jotenkin elvyyttää helposti?
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
On siinä pumpun peräosassa sihti, mutta se kaiketi harvemmin tukkeentuu.
Pumppu voi jumittua sisäisesti niinsanotusti sammutus asentoon. Sitä voi yrittää elvyttää koputtelemalla pumpun takaosan
kylkeen kevyesti satrtauksen yhteydessä.
2T öljyn lisääminen polttoaineeseen parantaa voitelua ja saattais auttaa jumittelevan pumpun toimintaa.
Noin 0,5 % seos rittänee
Pumppu voi jumittua sisäisesti niinsanotusti sammutus asentoon. Sitä voi yrittää elvyttää koputtelemalla pumpun takaosan
kylkeen kevyesti satrtauksen yhteydessä.
2T öljyn lisääminen polttoaineeseen parantaa voitelua ja saattais auttaa jumittelevan pumpun toimintaa.
Noin 0,5 % seos rittänee
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 850 implematic -61
Tuopase onkin jos on tapana ollu jollain jättää sammutus päälle kun traktorin vie parkkiin niin saattaapi osat sitten jumahtaa siihen asentoon,jospase seuraava käynnistys onkin sitten vasta vuosien päästä...
Vähän sama kun yhdellä kaverila oli pakussa AINA käsijarru kiinni kun auto seisoi ovet lukossa lukitussa tallissa hälyt päällä heh,tuumasin sitten kun oli vaijeri venähtäny kun sitä vaiheltiin että kannattikos pitää jarrua päällä?
Ei se auto sieltä tallista ois iteksee pois päässy heh! empä ole ite koskaan pidelly missään jarruja päällä ja ihan hyvin on jarrut toiminu kun niitä käyttää kummiskin.
Vähän sama kun yhdellä kaverila oli pakussa AINA käsijarru kiinni kun auto seisoi ovet lukossa lukitussa tallissa hälyt päällä heh,tuumasin sitten kun oli vaijeri venähtäny kun sitä vaiheltiin että kannattikos pitää jarrua päällä?
Ei se auto sieltä tallista ois iteksee pois päässy heh! empä ole ite koskaan pidelly missään jarruja päällä ja ihan hyvin on jarrut toiminu kun niitä käyttää kummiskin.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: 850 implematic -61
Eräs edesmennyt itseoppinut wanhanliiton konemies laittoi mykistyneet CAV pumput toimimaan hinaamalla koneen
käyntiin.
Hinaamalla pumppu saadaan pyörimään nopeammin kun startilla pyörittäen ja välipainepumppu nostaa kunnolla
painetta. Ei sille kaiketi muuta järkevää selitystä ole.
Tiedä sitten kannattaako kokeilla kotona
käyntiin.
Hinaamalla pumppu saadaan pyörimään nopeammin kun startilla pyörittäen ja välipainepumppu nostaa kunnolla
painetta. Ei sille kaiketi muuta järkevää selitystä ole.
Tiedä sitten kannattaako kokeilla kotona
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 850 implematic -61
Jos välipainepumpun kannessa oleva sihti tukkeutuu niin polttoainetta ei tule ilmausruuveistakaan. Kokeile avata ilmausuruuvia ja pyörittää startilla moottoria niin mitä tapahtuu. Silloin välipaine pitäisi nousta niin, että polttoainetta tulee ilmausruuvista paineella. Jos polttoainetta ei spruuttaa, niin välipainepumppu on kulahtanut ja saattaa antaa paremmin painetta hinauskäynnistyksellä kun moottori pyörii nopeammin. Hyvin todennäköistä on kuitenkin, että siellä on annosteluventtiili jumahtanut ja se tosiaankin useimmiten lähtee pyörimään kun pumpun peräpäätä koputtaa vasaralla samalla kun starttaa. Sitä kestää koputella mutta ei tietenkään hakata.
Jos ei irtoa, niin on käytettävä pumpun päällyskoppaa irti, että annosteluventtilin vipua pääsee notkistamaan.
Jos ei irtoa, niin on käytettävä pumpun päällyskoppaa irti, että annosteluventtilin vipua pääsee notkistamaan.
Viimeinen muokkaaja, erkki pvm Su Kesä 02 2019, 19:24, muokattu 1 kertaa
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Vs: 850 implematic -61
Suuret kiitokset avusta!
Sieltähän se heräsi käyntiin kun ensin koputteli ja jutteli mukavia.
Mitenköhän tuo etunostolaite mahtaa toimia?
Siinä on semmonen kolmiventtiilinen hässäkkä penkin vasemmalla puolella. Ilmeisesti pitäis toimia traktorin omilla nostolaitteilla vai kuinka?
Sieltähän se heräsi käyntiin kun ensin koputteli ja jutteli mukavia.
Mitenköhän tuo etunostolaite mahtaa toimia?
Siinä on semmonen kolmiventtiilinen hässäkkä penkin vasemmalla puolella. Ilmeisesti pitäis toimia traktorin omilla nostolaitteilla vai kuinka?
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
Jos etukuormaimen hydrauliikka on liitetty traktorin kolmitieventtiiliin, niin silloin se saa öljyn traktorin pumpulta. Implematicissa on sellainen systeemi, että kun nostolaite nousee ihan ylös, niin pumppu putoaa vapaakierrolle. Silloin ei painetta saa tulemaan kolmitieventtiilille. Siihen auttaa kaksikin niksiä: Nostoakselin oikeassa päässä on pikku vipu, joka pitää olla oikealle vedettynä ja sellaisessa asennossa, että vipu ei käänny nostoakselin mukana. Silloin pumpun painelinja ei naksahda vapaakierrolle. Toinen vaihtoehto on, että nostolaite on alhaalla tai puolimatkassa ja nostosylinterin hana on kolmitieventtiilissä kierrettynä kiinni ja kuormaimelle tulevassa linjassa auki. Silloin etukuormain tottelee nostolaitevipua.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Vs: 850 implematic -61
En saa kumpaakaan nostolaitetta toimimaan.
Kun aiemmin sain koneen käyntiin ja tein koeajolenkin niin etukuormaaja nosti itsensä aivan pystyyn. Nostolaitteen vivut oli jämähtänyt ja aikani niitä väkisin nitkuttelin ni lähtivät liikkeelle.
Kauha putosi takas maahan ja sen jälkeen ei sen kummemmin etu- eikä takanostolaitekaan toimi.
Kolmitieventtiiliä väännellyt, nostolaitteen hallintavipuja käännellyt ja niiden alla olevaa venttiiliä myös. Sitten siellä nostolaitteen päässä olevaa vipuakin käänsin vailla tulosta.
Ihan ku paineet ois poissa. Etukuormaimen toinen sylinteri vuosi silloin käynnistettäessä. Lisäsin laatikkoon uutta öljyäkin reilusti ja nyt tikku kastuu.
Mitä tehdä vai enkö vaan osaa?
Kun aiemmin sain koneen käyntiin ja tein koeajolenkin niin etukuormaaja nosti itsensä aivan pystyyn. Nostolaitteen vivut oli jämähtänyt ja aikani niitä väkisin nitkuttelin ni lähtivät liikkeelle.
Kauha putosi takas maahan ja sen jälkeen ei sen kummemmin etu- eikä takanostolaitekaan toimi.
Kolmitieventtiiliä väännellyt, nostolaitteen hallintavipuja käännellyt ja niiden alla olevaa venttiiliä myös. Sitten siellä nostolaitteen päässä olevaa vipuakin käänsin vailla tulosta.
Ihan ku paineet ois poissa. Etukuormaimen toinen sylinteri vuosi silloin käynnistettäessä. Lisäsin laatikkoon uutta öljyäkin reilusti ja nyt tikku kastuu.
Mitä tehdä vai enkö vaan osaa?
Salonen- Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Paimio
Vs: 850 implematic -61
Ensiksi, traktorissasi ei todennäköisesti ole etunostolaitetta, vaan etukuormain. Nämä kaksi asiaa eivät ole yhtä ja samaa. Toiseksi kehottaisin hankkimaan ohjekirjan, josta selviää traktorin toiminnot ja miten niitä käytetään. Ensimmäinen asia on aina oikean käyttötavan osaaminen ja vavasta sen opittua voi ruveta miettimään mahdollisia vikoja. Ohjekirjan voit hankkia seuraavasta osoitteesta https://www.ohjekirja.org/tuoteluettelo/traktorit/david-brown/david-brown-850-880-950-990-implematic-kasikirja
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» DB Implematic -63
» DB 990 Implematic
» 990 implematic hydrauliikka pohdintaa (halkaisukone)
» Implematic 880
» 880 Implematic nostolaitemysteeriö ?
» DB 990 Implematic
» 990 implematic hydrauliikka pohdintaa (halkaisukone)
» Implematic 880
» 880 Implematic nostolaitemysteeriö ?
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa