Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite

+3
1690 metsä
erkki
Samu D
7 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite - Sivu 2 Empty Vs: DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite

Viesti  Samu D Ma Toukokuu 24 2021, 11:50

erkki kirjoitti:Jos löydät jostain sileän haulen ylipaineventtiiliin niin se kannattaa vaihtaa nyt kun paikat on auki.

Kyllä kai sen pumpun uskaltaa koota, mutta jos puslissa on kovin paljon väljää, niin öljy pakenee painepuolelta hampaan kärjen ja pesän välistä sen verran runsaasti että paineet voi jäädä huonoiksi. Juu, se pumppu pitää olla sillä tavalla shimmattu ettei ratas pyöri löysänä, mutta ettei sitä tarvitse vääntää kouraotteellakaan, van että sitä pystyy pyörittämän sormenpääotteella niin ne messinkinappulat paineistuvat takaa ja estävät vuodon sivusta.  

Joo uusi kuula pitää laittaa kun nyt auki on.

On pumpun läpi joskus mennyt vähän muutakin kuin öljyä, ehkä niitä haarukan muruja. Mutta ei sekään nyt yht'äkkiä ole voinut saada toimintaa hiipumaan.
Varastosta löytyvät simmilevyt eivät olleetkaan sopivia, no pitää tutkia niitä jos uusien renkaiden jälkeen vaikuttaa siltä että lisäpuristusta tarvitsee.

Samu D

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 14

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite - Sivu 2 Empty Vs: DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite

Viesti  Aisa Pe Toukokuu 28 2021, 11:41

Voi olla että olen myöhässä asian kanssa, mutta jos on vähänkään ongelmia löytää uutta kuulaa, niin mulla on niitä kymmenkunta.

Aisa

David Brown : 880 Implematic
Viestien lukumäärä : 29

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite - Sivu 2 Empty Vs: DB 950 Implematic -ailahteleva nostolaite

Viesti  Samu D Ti Kesä 01 2021, 14:16

Aisa kirjoitti:Voi olla että olen myöhässä asian kanssa, mutta jos on vähänkään ongelmia löytää uutta kuulaa, niin mulla on niitä kymmenkunta.

Kiitoksia tiedosta, ei ole vielä myöhäistä asian kanssa, on vain hetken projekti hyllyllä muiden kiireiden vuoksi.

Samu D

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 14

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa