1594 case hydra sift
4 posters
Sivu 1 / 1
1594 case hydra sift
ei lähde liikeelle. nytkähtää vain ?
rattori- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 50
Vs: 1594 case hydra sift
Olisiko toinen tai molemmat räikkäkytkimet rikkoontuneet? Yritä vetää traktoria moottorin ollessa käynnissä tai anna traktorin rullata alas mäkeä (moottori käynnissä) ja vaihda Hydra-Shift suoraan 1-vaihteelta 4-vaihteelle, älä koske kytkinpolkimeen, vetääkö 4-vaihteella? Jos vetää vaihda alas 3-vaihteelle ja jos edelleen vetää, vaihda alas 2,vaihteelle ja siitä 1-vaihteelle. Kerro millä vaihteella traktori vetää ja millä vaihteella ei. Suorita testi pari kolme kertaa ja mkerro sen jälkeen tuloksett. Nopeutta pitää vedettäessä tai mäenlaskuessa olla 5-10 km tunnissa.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 1594 case hydra sift
Mitä tarkoitat tällä ja mikä se oikea malli sitten on?rattori kirjoitti:Malli edeliseen väärä
Vaihteiston toiminta on kyllä ihan sama kaikisssa traktorinmalleissa missä on Hydra Shift, mutta hallintaventtiilin ja ylipaineventtiilin paikka on eri eri traktorimalleissa.
Huomasin äsken, että malli otsikossa oli muutettu muotoon 5140. Tämä ei ole David Brown vaan Case IH merkkisen traktorin Maxxum sarjan malli eikä vaihteistona ole Hydra Shift, vaan aivan toisenlainen vaihteisto. Jos traktorin moottorin tehoa on nostettu, saattaa vikana olla rikkontunut tai loppuun kulunut torsiokytkin. Eikö traktori lähde liikkeelle millään Power Shift vaihteella, ei eteen eikä taakse? On mahdollista että tulet tarvitsemaan erikoiskoulutetun Maxxm asentajan apu ainakin vian etsinnässä. Pyydän siksi kertomaan missä tgaktori on, jotta voisin suositella lähellä olevaa asiantuntijaa.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 1594 case hydra sift
Jos CASE-IH 5140 MAXXUM kyseessä, aiheosiokin on väärä = AIhe kuuluisi " Uudemmat Caset " - osioon ....
Noilla koneillahan ei ole mitään yhteistä DB / DB-Casen kanssa ....
Eli mikä se mali nyt oikein on, DB-Case 1394 , 1594 vaiko CASE-IH 5140 ???
Noilla koneillahan ei ole mitään yhteistä DB / DB-Casen kanssa ....
Eli mikä se mali nyt oikein on, DB-Case 1394 , 1594 vaiko CASE-IH 5140 ???
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2955
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
kone on 5140
Terve. traktori on kaverin ja se on tuo yllämainittu 5140 vm92 Ajattelin josko täältä löytyisi kokemuksia ja tietoa.
Olen aika uusi täällä en oikein hallitte vielä sivustoja. sori kompastelustani
Olen aika uusi täällä en oikein hallitte vielä sivustoja. sori kompastelustani
rattori- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 50
Vs: 1594 case hydra sift
Eipä tässä sinulla ole juurikaan aihetta anteeksipyytelyyn, kaikenlaista sattuu.
Nyt vain taitaa olla niin, ettei taavetti-ihmisiltä löydy niin syvällistä tietoa, että pystyisi kaukoparannukseen. Niinkuin Jusape tuossa ylempänä kirjoittaa DB-sukuiset Caset ja Maxxumit on eri traktoreita. Vaikka ensimmäiset Maxxumit olivatkin DB perillisiä, niin kuitenkin oli niin paljon suunniteltu lisää, ettei juurikaan yhteistä osaa löydy eikä korjaamokirjoista ole apua tähän tapaukseen.
Nyt vain taitaa olla niin, ettei taavetti-ihmisiltä löydy niin syvällistä tietoa, että pystyisi kaukoparannukseen. Niinkuin Jusape tuossa ylempänä kirjoittaa DB-sukuiset Caset ja Maxxumit on eri traktoreita. Vaikka ensimmäiset Maxxumit olivatkin DB perillisiä, niin kuitenkin oli niin paljon suunniteltu lisää, ettei juurikaan yhteistä osaa löydy eikä korjaamokirjoista ole apua tähän tapaukseen.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1653
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 1594 case hydra sift
TÄRKEÄÄ: Seuraavat ohjeet koskevat VAIN ensimmäisiä Maxxum malleja (mallit 5120, 5130, 5140 ja 5150)
Vianetsinnän voisi aloittaa seuraavalla tavalla:
Aseta PS-vipu 1-vaihteelle, käynnistä moottori ja anna käydä tyhjäkäynnillä. Päästä hivutuspoljin ylös ja katso, syttyykö kojetauluun keltainen vianetsintävalo. Jos valo syttyy, paina hivutuaspoljin alas ja pidä, se siinä. Valo sammuu ensin ja alkaa sen jälkeen vilkkumaan. Laske vilkkuje määrä ja ota huomioon, että ensimmäinen vilkahdus voi olla melko lyhjyt ja ole varma, että vilkuttaminen on varmasti loppiunut, ennen kun päästät hivutuspolkimen ylös. Kirjaa tapahtunmat tarkasti ylös. Anna moottorin edelleen käydä ja pidä jalka pois hivutuspolkimelta kun vaihdat 2-vaihteelle. Jos em valo syttyy, paina ja pidä hivutuspoljin alhaalla ja laske vilkkujen määrä. Älä sammuta moottoria, vaan toista menettely joka vaihteella vaihdettaessa ylös ja alas yksi vaihde kerralla. Asia voidaan varmistaa sammuttamalla moottori jokaisen vaihtamisen jälkeen ja siirtämällä PS vipu seuraavalle vaihteelle ennen moottorrin käynnostämistä uudelleen. Muista pitää tarkkaa kirjaa mitä valolle tapahtuu jokaisen vaihteen vaihdon yhteydessä. Edellä selostettu menettely antaa koulutetulle huoltomiehelle tärkeitä tietoja vaihteiston toiminnasta. Huoltomiehellä on luettelo siitä, mitä vilkkujen määrä tarkoittaa jokaisen vaihtamistapahtuman yhteydessä. Vaihteistoa ohjataan solenoideilla ja jokainen vaihtamistapahtuma seurataan painekatkaisijoiden avulla ja ohjausyksikkö (tietokone) vaihtaa vaihdetta edellyrttäen, että vaihtaminen on mahdollista suorittaa vaihteiston kannalta varmasti ja turvallisesti.
Vianetsinnän voisi aloittaa seuraavalla tavalla:
Aseta PS-vipu 1-vaihteelle, käynnistä moottori ja anna käydä tyhjäkäynnillä. Päästä hivutuspoljin ylös ja katso, syttyykö kojetauluun keltainen vianetsintävalo. Jos valo syttyy, paina hivutuaspoljin alas ja pidä, se siinä. Valo sammuu ensin ja alkaa sen jälkeen vilkkumaan. Laske vilkkuje määrä ja ota huomioon, että ensimmäinen vilkahdus voi olla melko lyhjyt ja ole varma, että vilkuttaminen on varmasti loppiunut, ennen kun päästät hivutuspolkimen ylös. Kirjaa tapahtunmat tarkasti ylös. Anna moottorin edelleen käydä ja pidä jalka pois hivutuspolkimelta kun vaihdat 2-vaihteelle. Jos em valo syttyy, paina ja pidä hivutuspoljin alhaalla ja laske vilkkujen määrä. Älä sammuta moottoria, vaan toista menettely joka vaihteella vaihdettaessa ylös ja alas yksi vaihde kerralla. Asia voidaan varmistaa sammuttamalla moottori jokaisen vaihtamisen jälkeen ja siirtämällä PS vipu seuraavalle vaihteelle ennen moottorrin käynnostämistä uudelleen. Muista pitää tarkkaa kirjaa mitä valolle tapahtuu jokaisen vaihteen vaihdon yhteydessä. Edellä selostettu menettely antaa koulutetulle huoltomiehelle tärkeitä tietoja vaihteiston toiminnasta. Huoltomiehellä on luettelo siitä, mitä vilkkujen määrä tarkoittaa jokaisen vaihtamistapahtuman yhteydessä. Vaihteistoa ohjataan solenoideilla ja jokainen vaihtamistapahtuma seurataan painekatkaisijoiden avulla ja ohjausyksikkö (tietokone) vaihtaa vaihdetta edellyrttäen, että vaihtaminen on mahdollista suorittaa vaihteiston kannalta varmasti ja turvallisesti.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
mattkau likes this post
Similar topics
» case 1390 hydra sift
» Case 1394:sen hydra-shift vaijerin vaihto
» Case 1394 Hydra-shift
» Case 1594 kokemuksia
» Case 1594 HS
» Case 1394:sen hydra-shift vaijerin vaihto
» Case 1394 Hydra-shift
» Case 1594 kokemuksia
» Case 1594 HS
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa