Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Case 1394 värikoodit

3 posters

Siirry alas

Case 1394 värikoodit Empty Case 1394 värikoodit

Viesti  mtalo Ke Toukokuu 24 2017, 23:02

Osaakos joku sanoa värikoodit punaiseen kaseen. Eli punaisen ja vanteiden harmaan koodit. Tietysti jos mustallekin löytyy jokin koodi, aina parempi.

Kannattaisko laittaa puolikiiltävää maalia?

Koneen historia on siis se, että on vm.-84 ja ollut valkoinen. Jobbari on kuitenkin sutassut sen punaiseksi. Ajattelin pitää sen punaisena, vaikka onkin väärä väri. Mutta väri miellyttää itseä enemmän ja on nykyaikaisemman näköinen (plussaa myydessä).

Renkaita olen vaihtamassa, joten samalla ajattelin maalata vaalean punaiset vanteet harmaa/mustiksi.

mtalo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 252

Takaisin alkuun Siirry alas

Case 1394 värikoodit Empty Vs: Case 1394 värikoodit

Viesti  OlleK To Toukokuu 25 2017, 08:11

Värit johon viittaat kuuluvat Case IH merkkisiin traktoreihin, eikä David Brown tai Case merkkisiin traktoreihin, ja värit ovat samat tänä päivänä uusissa Case IH traktoreissa.  Merkki Case IH otettiin käyttöön sen jälkeen, kun J.I.Case oli ostanut International Harvester:in maatalouskonetuotannon. Näitä maaleja saat todennäköisesti lähimmältä Case IH jälleenmyyjältä. Seuraavassa linkki kuvaan joka nyittää, että teksti konepeiton kyljessä on Case International   https://dbtc.co.uk/information/db-tractor-range/1394-t/   Linkin toisella sivulla Klikkaa "Link to more photos) näkyy traktori suoraan edestä, ja siinä näkyy, että ajovalojen välissä olevassa logossa lukee Case IH, eikä Case, eikä siellä ole David Brown ruusuke.

OlleK

Viestien lukumäärä : 1522

Takaisin alkuun Siirry alas

Case 1394 värikoodit Empty Vs: Case 1394 värikoodit

Viesti  outsider To Toukokuu 25 2017, 10:08

Punainen RAL 3002  ja hopea RAL 9006

Aika lähellä alkuperäisiä sävyjä .Noita olen käyttänyt .Mustalle ei numeroa.Kiiltävää olen käyttänyt.

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1903

Takaisin alkuun Siirry alas

Case 1394 värikoodit Empty Vs: Case 1394 värikoodit

Viesti  mtalo La Toukokuu 27 2017, 22:37

Kiitos ja kumarrus.

Minulla on hyvä maalin hankintakanava, joten saan maalit 5-osa hinnalla verrattuna maalikauppaan. Tämän vuoksi RAL-koodit kiinnostavat.

Eikö kiiltävä ole turhan uskalias valinta? Eikö kaikki epätasaisuudet näy turhan selvästi?

Tarkoitus siis ei ole entisöidä vaan saada vähän siistimipi ilme, joten pohjia ei alata sen kummemmin hinkkaamaan; teräsharjalaikalla ruosteet pois ja maalit niskaan.

mtalo

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 252

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa