Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

uusi kone, uudet murheet

+8
jusape
Rokressi
outsider
taavettimies
mattkau
TIKO
erkki
BonaFide
12 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty uusi kone, uudet murheet

Viesti  BonaFide La Helmi 04 2017, 16:28

Terve Olle Erkki ja kaikki muut kokeneemmat!
Case 1609 turbo tuli rekalla Lopelta lopulta tänne Ivalon perille. Keli -3 eli sopivanlainen...Otimme koneen alas rekkakyydistä vaihtolavan kautta maalle ja siitä sitten omalle tielle. Kännistys sujui hyvin kiitos entisen omistajan ohjeiden...Kytkin ei toiminut virheettä, ja niin jouduin sammuttamaan koneen saadakseni vaihteen päälle. No kone alas rekasta ja ajoa kotiin. Jokaisella suunnanvaihdolla yritin saada vaihteen päälle mutta tuloksena oli vain rutinaa ja tärinää vaihdekepissä. Pääsin kotiin (600m) ja sammutin laitteen. Tankkasin sopivaa diiseliä ja jätin tyhjäkäynnille. Sitten kokeileman lumitöitä kauhalla...kaikki pelitti normaalisti poislukien tuo kytkin ja sitten se, että aina kun annoin kierroksia koneelle, hangelle piirtyi pitkähkö viiva mustaa öljyä....(oisko kampiakselin stefa?)...Muutoin tuo laite tuntuu toimivan ihan hyvin. Kivat mörinät antaa tuo kuutonen. Edellinen omistaja on ajanut öljyillä(kaikki paikat) noin 300 tuntia, joten voinko aurata lopputalven maks.20 h noilla öljyillä?
Nyt on perheen uusi jäsen koeajettu ja tie talolle aurattu, mutta huoli on suuri tuon öljyn valumisen vuoksi. Kertokaa!!! Question

BonaFide

David Brown : 1690T
DBTCF:n jäsen nro : 153
Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 60
Paikkakunta : Ivalo

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  erkki La Helmi 04 2017, 16:48

Kytkimessä voi olla semmoinen homma, että säiliöön on joskus lisätty tavallista jarrunestettä ja sen seurauksena tiivisteet turvonneet pilalle. Näin on valitettavan usein käynyt. Ihan ensiksi kannattaa kuitenkin kokeilla ilmata kytkin.

Öljyvuodosta on paha sanoa mitään itse näkemättä. Pystyy olemaan esim. kammen stefan vuoto. Alaluukun kautta saa jotain selville.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5013

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  TIKO La Helmi 04 2017, 22:55

Tuo valuminen uskoaksenin sellainen että kytkinkopan pohjalevyn päälle kerääntynyt mömmö sitten valahti alas. Luulin että tuo olis ollut enontekiöltä kotoisin . Lähempänä ollu. Ei tarvi olla huolissaan jos ei mö-tikussa näy taso alenevan.

Kytkin. jos rutisee. kokeile pumpata ihan reippaasti. jos vaste polkimessa tuntuu kovemmalta, silloin pääsylinteri tai työsylinterin tiivisteet sököt. Omassa 1494 löi "läpi" työsylinteri joten vaihdoin uuden. Se ok. 1690 tuli akuutti työsylinterin tarve kytkimelle, laitoin sen poisotetun 1494 sesta. . On toiminut yli vuoden. Hassua. Jos poljin jotenkin pehmeä niin on vaihdettava tiivarit tai koko sylinteri. Ettei suotta riko vaihteistoa.

Normaalisti kone ei starttaa vaihde päällä eli piuha irti anturista vaihdelootan päältä..

Moottoriöölin vaihto 100h välein.. Question

Sitäpaitsi koneeseen mahtuu 13 litraa öljyä jos pikku jälki jää niin SoWhat. Kylmästi todeten. Kunhan tikkua katsoo. Turbokone kun on niin olis hyvä että öljyt olis mahdollisimman hyvät.

Kerropa ajotuntimäärä jos voit.

Tiivarit hyytynyt pitkästä aavviilin matkasta..
TIKO
TIKO

David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 887
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty CASE 1690

Viesti  BonaFide Su Helmi 05 2017, 07:01

Tämä on Lopelta. 245-CBA. Olin jo kerennyt tehdä kaupat, ennen kuin tuo Enontekiön kone tuli nettikoneeseen. Oishan se ollu vaatimattomat 850 km lähempänä..nuo kytkimen tiivisteet on vaihdettu jonkin aikaa sitten. Aiempi omistaja oli ollut tietoinen tuosta kytkinnesteen valinnasta ja informoi minuakin...tänään aion ilmata kytkimen ja tutkailla tuota öljynvalumista tarkemmin..

BonaFide

David Brown : 1690T
DBTCF:n jäsen nro : 153
Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 60
Paikkakunta : Ivalo

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  mattkau Su Helmi 05 2017, 09:09

Takapään tiivisteen vuoto saattaa johtua kampikammion puutteellisesta tuuletuksesta (kummallista ettei kukaan nyt ole maininnut sitä). Kun huohotin ei toimi kuten ajateltu eli on tukossa, niin kampikammioon kehkeytyvä paine ajaa öljyä ulos. Huohottimen toiminta on helppo tarkistaa. Sehän lähtee tuolta venttiilikopan päältä.

Ja toisaalta, kaikilla, alleviivattuna KAIKILLA sumujen saarten koneilla on taipumus merkata reviiriään. Se ilmeisesti on lordien tapa ilmaista että öljy ei ole loppu.
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1582
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  TIKO Su Helmi 05 2017, 09:37

Ainiin. Huohotinputken alapää voi olla jään sisällä, ampui kerran 1390 öljytikunkin pihalle tuo kammion paine.

Tuo mun 1690 oli kauan seisonut yksilö, kytkinsylinterit oli kummatkin niin huonot ettei auttanut tiivisteiden vaihtokaan. Uudet kun laitoin niin alkoi pelaamaan. 110€ maksaa se kappaleelta. Hyväkuntoisen kytkinsylinterin ilmaus kestää n. 1minuutin. Huonokuntoista saa pumpata vaikka kuinka kauan.
TIKO
TIKO

David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 887
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  taavettimies Su Helmi 05 2017, 11:01

TIKO kirjoitti:Ainiin. Huohotinputken alapää voi olla jään sisällä, ampui kerran 1390 öljytikunkin pihalle tuo kammion paine.

Tuo mun 1690 oli kauan seisonut yksilö, kytkinsylinterit oli kummatkin niin huonot ettei auttanut tiivisteiden vaihtokaan. Uudet kun laitoin niin alkoi pelaamaan. 110€ maksaa se kappaleelta. Hyväkuntoisen kytkinsylinterin ilmaus kestää n. 1minuutin. Huonokuntoista saa pumpata vaikka kuinka kauan.
Muistaakseni pääsylinterin saa tuohon hintaan joten se kannattaa melkein vaihtaa suoraan eikä kokeilla tiivistesarjalla, oman hataran muistikuvan mukaan työsylinteri maksaisi jonkinverran enemmän mutta siihenkin saa tiivistesarjaa jos haluaa. Kannattaa ensin tietysti avata sylinteri ja tarkistaa männän ja sylinterin kunto että saako sitä enää tiivisteillä korjattua.

Taavetti on siitä kiitollinen laite ettei kytkimen työsylinteriä ole piilotettu kytkinkopan sisälle niinkuin joissain traktoreissa. Sellainen imuvaihtaja/alipaine ilmauskannu on muuten erikätevä etenkin fuskaavan kytkinjärjestelmän ilmaukseen, kävin erään cnh tuotteen pelastamassa katkaisulta kun työsylinteri on kytkinkopan sisällä ja kovien pakkasten jälkeen poljin meni aivan veltoksi eikä alkanut ilmaantua ennenkuin veti alipaineella puoli säiliöllistä öljyä (LHM) järjestelmän läpi.
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  outsider Su Helmi 05 2017, 14:32

Se että kytkinsylinterihin on tiivisteet vaihdettu viittaa siihen että pikku ongelmaa on ollut.
Aina se tiivisteiden vaihto ei auta , voi olla että joutuu sylinerit vaihtaa.
Kokeile nyt ensin kuitenkin  ilmata uudestaan se kytkinpuoli LHM nestettä pullo varastoon.
Kyllä se normaalisti ilmaantuu ihan avaamalla työsylinterin ilmausruuvi ja samalla kaataa nestettä säiliöön.

Itse en ole tarvinnut mitään kommervenkkejä tehdä noitten ilmaamisessa.
Työsylinteri eli se mikä on hytin kannakkeessa kiinni voi olla vaikeampi löytää uusi.Joten kannatta yrittää vanhan tunnollista hoonausta jos  sieltä sylinteristä löytyy sisältä rokonarpia.
Toimimattomalla kytkimellä ei kannata vaihdelaatikkoa pilata.Se on paljon suurempi murhe.

Kytkinkopan öljyvuoto voi toki johtua kuljetuksestakin jos kone on ollut lastatessa nokka alas tai ylös niin vanha öljy voi nyt sitten valua ulos.

Jos valuminen jatkuu pitempään niin luultavasti moottorin takapään stefa on söko.
Olen omissani kerran törmännyt tapaukseen että takapään stefan huulessa oli viilto.
Konella  voi ajaa vaikka vuotoa vähän olisikin kunhan pitää huolen että moottorissa on öljyä riittävästi.

Moottorissa on kaksi huohotinputkea joten tukkeutumiseen en oikein usko.

Niin voi se öljyvuoto olla myös vaihdelaatikon puolelta jos on stefa mennyt sieltä.

Tuota Matin väittämää että taavetista vuotaa aina jostakin öljyä en ihan allekirjoita. Very Happy Very Happy

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  Rokressi Su Helmi 05 2017, 15:03

Näkyy Marjakankaalta löytyvän uusi sylinteri, mutta ei näy ihan ilmainen olevan.
http://www.konekorjaamo.fi/traktorit/traktorin-osat/david-brown/1690/alasylinteri.html

Rokressi

Viestien lukumäärä : 129

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  jusape Su Helmi 05 2017, 15:44

Ei välttämättä ihan ilmainen.....
Itsellä konerempassa parhaillaan 685XL Natikka, moottorin osat tilaan ihan oikein Case-liikkeestä ( Loimihuolto - Loimaa ), ja he tilaavat ne tarvikkeena suoraan Englannista, Spareksilta. Kansitiiviste tulee kylläkin originaali versio, siinä en tarvikkeeseen luota, omiin kokemuksiin perustuen, on paksuusheittoja ja ylipaksuja tiippareita, heikompi rakenne, tms....
Hintataso jäänee näin osille 25-35% edullisemmaksi, mitä iikoohoon tai marjakankaan myymät, täysin vastaavat ja samanmerkkiset tuotteet.....
Että esim tälläistäkin vaihtoehtoa kannattanee mahdollisesti ihan jopa merkkiliikkeestä tiedustella, tosin, kaikki merkkiliikkeet tuskin tälleen näin palveluhalukkaita ole välttämättä ......

Teenpäs osaluettelon aikanaan tähän, ja hinnat IKH ja MArjakankaan nettikaupasta koostettuna, sekä mitä osalasku tulee olemaan tuota kautta tilattuna, niin näkee vertailla.....
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2870
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  outsider Su Helmi 05 2017, 15:46

Rokressi kirjoitti:Näkyy Marjakankaalta löytyvän uusi sylinteri, mutta ei näy ihan ilmainen olevan.
http://www.konekorjaamo.fi/traktorit/traktorin-osat/david-brown/1690/alasylinteri.html

Epäilen että tuo ei ole kytkimen työsylinteri.
Luulisin että jarrun työsylinteri.

Voin olla väärässäkin Very Happy

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  jusape Su Helmi 05 2017, 15:50

Jarrusylkky tuo ilmeisesti on, mutta alareunassa kuitenkin maininta:


" SOPII MYÖS KYTKIMEEN PIENILLÄ MUUTOKSILLA. SOPII VAIN KYTKIMEEN 990. 995. 996. 1690 "
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2870
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  Rokressi Su Helmi 05 2017, 16:45

Joo, erinäköinen alkuperäinen vähän on, mutta ulkomainen tarjontakin näkyy tyrkyttävän tuota. Hieman vain kukkaroystävällisempään hintaan, mitä suomessa Very Happy  

http://www.agrilineproducts.com/Catalogue/NavigateProduct/5908-clutch-slave-cylinder?categoryId=david-brown-1390

Rokressi

Viestien lukumäärä : 129

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  TIKO Su Helmi 05 2017, 16:57

Rokressi kirjoitti:Joo, erinäköinen alkuperäinen vähän on, mutta ulkomainen tarjontakin näkyy tyrkyttävän tuota. Hieman vain kukkaroystävällisempään hintaan, mitä suomessa Very Happy  

http://www.agrilineproducts.com/Catalogue/NavigateProduct/5908-clutch-slave-cylinder?categoryId=david-brown-1390

Ohhoh, ei paha. Surprised Jotain 70 euroo
TIKO
TIKO

David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 887
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  outsider Su Helmi 05 2017, 17:13

TIKO kirjoitti:
Rokressi kirjoitti:Joo, erinäköinen alkuperäinen vähän on, mutta ulkomainen tarjontakin näkyy tyrkyttävän tuota. Hieman vain kukkaroystävällisempään hintaan, mitä suomessa Very Happy  

http://www.agrilineproducts.com/Catalogue/NavigateProduct/5908-clutch-slave-cylinder?categoryId=david-brown-1390

Ohhoh, ei paha. Surprised Jotain 70 euroo

Taitaa olla noin 90 euroa alv 0.
Mutta ei tuokaan K304693 ole oikealla varaosanumerolla.
Pitäis olla K306544.

Voi olla että pelittääkin

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  TIKO Su Helmi 05 2017, 17:14

Jaa, punnan kurssi muuttunut sitten. Kumminkin. Jos joku tekisi kimppatilauksen niin voisin 2kpl noita ottaa. Alasylintereitä. monet rutinat johtuu siitä pikkujutusta ettei kytkin irroita kunnolla niin voi johtaa kalliisiin remontteihin. Kun tuo lämpötilanvaihtelukin vaikuttaa.
TIKO
TIKO

David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 887
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  Rokressi Su Helmi 05 2017, 17:39

Puolasta vieläkin kohtuullisemmin, jotain 52euroa. Tuolle tarjoaa sitä ihan alkuperäisnumeroakin (K306544), mutta silti luettelossa ei ole 1690 mallia. Onko 1694 mallisa vielä erilainen sylinteri?

http://www.rol-parts.pl/wysprzeglik-case-new-holland-320711200-5119605-5177914-k306544,id14507.html

Rokressi

Viestien lukumäärä : 129

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  outsider Su Helmi 05 2017, 17:43

http://www.agricolors.fr/new-holland/cylindre-recepteur-d-embrayage-320711200-29349.html#googtrans(fr|fi)

Hollannista löytyy myös ja nyykkärivaraosat suomessa

ja marjakangas http://www.konekorjaamo.fi/catalogsearch/result/?q=5177914

Bepco 23/228-5


Viimeinen muokkaaja, outsider pvm Su Helmi 05 2017, 18:12, muokattu 1 kertaa

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  outsider Su Helmi 05 2017, 17:47

[quote="Rokressi"]Puolasta vieläkin kohtuullisemmin, jotain 52euroa. Tuolle tarjoaa sitä ihan alkuperäisnumeroakin (K306544), mutta silti luettelossa ei ole 1690 mallia. Onko 1694 mallisa vielä erilainen sylinteri?
Tuosta en ole satavarma onko 1690T:ssä sama.
Joidenkin luetteloiden mukaan on

Ja 1690T on liki sama traktori kuin 1694 mutta kovalla laatikolla.

Puolasta tilattuna hinta noin 60 euroa.Mutta luottokortin numeron lähettäminen Puolaan vähän arveluttaa

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  mattkau Su Helmi 05 2017, 20:10

Jos osakauppias hyväksyy maksuvälineeksi PayPal'n, niin ostaminen on turvllista, oli se myyjä sitten vaikkapa Puolassa. PayPal maksuvälineenä menestyy sillä ja vain sillä, että sen käyttö on turvallista. Onhan niitä tietysti muitakin nettimaksuyhtiöitä, mutta tämä ehkä tunnetuin ja itse käytän sitä. Tämä ei ole ko. firman mainos

Markku, tarkoitin kaikkia saarella valmistettuja koneita, eikä taavetit ole niistä ollenkaan pahimpia. Ja minä kyllä tiedän, että sinä osaat tehdä öljynpitävän liitoksen Wink
mattkau
mattkau

David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1582
Paikkakunta : Saarijärvi

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  Rokressi Su Helmi 05 2017, 20:41

Jos Puola arveluttaa, niin sitten Englannista saisi satasella lähetyskuluineen uuden sylinterin.

http://www.johnconaty.com/DAVID-BROWN-FIAT-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-5177914-p/7640.htm


Rokressi

Viestien lukumäärä : 129

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  Goodtractor Su Helmi 05 2017, 21:27

Tämä jarrusylinteri on sovitettavissa pienempiin koneisiin kytkimen työsylinteriksi mm. 1390,vain pyöröviilaa vähän reikiin niin menee tilaansa mutta mäntä parimilliä pienempi joten poljinvoimaa tarvitaan lisää mutta toimii,uudempiin ja isompiin brauneihin se ei käy.

Tuo Fiatin sylinteri on varmasti parempi,en ole sovittanu noita brauneihin ja epäilen että ei mene tuollaisenaan,fiatithan on millimitoitettuja koneita joten putkikierre ym. voi olla eri.

Kuutostaavetin omaa työsylinteriä ei taida löytyä mistään ja silloin kun löyty niin jotain älyttöntä oli hinta,tonnin korville. Embarassed

Goodtractor

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  David Ma Helmi 06 2017, 20:52

Minulla saattaa olla muutama juttu mielessä tuohon öljyvuotoon liittyen... Mutta puhelimessa on helpompi käydä asiaa läpi, joten soitappas numerooni: 050-5054280
David
David

David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  BonaFide Ke Helmi 08 2017, 19:30

No nyt on kelit taas kohillaan. - 24 ja tuulee. Ei ole selvillyt ongelmat...Tiko, jos tilaat sylinterit niin otan yhden...sen alasylinterin. Vaihdoin öljyt koneeseen, hydrauliikkaan ja perään. Myös nesteet. Yritän selvitä kesään. Olis inhmillisempää tehrä muut huoltohommat kesäaikaan...Moottori kehrää komeasti...taas olen töissä mettissä, tunturissa...viikonloppuna taas koneen kimppuun. Aattelin ottaa huoltomiehen "perushuoltoon" keväällä. Mikä olisi viisainta? Haluan varmistaa koneen toiminnan tulevaisuuteen. Kaikki on täysin erilaista täällä lapissa...jossain jääkarhujen maassa; )). Muutoin kaikki pelittää mut tuo kytkin on kyllä hebreaa, eli rutinaa...ilmasin mut ei muttunu. Voiko olla jokin perussäätö poskellaan? Käpälät ja niiden säätö?

BonaFide

David Brown : 1690T
DBTCF:n jäsen nro : 153
Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 60
Paikkakunta : Ivalo

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi kone, uudet murheet Empty Vs: uusi kone, uudet murheet

Viesti  BonaFide Ke Helmi 08 2017, 19:40

Onko kytkimessä "automaattisäätö" vai täytyykö säätää käsin? Ohjekirja puhuu automaattisäädöstä. Tällä palstalla puhutaan säätämisestä. Mikä on oikea tapa? Mitä voin tehdä että voin saada vaihteiston pelittämään ilman rutinaa ja vaurioita?

BonaFide

David Brown : 1690T
DBTCF:n jäsen nro : 153
Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 60
Paikkakunta : Ivalo

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa