995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
2 posters
Sivu 1 / 1
995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
Osaisiko joku kertoa miten 995:n "sisäpuolisen" vauhtipyörän saa irti ulkopuolen vautipyörästä. Hammastus on kovasti ryydyksissä eikä ulosoton kytkinlevyä näin ollen voi vaihtaa.
AMä- Vierailija
Vs: 995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
Vauhtipyörä on kyllä yksiosainen, ei siinä ole sisä- ja ulkopuolisia osia. Vauhtipyörässä on kiinni hammastettu välilevy jonka etupuolella on voimanoton kytkinlevy ja takapuolella ajokytkimen kytkinlevy. Jos välilevy on ryytynyt kiinni hammastuksestaan vauhtipyörään, ei ole muita vaihtoehtoja , kun yrittää saada ruosteenirrotus tunkeutumaan ainetta hammastukseen. Parhaiten se onnistuu, kun irrotetaan ensin kytkinasetelma ja ajokytkimen levy ja sen jälkeen vauhtipyörä ja asetetaan se vaakatasoon pöydälle. Sitten vain ruiskuttamaan ja välillä varovasti kampeamaan sorkkaraudalla.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
Koneistusspray hakkaa mennen tullen kaikenmaailman ruosteenirroittajat ruosteeseen tunkeutumisessa.
kujanjuh- Viestien lukumäärä : 243
Paikkakunta : Porvoo-Pieksämäki
Vs: 995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
"Parhaiten se onnistuu, kun irrotetaan ensin kytkinasetelma ja ajokytkimen levy ja sen jälkeen vauhtipyörä ja asetetaan se vaakatasoon pöydälle."
Kuulostaa helpolta hommalta varsinkin jos on ulosoton kytkinlevy edessä eikä varmaankaan saa vauhtipyörää kampiakselilta ruuvattua irti
Kuulostaa helpolta hommalta varsinkin jos on ulosoton kytkinlevy edessä eikä varmaankaan saa vauhtipyörää kampiakselilta ruuvattua irti
vauhtipyörä- Vierailija
Vs: 995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
En tainnut olla oikein hereillä, kun kirjoitin kommentin vauhtipyörän irrottamisesta voimanoton kytkinlevy paikallaan, eihän se onnistu. Pitää siis vaan liottaa hammastus vauhtipyörän ollessa paikallaan.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 995:n vauhtipyörän purkaminen osiin
Välilevy lähti irti kun porasin kaksi reikää ja kierrtapilla M8:n kierteet välilevyyn. Kierretangon pätkät kierrereikiin ja u-palkkiin reiät. Sitten vain muttereita kiristellen kovaa vetoa. Kireässä oli, paukahtaen lähti liikkeelle. Raaka voima tässäkin auttoi (kierretankoja joutui välilä vaihtamaan kun kierteet petti).
AMä- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa