david brown 1210 -78 kytkin
3 posters
Sivu 1 / 1
david brown 1210 -78 kytkin


dbrown2013- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 3
Vs: david brown 1210 -78 kytkin
Katso ohjaamon lattian alle kytkinkotelon vasennalle puolelle. Sieltä löydät ajokytkimen työsylinterin ja sylinterissä on ilmausruuvi. Parhaiten saat tyhjän järjestelmän täyteen pumppaamalla tippakannun ja muoviletkun avulla öljyä sisään työsylinterin ilmausruuvin kautta. Tämän jälkeen suoritat ilmauksen normaalilla tavalla. Ja yksi tärkeä asia, onhan järjestelmässä ollut käytössä LHM nestettä, eli samaa tavaraa, kuin Citroen autojen hydraulisessa jousituksessa? Tämä neste on oikeastaan mineraali öljyä, eikä sen tilalle voi käyttää mitään muuta. Tavallinen jarruneste turvottaa kaikki tiivisteet ja aiheuttaa vuotoja ja järjestelmän toimimattomuuden.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1510
Vs: david brown 1210 -78 kytkin
Juuri noin. Jos systeemiin lisätty normi jarrunestettä, se aiheuttaa hyvin äkkiä tiivistevikoja, ja seurauksena on sitten kumien uusiminen sekä työ- , että pääsylinteriin.
Ja ne tahtovat maksaa nykyään aivan kummallisia hintoja.
Esim taannoin vaihdoin 1390pin työsylkän kumit, huulitiiviste sylinterin sisään, ja suojakumi päälle, Case-liikkeessä 58€ , nuo kaks kuminroikaletta ...
Ja ne tahtovat maksaa nykyään aivan kummallisia hintoja.
Esim taannoin vaihdoin 1390pin työsylkän kumit, huulitiiviste sylinterin sisään, ja suojakumi päälle, Case-liikkeessä 58€ , nuo kaks kuminroikaletta ...

jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2721
Ikä : 53
Paikkakunta : Yläne

» David Brown 1210
» David Brown 1210 jarrut
» 1210 kytikin
» David Brown 880 kytkin
» 1210 VM 1978 Kytkin?
» David Brown 1210 jarrut
» 1210 kytikin
» David Brown 880 kytkin
» 1210 VM 1978 Kytkin?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa