Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla

Siirry alas

Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla Empty Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla

Viesti  Vieraili La Huhti 04 2009, 21:11

Lieneekö miten harvinainen tapaus noin varaosien kannalta. Konedatan mukaan tehty vain parina vuonna. Tällainen on minulla pottukoneena Razz

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla Empty Vs: Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla

Viesti  Vieraili Su Huhti 05 2009, 08:57

Se voi olla suhteellisen harvinainen malli,se on ilmeisesti joku -65 ta 66 malli,nelipyttyisiä sillä vaihteistolla ja perällä on enemmänki,Markullaki sellainen,ei ole kovinkaa pitkä aika kun Anterolla oli myynnissä samanlainen kun se sun kone,joten kyllä niitäki malleja on.

Se kolmosmoottori siinä on kuulemma sylintereitä ja mäntiä lukuunottamatta sama kun selectan kolmonen,eli hyvä peli,se vanhempi vaan märillä putkilla.

Siinä saattaa olla ne 96 millin männänrenkaat,niitä ei suomesta saa,mutta englannista kuulemma löytyy.

Kyllä siihen osia saa,jos tarvii,ei kylläkään ihan jokapaikasta.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla Empty Vs: Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla

Viesti  Vieraili Su Huhti 05 2009, 17:26

Mun imple on nelipyttyinen 880 12+4 vaihdelaatikolla.Ketterä ja nopea.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla Empty Vs: Kolmepyttyinen 880 imple 12+4 vaihteistolla

Viesti  jees Su Huhti 05 2009, 17:35

Kolmipyttyinen imple on kai muitten osien suhteen tehty melko samoista osista kuin nelipyttyinen, mutta moottorissa on toisaan ihan omanlaiset männät ja kuivat putket. Männänrenkaita sai ainakin pari vuotta sitten Englannista. Niitä koneita on peruskorjattu niin, että kuivat putket painetaan ulos ja lohkoon porataan reijät 100 männille ja yläpäähän urat liekkirenkaille. Sitten vaan uudet osat selectan varaosanumerolla sisään. Se moottori on tosin hirmu kestävä kampe. Vähäisessä käytössä saman sukupolven ei tarvi sitä porata.

jees
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa