Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jäähdytysnesteen vaihto.

Siirry alas

Jäähdytysnesteen vaihto. Empty Jäähdytysnesteen vaihto.

Viesti  Taavetti996 Ke Helmi 11 2009, 16:51

Vaikkakin aikaisemmin on ollut puhetta jäähdytysnesteiden vaihdosta, koneen puoleltahan tuo on ihan helppo juttu, mutta mites lämmityslaitteen ilmaus, kun kenno on huomattavasti korkeammalla kuin kone, varmaan jää ilmaa kennoon ja lämmitysteho saattaa olla aikas heikko.
Oletteko kikkailleet asian tiimoilta jotenkin, esim. puristamalla kennolle menevät letkut lyttyyn ettei kennosta tule kaikki nesteet pois.
Vai jaksaako pumppu painaa tuonne kennoon niin hyvin tavaraa että ilma tulee sitä myöten pois ja kenno lämpiää täydellä teholla.
Olisiko nesteen täyttö paras laittaa kennolle menevästä letkusta, letku kun on täynnä niin kennoon kiinni ja on the road, tietty tämä kikka vaatii katon irroittamisen, hiukan työläämpi homma kokonaisuudessaan.
Taavetti996
Taavetti996
Galleria moderaattori

David Brown : 996 4WD
DBTCF:n jäsen nro : 12
Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Urjala

Takaisin alkuun Siirry alas

Jäähdytysnesteen vaihto. Empty Vs: Jäähdytysnesteen vaihto.

Viesti  Vieraili Ke Helmi 11 2009, 21:22

mielestäni tuo ei vaari sen kummempaa kuin: kone käyntiin-> syylärin korkki auki-> lämmityslaite täysille. eiköhän se neste kierrä sieltä kennoston kauttakin kun pitää vaan lämmityslaitetta päällä. muuten tietysti samat kikat kun tuolla koneen puolella, odotellaan vaan että kuplat häviää.
viisaammat selittäköön tarkemmin jos tuohon kannattaa jotain muuta kehitellä.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa