Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma...

+5
käyttäjä
erkki
mattkau
outsider
ThePete
9 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma... - Sivu 3 Empty Vs: 880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma...

Viesti  outsider Su Loka 21 2012, 09:52

hannutt kirjoitti:Mikähän minun Taavetissa on vikana kun ei mittarin mukaan ota "hanaa" eli kierroksia kun 1800 Shocked Eikä tuollasella veneenkuljetus kärryllä saanut edes kunnolla savuja piipusta, sitkeesti isoimmalla kolmosella porskutti. Olisko ruiskutuspumpun sisällä joku systeemi joka olisi voinut kääntyä väärään asentoon?

Oletko tarkistanut kaasuvivuston että menee säätötappiin saakka.
On sellainenkin mahdollisuus että polttoainepumpun kansi on avattu esim tiivisteiden vaihtoa varten ja "säätöjousi" kannen alla on tullut eri reikään kuin alunperin. Tässä tapauksessa kenties jousi jäänyt liika löysälle Question Question

Max kierrosten rajoitustappi on sinetöity langalla ,katkaise lanka ja ruuvaa pulttia aukipäin niin max kierrokset lisääntyy.
Jos on kysymys ruokapulasta niin senhän huomaa jo pienemmilläkin kierroksilla.

Onkohan siinä alkuperäinen pa-pumppu 1800 taisi olla max kierrokset ainakin 50-luvun taaveissa.
En ole tutkinut milloin muuttui 2200rpm Question Question

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1893

Takaisin alkuun Siirry alas

880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma... - Sivu 3 Empty Vs: 880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma...

Viesti  Riku Su Loka 21 2012, 19:49

DB 880 sammutin pitää vetää pitkälle ja lukita siiten että saa koneen käyntiin. Minun koneessa luistaa silloin tällöin lukituksesta pois mutta jää käyntiin. Sammuttimen ollessa puolivälissä ei ota kunnolla kierroksia eikä tule savua putkesta. On muuten säikäyttänyt minun kerran ja samoin kaveri joka oli Taavetillani liikkeellä. Sammuttimen ollessa aivan taka-asennossa minun koneesta tulee kyllä "ketunhäntää" putkesta ja mustaa. Tarkista myös tuo sammuttimen toiminta.

Riku

David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma... - Sivu 3 Empty Vs: 880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma...

Viesti  hannutt Su Loka 21 2012, 20:00

Ajelin tänään nosturi Taavetin työmaalle, ja vilkasin pumpun lommattua topparia, jonkunlainen lanka siinä on mutta reilun puolisenttiä syvemmällä ja kyllä kone laulaa ilosesti.

hannutt

Viestien lukumäärä : 618

Takaisin alkuun Siirry alas

880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma... - Sivu 3 Empty Vs: 880 Selectamatic ja polttoainepumppupulma...

Viesti  Tessu Pe Loka 26 2012, 04:08

No mulla kävi sitte toisinpäin kun vuos sitte vaihoin sen pumpun yläkotelon tiivarit,kasauksen jälkeen tyhjäkäynti olikin MAHOTTOMAN kovalla,jousi oli mun mielestä siinä missä pitikin ,no ei muuta kuin ruuvia päältä pienemmälle.
menikö oikein sitä en tiiä?
Ja tää oli se 850,joteskin tuntu että kylmiltään käynnistys hieman pidemmän pyörityksen jälkeen kuin ennen vai kuvitttelenko vaan? tai sitten oli ennemmin jo jotai tehty?
Sen tuo on pelannu minkä pitänykkin kesällä

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1877
Ikä : 57
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa