Imblematic 950
3 posters
Sivu 1 / 1
Imblematic 950
Meno katkes ihan seinään.ei eteen ei taakse.kaikki muut toimii.ei kuulunu mitään ylimääräsiä ääniäkään.lunta lykkäsin pakilla ja siihen jäi.osaako joku sanoo mikä tuli
Topsi- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 4
Vs: Imblematic 950
Voimalinjassa jotain kytkin jne,kokeile pyöriikö ulosottokaan? vai oliko näissä kaksoiskytkimiä...
Tuttavalla meni Fordsonista perän lautaspyörän pultit kyntäessä poikki eikä sekään ääntä päästelly.
Tuttavalla meni Fordsonista perän lautaspyörän pultit kyntäessä poikki eikä sekään ääntä päästelly.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Imblematic 950
.kaikki toimii.Tessu kirjoitti:Voimalinjassa jotain kytkin jne,kokeile pyöriikö ulosottokaan? vai oliko näissä kaksoiskytkimiä...
Tuttavalla meni Fordsonista perän lautaspyörän pultit kyntäessä poikki eikä sekään ääntä päästelly.
Topsi- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 4
Vs: Imblematic 950
Olisiko mahdollista, että kertoja olisi hypännyt vapaalle? Ainakin 30D kertojassa on selvä vapaa nopean ja hitaan välissä.
En nyt muista onko 950 vaihdelaatikon kannessa irrotettava luukku, missä vaihdekepit on kiinni. Sen irrottamalla pääsis helposti näkemään siirtäjien asennon, ja jos keppi on hypännyt pois hahlosta, sen voi laittaa paikalleen.
En nyt muista onko 950 vaihdelaatikon kannessa irrotettava luukku, missä vaihdekepit on kiinni. Sen irrottamalla pääsis helposti näkemään siirtäjien asennon, ja jos keppi on hypännyt pois hahlosta, sen voi laittaa paikalleen.
MikkoT- David Brown : 30D
DBTCF:n jäsen nro : 13
Viestien lukumäärä : 104
Vs: Imblematic 950
Tuo voikin olla sitten ratkaisu jos ulosotto kerta pyörii,kansi taitaa olla koko lootan kattava ja kiinni sitten takaakin päin.
Ainakin 850 ja 900 noin on
Ainakin 850 ja 900 noin on
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa