Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

O: 880 Selectamatic konepelti ja maski

3 posters

Siirry alas

O: 880 Selectamatic konepelti ja maski Empty O: 880 Selectamatic konepelti ja maski

Viesti  sopanja Su Heinä 02 2023, 10:35

Kokonainen konepelti tai pelkkä etupää. Etupää käynee myös muista valkoisista? Maskista tarve ylempi osa. jaakko.sopanen"at"gmail.com nolnelnol1860333

sopanja

Viestien lukumäärä : 254

Takaisin alkuun Siirry alas

O: 880 Selectamatic konepelti ja maski Empty Vs: O: 880 Selectamatic konepelti ja maski

Viesti  Taavettise880 Ke Heinä 19 2023, 16:58

Minulla olis koko keksintö myynnissä, 3500 €
Taavettise880
Taavettise880

David Brown : Selectamatic 880 -66
Viestien lukumäärä : 42

Takaisin alkuun Siirry alas

O: 880 Selectamatic konepelti ja maski Empty Vs: O: 880 Selectamatic konepelti ja maski

Viesti  jusape To Heinä 20 2023, 02:13

Taavettise880 kirjoitti:Minulla olis koko keksintö myynnissä, 3500 €

Ja täällä olis harvinaisempi punainen 880 myynnissä , -64 vuosimallia, siisti päältä ja sisältä, ei tiputtele öljyjä mistään, kolmekeppinen 12+4 vaihteistolla, tuplakytkimellä, ja siis viimeisiä jotka oli vielä 4 sylinterisellä moottorilla - käynnistyy kylmänäkin hyvin, ja ei savuttele, tuntimittarikin toimii, Klippanin hytillä, kaikki toimii valoja ja vilkkuja myöden, renkaíden kunto = täysin uudenveroiset, takana on vakiota pykälää isommat 14.9-28 renkaat, mukaan järeät piikkiketjut takasiin ( ovat nyt paikoillaan ) , ja käytännössä käyttämätön JYKEVÄ 200 perälevy.
Rekisterissä siis on, ja on siis myöskin ihan täysin toimiva traktori. H.3800€ on se ihan viimeinen tiukka hinta ( oon pyytänyt tuosta paketista 4500€ missään julkisesti sitä vielä myymättä ) - hinta on siis koko paketille.

Mutta nää jutut kuuluuu omiin otsikkoihinsa, kuin johonkin konepellin ostoilmoitukseen .....
Olettaisin, että konepellin ostattelija voisi siittä sun koneen konepellistä sellaisen 100-150€ maksaa .......
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2887
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa