Kytkimen letku, K957165
+2
1690 metsä
Polar
6 posters
Sivu 1 / 1
Kytkimen letku, K957165
Onko kukaan uusinu tuota hytin ja työsylinterin välistä letkua (K957165)? Alkuperäistä ei taida enää saada.
Mahtaako jostain löytää tuollaisia sopivia päitä tuohon letkuun? Ilmeisesti taitaa olla M12 kierteet, aika hienokierteinen on.
Lohkolämmittimen johto oli syönyt letkun puhki.
Mahtaako jostain löytää tuollaisia sopivia päitä tuohon letkuun? Ilmeisesti taitaa olla M12 kierteet, aika hienokierteinen on.
Lohkolämmittimen johto oli syönyt letkun puhki.
Polar- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Vs: Kytkimen letku, K957165
Empä tuosta muuta tiedä, mutta hyvin varustettu hytraalitarvikeliike tekee letkun. Viksummat virmat tekee letkuja niinkin, että jos sopivaa liitintä ei
hyllystä löydy raksivat liittimet vanhasta letkusta ja rässäävä uusilla holkeilla uuteen letkuun. Ja hyvä tulee, mutta palvelu on aina täysin riippuvaine
paikalla olevasta henkilökunnasta. Jollain homma toimii ja toiset ei viitsi moiseen vaivautua
hyllystä löydy raksivat liittimet vanhasta letkusta ja rässäävä uusilla holkeilla uuteen letkuun. Ja hyvä tulee, mutta palvelu on aina täysin riippuvaine
paikalla olevasta henkilökunnasta. Jollain homma toimii ja toiset ei viitsi moiseen vaivautua
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: Kytkimen letku, K957165
Juurikin noin, jos löytyy jarrukorjaamo lähistöltä homma hoituu tai Lahdessa CMA liike Kirjosillankadulla tekee jengat,letkut ja putket.
Jarruletkut yksinkertaisia osia ja paikalle käy jos on oikea pituus ja oikeat kierteet,ne kun tietää millasta hakee niin voi olal saam kuin josain muussa autossa/laitteessa.
Kunnon varaosaliike ratkaisee tuonkin,kaikki riippuu siitä missä kysyjä on ja mitä liikkeitä on lähistöllä?
Jarruletkut yksinkertaisia osia ja paikalle käy jos on oikea pituus ja oikeat kierteet,ne kun tietää millasta hakee niin voi olal saam kuin josain muussa autossa/laitteessa.
Kunnon varaosaliike ratkaisee tuonkin,kaikki riippuu siitä missä kysyjä on ja mitä liikkeitä on lähistöllä?
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Kytkimen letku, K957165
Mainittu letku kuuluu kytkimen hallintajädjestelmään ja Taavetissa tämä tarkoittaa, että letkun tulee sietää hydrauliikkaöljyä. Oikea paikka on siis hydrauliikkaliike, eikä jarru- tai autoliike, siis paitsi kaasuneste jousituksella varustettuja Citroen tai Rolls-Royce autoja edustava liike. Autojen jarrujen ja kytkimien hallintajärjestelmissä käytetään DOT jarrunestettä joka on eri neste kun Taavetissa käytössä oleva LHM mineraaliöljy. Väärä neste vaurioittaa autojen jarrujen/kytkimien letkuja.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: Kytkimen letku, K957165
Jep, hydrauliikkaliikkeen kanssa ollaan tuota pohdittu.
Olen nuo liittimet vanhasta letkusta irrottanut, mutta uuden letkun kiinnittämisessä puristusliittimillä vanhoihin liittimiin on sellainen ongelma ettei uusia puristusholkkeja olekaan helppo lukita vanhoihin liittimiin, jolloin ne luultavasti liukuvat letkun mukana liittimien päältä pois.
Parissa autotarvikeliikkeessä olen käynyt, mutta ovat ohjanneet hydrauliikkaliikkeeseen ja sitten taas hydrauliikkaliikkeet autotarvikeliikkeeseen.
Nuo liittimet EIVÄT ole hydrauliikkaosia vaan nimenomaan niitä autotarvikeosia. Ja autotarvikeLETKUT eivät tosiaan varmastkíkaan sovi juuri tuon LHM öljyn takia.
Olen nuo liittimet vanhasta letkusta irrottanut, mutta uuden letkun kiinnittämisessä puristusliittimillä vanhoihin liittimiin on sellainen ongelma ettei uusia puristusholkkeja olekaan helppo lukita vanhoihin liittimiin, jolloin ne luultavasti liukuvat letkun mukana liittimien päältä pois.
Parissa autotarvikeliikkeessä olen käynyt, mutta ovat ohjanneet hydrauliikkaliikkeeseen ja sitten taas hydrauliikkaliikkeet autotarvikeliikkeeseen.
Nuo liittimet EIVÄT ole hydrauliikkaosia vaan nimenomaan niitä autotarvikeosia. Ja autotarvikeLETKUT eivät tosiaan varmastkíkaan sovi juuri tuon LHM öljyn takia.
Polar- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Vs: Kytkimen letku, K957165
Googlettamalla tuota letkua saattaisi maailmalta löytyäkin mutta on pitkässä matkassa ja metrihintaakin on.
https://bartsparts.com/products/case-ih-k957165/
https://bartsparts.com/products/case-ih-k957165/
otsoni- Viestien lukumäärä : 448
Vs: Kytkimen letku, K957165
CMA liike tekee juurikin niihin Ranskalaisiin autoihin kaikkia letkuja ja putkia,itelle teki Natikkaan suutinputken ja täälltä joku sai avun Taavettiin kun vuoti tankin putki.
Tuommosessa liikkeessä onnistuu kuulemma kaikki,jos jenkaa ei ole se tehdään.
En tiedä onko missä päin Suomea muita samankaltaisia liikkeitä??
Tuo olisi kiva tietää mikä koodi on sitten normiletkuissa ja vaikkapa Citikan? itelläkin kun on pariämpärillistä letkuja niin ettei sitten ala väärästä tekee jonnekkin...
Jarrunipat/kierteet on varmasti samoja molemmissa jos ei sitten ole ihan erikoisia jenkoja tehty johonkin kohtaa.
Tuommosessa liikkeessä onnistuu kuulemma kaikki,jos jenkaa ei ole se tehdään.
En tiedä onko missä päin Suomea muita samankaltaisia liikkeitä??
Tuo olisi kiva tietää mikä koodi on sitten normiletkuissa ja vaikkapa Citikan? itelläkin kun on pariämpärillistä letkuja niin ettei sitten ala väärästä tekee jonnekkin...
Jarrunipat/kierteet on varmasti samoja molemmissa jos ei sitten ole ihan erikoisia jenkoja tehty johonkin kohtaa.
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Kytkimen letku, K957165
Tuossa kytkinsylinterin letkussa ei liene kovinkaan rajut painee olevan käytön aikana.
Siinä puristeholkkina saattaisi oikein hyvinkin mennä ihan letkun päälle tiukasti sopiva 1.5-2mm seinämän teräs tai alumiiniputki - jos siis alkuperäiset liitinpäät säilyttää.
Siinä puristeholkkina saattaisi oikein hyvinkin mennä ihan letkun päälle tiukasti sopiva 1.5-2mm seinämän teräs tai alumiiniputki - jos siis alkuperäiset liitinpäät säilyttää.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Kytkimen letku, K957165
Tuohon tehtiin nyt 5 mm sisähalkaisijaltaan oleva metallikudospäällysteinen teflonletku. Se puristettiin
hydrauliikkaliikkeessä puristeholkeilla paikalleen noihin alkuperäisiin liittimiin, jotka irroitin vanhasta
letkusta. Tuli melko tukevan tuntuinen, mutten uskaltanut jättää sitä pelkästään puristeholkkien varaan, joten
hitsasin varovasti kumpaankin liittimeen pienet pisteet tukemaan holkkeja. Nyt toimii, saa sitten nähdä miten
pitkään.
Sen verran vielä tietoa, että noissa liittimissä on M12*1 kierteet
hydrauliikkaliikkeessä puristeholkeilla paikalleen noihin alkuperäisiin liittimiin, jotka irroitin vanhasta
letkusta. Tuli melko tukevan tuntuinen, mutten uskaltanut jättää sitä pelkästään puristeholkkien varaan, joten
hitsasin varovasti kumpaankin liittimeen pienet pisteet tukemaan holkkeja. Nyt toimii, saa sitten nähdä miten
pitkään.
Sen verran vielä tietoa, että noissa liittimissä on M12*1 kierteet
Polar- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 5
Similar topics
» kytkimen säätö
» kytkimen säätö
» 995 kytkimen säätö
» 996 kytkimen työsylinteri
» DB 950 kytkimen säätöarvot?
» kytkimen säätö
» 995 kytkimen säätö
» 996 kytkimen työsylinteri
» DB 950 kytkimen säätöarvot?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa