Lohkon korjaus
3 posters
Sivu 1 / 1
Lohkon korjaus
Ysisatasessa lohko on halki sekä ala- että yläpäästä 1-2 ja 3-4 välistä. Lohkon löytäminen vaan tuntuu olevan lottovoitto.
Onkos tuo kuinka mahdoton korjata? Yläpäässähän halkeama ei periaatteessa vaikuta mitään, olenko aivan väärässä? Alapäähän on suunnitteilla tilke kyllä. Tarjota kyllä saa ehjää lohkoa
Onkos tuo kuinka mahdoton korjata? Yläpäässähän halkeama ei periaatteessa vaikuta mitään, olenko aivan väärässä? Alapäähän on suunnitteilla tilke kyllä. Tarjota kyllä saa ehjää lohkoa
Vs: Lohkon korjaus
Eihän tuo nykyisin liima-tiivistemassoin mahdotonta ole. TurboNuffissakin piti liemet osioissaan sen 3-4 vuotta, halki alhaalta 1-2 ja3-4 väleistä, yläpäästä väleistä 1-2-3-4.... Sittemmin kunnes tein ehjästä lohkosta uuden koneen, niin tuo siirti odottamaan uutta sijoituskohdetta.
Vanha moottori on siis edelleen käyttökelpoinen, kansi ja nokka yms pikkuhilua vaan paikoilleen, niin käyntikuntoinen, toimiva moottori se yhä on.
Vanha moottori on siis edelleen käyttökelpoinen, kansi ja nokka yms pikkuhilua vaan paikoilleen, niin käyntikuntoinen, toimiva moottori se yhä on.
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Lohkon korjaus
Riippuu mikä lohkon halkaissu?
Meillä jäi vesi sisälle 900 aikoinaan ja siitä lähti sellanen pala irti että eipä liimoilla/hitseillä sillon pysyny enää ja se meni osiksi.
Ehjää 900 lohkoa ei taida mistään löytyä kun vähemmän niitä tänne tuotu.
Kokeilla kyllä kannattaa kuten Jusapekin teki,on tässä 40vuodessa kaikki aineet kehittyny niin voipi onnistaakkin.
Ainoa ongelma tuossa lienee se että jos halkeama on siellä kannen tasopinnassa myös paha niin alkaa poltella kansipahvia,näin meillä teki eikä kannen oikasukaan auttanu
Nyt vaan enempi tietäjät Osmoa auttamaan mitä voi tehdä,toivon että homma toimisi koska 900 Taaveja ei enää paljao ole,harmittelen meidänkin purkua vieläkin!
Meillä jäi vesi sisälle 900 aikoinaan ja siitä lähti sellanen pala irti että eipä liimoilla/hitseillä sillon pysyny enää ja se meni osiksi.
Ehjää 900 lohkoa ei taida mistään löytyä kun vähemmän niitä tänne tuotu.
Kokeilla kyllä kannattaa kuten Jusapekin teki,on tässä 40vuodessa kaikki aineet kehittyny niin voipi onnistaakkin.
Ainoa ongelma tuossa lienee se että jos halkeama on siellä kannen tasopinnassa myös paha niin alkaa poltella kansipahvia,näin meillä teki eikä kannen oikasukaan auttanu
Nyt vaan enempi tietäjät Osmoa auttamaan mitä voi tehdä,toivon että homma toimisi koska 900 Taaveja ei enää paljao ole,harmittelen meidänkin purkua vieläkin!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» David Brown 880 990 Implematic Käsikirja 60s A5 vuodelta 1963
» löytyykö kellää tietoa db 996 käsijarrusta
» Kytkimen korjaus
» DB 880 käsijarrun korjaus
» 990 olkavarren /ohjauksen korjaus
» löytyykö kellää tietoa db 996 käsijarrusta
» Kytkimen korjaus
» DB 880 käsijarrun korjaus
» 990 olkavarren /ohjauksen korjaus
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa