Kiinnitys kohdat rungossa
Sivu 1 / 1
Kiinnitys kohdat rungossa
Olen kiinnittämässä suojaa 1394 hytin alle ja kysynkin. Onko moottorin rungon kyljessä olevien kiinnnitysreikien kierre sama DB 880 vm. -68 ja Case 1394 vm. -87? Tein tuohon DB 880 hieman isommat peilit heinäkärryillä peruutusta varten jotka kiinnitin tuohon runkoon ja noita pultteja jäi hieman ylitte. Tuumamittaisia pulttejahan on kahdella kierretyypillä ja ajattelin onko vaihtunut tuossa välillä Taavetin kierretyyppi?
Riku- David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 56
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Vs: Kiinnitys kohdat rungossa
En ihan varma mitä reikiä tarkoitat, mutta kysymyksen toiseen osaan vastaus on kyllä eli siis ei ole muuttunut. Vuoden -68 Selectamaticeissa oli runkovalujen kierteet UNC kuten Melthamilaisissa loppuun asti.
Tosi vanhoissa taaveteissa käytössä olevat kierteet olivat BSF tai BSW eli Whitworth tiheä ja harva. Kuuskytluvun alussa alettiin siirtymään UN kieteisiin. Valuissa, missä on UN(C) kierrereiät oli tunnuksena ympyrän sisällä U-kirjain. Viimeisimmistä Melthamin tuotteista en osaa sanoa vieläkö tämä merkintä käytössä. Metrisiä kierteitä on ollut osto-osissa, niinkuin esimerkiksi Carraron akseleissa-
Tosi vanhoissa taaveteissa käytössä olevat kierteet olivat BSF tai BSW eli Whitworth tiheä ja harva. Kuuskytluvun alussa alettiin siirtymään UN kieteisiin. Valuissa, missä on UN(C) kierrereiät oli tunnuksena ympyrän sisällä U-kirjain. Viimeisimmistä Melthamin tuotteista en osaa sanoa vieläkö tämä merkintä käytössä. Metrisiä kierteitä on ollut osto-osissa, niinkuin esimerkiksi Carraron akseleissa-
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1244
Paikkakunta : Saarijärvi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa