Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
4 posters
Sivu 1 / 1
Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
Tuollainen tuli vastaan tubessa, tuossa vaihdetaan mekaaninen ohjaus hydrostaattiseksi muutos-sarjan avulla, tätä taisi joskus joku täälläkin kysellä, en sitten tiedä olisiko tuo laillinen maantiellä..
Näyttävät tarjoavan sarjoja muihinkin merkkeihin.
Muutos-sarja: http://www.hydraulics.gr/
Näyttävät tarjoavan sarjoja muihinkin merkkeihin.
Muutos-sarja: http://www.hydraulics.gr/
Metsaman- David Brown : David Brown 1290, David Brown 880 Implematic
DBTCF:n jäsen nro : 151
Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pohjois-savo
Vs: Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
Vanhoihin Taaveihin saa varmaankin istumaan Orbitrolin vähällä vaivalla jos saa jostain öljynpaineen systeemiin. Olen joskus silmämääräisesti mitannut, että kampiakselin hihnapyörän ja jäähdyttimen välissä voisi olla riittävästi tilaa pienelle hydraulipumpulle. Ohjaushan ei kummoista tuottoa tarvitse. Toinen kiilahihnapyörä sinne mahtuu takuuvarmasti niinkuin tuo mainosfilmi näyttää, mutta meneekö pyörimisssuunta väärän kätiseksi jos koettaa asentaa "tavallisen" suljetun tehostimen pumpun hihnavetoisena lohkon kylkeen?
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Vs: Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
Voisko tavan pumpusta pyörimissuunnan vaihtaa kääntämällä vedon puoleisen päätylaipan puolkierrosta ja vaihtaa akselit ristiin pesässä ?
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
En ole perhetynyt pumppujen sielunelämään, mutta pumpun valmistajan kannalta kuvittelisi tuollaisesta symmetriasta olevan pelkästään hyötyä.
Suoraan kampiakselin jatkoksi asennettava pumppu vaatisi tarkoitusta varten rakennetun tarpeeksi joustavan kytkimen ja pumpulle tuennan etukehtoon. En usko, että siitäkään tulisi ongelmaa, vaikka jäähdytinkennoa siirtäisi muutaman sentin eteenpäin jos tarve vaatisi.
Suoraan kampiakselin jatkoksi asennettava pumppu vaatisi tarkoitusta varten rakennetun tarpeeksi joustavan kytkimen ja pumpulle tuennan etukehtoon. En usko, että siitäkään tulisi ongelmaa, vaikka jäähdytinkennoa siirtäisi muutaman sentin eteenpäin jos tarve vaatisi.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Vs: Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
Joskus -70 luvun lopulla -80 luvun alussa oli Orimattilan maatalousmessuilla nähtävän kun oli laitettu hydrauliohjaus vanhaan harmaaseen Ferkkuun siinä sai sitten jokainen käydä rattia veivaamassa että kuinka herkkä se on,mikä lie ollu sen muutos sarjan nimi/tyyppi silloin?
Nythän on tullu jo taas uusia värkkejä markkinoille,eikös nuo ole tieliikennekelposia laitteita kun kerta niitä asentelevat?
Kohta varmaan sähköllä pyörät kääntyy kuin uusissa autoissa eheh
Nythän on tullu jo taas uusia värkkejä markkinoille,eikös nuo ole tieliikennekelposia laitteita kun kerta niitä asentelevat?
Kohta varmaan sähköllä pyörät kääntyy kuin uusissa autoissa eheh
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1942
Ikä : 58
Paikkakunta : Hollola
Vs: Hydrostaattiohjaus mekaanisen tilalle DB 850
Hydrauliohjaus tarvitsee niin vähän tehoa, että saattaisi akkukäyttöinen pumppu riittää. Tehokkaita latureita saa nykyään sopuhinnoilla.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5105
Similar topics
» Nelosen tilalle kuutonen.
» DB 880 Selectamatic 1966 jonka tilalle tuli 1969, josta nyt ja jatkossa puhutaan
» DB 880 Selectamatic 1966 jonka tilalle tuli 1969, josta nyt ja jatkossa puhutaan
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa