Ohjaussylinterin purku DB 996 4WD -79
2 posters
Sivu 1 / 1
Ohjaussylinterin purku DB 996 4WD -79
Ohjaussylinteri alkoi tiputtamaan öljyä. Irroitin koko paketin kiinnikkeistä, sekä tietysti oljyputket sylinteristä. Ostin Anterolta koko tiivistepaketin, ajattelin vaihtaa
kaikki sisuskalut. Ongelmana on sylinterin purkaminen, eli miten saan sen purettua, vahingoittamatta akselia ja mäntää sylinterin sisällä. Jos jollakin olisi tietoa
miten purkaminen kannattaa suorittaa ?
kaikki sisuskalut. Ongelmana on sylinterin purkaminen, eli miten saan sen purettua, vahingoittamatta akselia ja mäntää sylinterin sisällä. Jos jollakin olisi tietoa
miten purkaminen kannattaa suorittaa ?
aikaveijo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 60
Vs: Ohjaussylinterin purku DB 996 4WD -79
Kyseessä ilmeisesti DB aksila jossa sylinteri aksilan takana keskellä,irroita raidetangonpäät kartiosta ja kierrä ne irti sylinteristä kokonaisuudessaan ja irroita letkut ja koko sylinteri joka kahdella pannanpuolikkaalla kiinni.
Sitten sylinterin pästä näkyy sokka joka poistetaan niin holkki jossa on tiivisteetpitäisi päästä tulemaan ulospäin kun esim. pölkkyyn kopistaa sylinterin vartta,en muista varmaksi oliko holkin takanakin vielä sokka,sitten mäntä pääsee varsineen ulos ja tiivisteet on suhteellisen helpot vaihtaa,oliko pelkästään o-rengastiiviste itse männässä,aikaa on kulunut vuosikymmeniäkun juuri kyseistä remonttia tein
Kyllä se niin oli että takana ei ollut sokkaa vaan edessä ne on tuplana ja kun ne poistettu niin männänvartta kopistamalla pölkkyyn tiivisteholkki poistuu tilastaan.Ensimmäisissä sarjoissa tukirenkaat saattoi olla nahkaa jotka piti liottaa öljyssä ennen asennusta mutta tänään varmaan kovattuu nailontukirenkan ne,mutta jos nahkaa liota öljyssä puolituntia
Sitten sylinterin pästä näkyy sokka joka poistetaan niin holkki jossa on tiivisteetpitäisi päästä tulemaan ulospäin kun esim. pölkkyyn kopistaa sylinterin vartta,en muista varmaksi oliko holkin takanakin vielä sokka,sitten mäntä pääsee varsineen ulos ja tiivisteet on suhteellisen helpot vaihtaa,oliko pelkästään o-rengastiiviste itse männässä,aikaa on kulunut vuosikymmeniäkun juuri kyseistä remonttia tein
Kyllä se niin oli että takana ei ollut sokkaa vaan edessä ne on tuplana ja kun ne poistettu niin männänvartta kopistamalla pölkkyyn tiivisteholkki poistuu tilastaan.Ensimmäisissä sarjoissa tukirenkaat saattoi olla nahkaa jotka piti liottaa öljyssä ennen asennusta mutta tänään varmaan kovattuu nailontukirenkan ne,mutta jos nahkaa liota öljyssä puolituntia
Goodtractor- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 32
Ohjaussylinterin purku DB 996 4WD -79
Ohjaussylinteri korjattu ja asennettu paikalleen. Kiitos vinkistä Goodtracktor ! Kaikille taavettitallilaisille hyvää kevään jatkoa !
aikaveijo- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 60
Similar topics
» taakapään purku
» jakajapumpun purku
» 1490 4WD selectamatic;in purku irti
» 950 purku, korjaus, maalaus ja kokoaminen kesällä 2013
» jakajapumpun purku
» 1490 4WD selectamatic;in purku irti
» 950 purku, korjaus, maalaus ja kokoaminen kesällä 2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa