syöttöpumppu
2 posters
Sivu 1 / 1
syöttöpumppu
950: ssäni ilmeni seuraavanlainen ilmiö eli kun startatessa jos käyttää kaasupolinta/vipua niin kone saa yliannostuksen savutuksesta päätellen eikä meinaa ottaa kerroksia mutta heti kun laittaa tyhjäkäynnille käy normaalisti. Starttaus ilman kaasuvipuihin koskemista onnistuu kuin palmunalta ilman savutusta, pakkosyöttöruuvin olen puhdistanu eli pitäs toimia normaalisti.
kalaantti- David Brown : 990-celectamatic-66 aikaisemmin 850-62, 880-65
DBTCF:n jäsen nro : 053
Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 71
Paikkakunta : Pudasjärvi
Vs: syöttöpumppu
Pakkosyöttö on jakajapumpussa ajoituksen myöhästyttämis-ruuvi. Se ei siis lisää polttoaineen syöttöä, vaan lukitsee pumpun automaattisen ennakkosäätimen niin, että ruiskutushetki jää myöhäiselle. Kun ruuvin avaa, niin säädin toimii taas. Periaatteessa jakajapumppu toimii niin, että startatessa, kun keskipakosäädin pyörii hitaasti, määränsäätöventtiili on selällään auki. Silloin kaasuvivun asennon ei pitäisi vaikuttaa syöttöön. Käytännössä ei noin kuitenkaan taida olla asian laita. Yleensä diesel käynnistyy parhaiten kun se saa reilusti soppaa, mutta olen kyllä nähnyt aikasemminkin tuon, että lähtee paremmin käyntiin puolikaassulla kuin kaasu pohjassa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5085
Similar topics
» DB25 syöttöpumppu
» Mistä syöttöpumppu?
» Syöttöpumppu
» Ihan eka ikioma ja taavetti.
» DB-995 Syöttöpumppu.
» Mistä syöttöpumppu?
» Syöttöpumppu
» Ihan eka ikioma ja taavetti.
» DB-995 Syöttöpumppu.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa