Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Metsä- ja latolöytöjä

3 posters

Siirry alas

Metsä- ja latolöytöjä Empty Metsä- ja latolöytöjä

Viesti  massikka_mies Ma Heinä 20 2009, 22:05

Kysellääs sellaista että onkos taavettimiehet bongailleet ladoista tai metsistä hylättyjä koneita Question Itse olen löytänyt kaikenlaista erikoisin taitaa olla valmet 20
Metsä- ja latolöytöjä 20062009 <--- ja sitten olen löytänyt kaikkea muuta pientä kuten tuhti pöyhimen, velgerin paalaimen, tumen äkeen, lumilinkoja hevostyökoneita ja vaikka mitä muutakin sälää Very Happy
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Metsä- ja latolöytöjä Empty Metsä- ja latolöytöjä

Viesti  Pulteri Ke Heinä 22 2009, 09:19

Nehän oli ennenvanhaan isäntien "Konehalleja". Sieltä haettiin sitten myöhemmin varaosaa, kun tarve tuli.

Pulteri

Viestien lukumäärä : 12

Takaisin alkuun Siirry alas

Metsä- ja latolöytöjä Empty löytöjä

Viesti  Tessu Ma Joulu 07 2009, 00:38

Juu ittekin löytäny joitain ihme laitteita paras oli kun tiesin olevan tossa lähellä yhen raksan raadon ja itte tartti takapyöriä ja eikun kattomaan ni raksaa ei mailla eikä halmeilla hetken ajeltuani huomasin että tuo sininen Fordson olikin saanut UUDEN maalin ja näin myös jatko aikaa,se siitä nykyäänkin taitaa ruostua viel naapurin kedolla hevosvetonen Mc Cormic elonleikkuu kone ja autiotalojen lepikoissa on ollu mitä ihmeellisempiä vempaimia

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1873
Ikä : 57
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa