Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hydrostaattinen ohjaus

2 posters

Siirry alas

Hydrostaattinen ohjaus Empty Hydrostaattinen ohjaus

Viesti  seppo To Toukokuu 14 2009, 17:14

Mikä DB 1394 vm -87 ohjaukseen liittyvä "säiliö" on imusarjan ja käsikäyttöisen polttoaineen siirtopumpun välissä? Tiputtaa hieman öljyä. Säiliöön liitettyjen kumiletkujen letkunkiristimet ovat tiukalla ja ei vuoda näistä liitoksista.

Mitä erityistä liittyy hydrostaattisen ohjauksen suodattimen vaihtoon? Korjausohjeessa kehoitetaan jättämään tämä työ DB-huoltomekaanikon hommaksi. Asiaan liittyvät erityisvinkit?

Käykö ohjauspiirissä käytettäväksi normaali yleisöljy vai onko välttätöntä käyttää erityisöljyä ja mitä ?

seppo

Viestien lukumäärä : 15

Takaisin alkuun Siirry alas

Hydrostaattinen ohjaus Empty Vs: Hydrostaattinen ohjaus

Viesti  taavettimies To Toukokuu 14 2009, 17:24

Seppo kirjoitti:Mikä DB 1394 vm -87 ohjaukseen liittyvä "säiliö" on imusarjan ja käsikäyttöisen polttoaineen siirtopumpun välissä? Tiputtaa hieman öljyä. Säiliöön liitettyjen kumiletkujen letkunkiristimet ovat tiukalla ja ei vuoda näistä liitoksista.
Säiliö? Enpä tiedä.. Varsinainen öljysäiliöhän on pumpun sisäpuolella. Rolling Eyes
Viisaat kertokoon lisää.

seppo kirjoitti:Mitä erityistä liittyy hydrostaattisen ohjauksen suodattimen vaihtoon? Korjausohjeessa kehoitetaan jättämään tämä työ DB-huoltomekaanikon hommaksi. Asiaan liittyvät erityisvinkit?
En nyt muista mitä erityistä siinä olisi ollut. scratch Aika helppo homma kuitenkin, vähän joutuu purkamaan että pääsee käsiksi. Kannattaa laittaa uudet tiivisteet jos vähänkään näyttää siltä, yleensä ei vuoda ulospäin vaan moottoriöljyjen sekaan.

seppo kirjoitti:Käykö ohjauspiirissä käytettäväksi normaali yleisöljy vai onko välttätöntä käyttää erityisöljyä ja mitä ?
Ihan 10w-30 yleisöljy käy.


Viimeinen muokkaaja, taavetti_mies pvm To Toukokuu 14 2009, 17:42, muokattu 3 kertaa
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

Hydrostaattinen ohjaus Empty Vs: Hydrostaattinen ohjaus

Viesti  Vieraili To Toukokuu 14 2009, 21:43

Joo,polttoaineen siirtopumppu pitää irroittaa,ja ole tarkkana kun asennat sitä takaisin paikalleen,heti moni ensikertalainen on vääntäny suotimille lähtevän putken väärille kierteille,ja pumppu on pitäny ostaa uusi.

Siinä suodattimessa on oma tälläyksensä,että se sattuu oikein,mutta tsiikaa siitä täyttötulpasta kun tälläät sitä paikalleen.

Uusi se o-rengas siihen .

Osa liimaa suodattimen kiinni säiliöön ennen asennusta homman helpottamiseksi,itse en käytä tuota konstia.

Sama öljy pumppuun,kun moottoriin,ja jos öljy ei pysy sisässä,laita korjaussarja pumppuun.

Se pönttö on lisäöljysäiliö,ja sitä ei eka mallisarjassa ole,mutta kannattaa antaa sen olla,siitä on murtunu putken juuri siitä,käytä juotoksella se jollain putkimiehellä,jos itellä ei ole siihen kamppeita.

Joku meinasi,että laki olisi pakottanu sen pöntön laittoon,mutta en tiedä vahvistusta siihen väitteeseen.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hydrostaattinen ohjaus Empty Kiitos

Viesti  seppo Pe Toukokuu 15 2009, 07:12

Kiitos molemmille vinkkien antajille tiedoista ja neuvoista.

seppo

Viestien lukumäärä : 15

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa