Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

O: DB 950 turvakaari

4 posters

Siirry alas

O: DB 950 turvakaari Empty O: DB 950 turvakaari

Viesti  miemsl Su Maalis 04 2012, 12:15

Hakusalla olisi DB 950 Impleen pulttaamalla sopiva turvakaari jotta kehtais koneen kanssa hiukan sarkaojaisella pellolla töitä tehdä. Oliskohan kellään tarjota?

miemsl

Viestien lukumäärä : 9

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 turvakaari Empty Vs: O: DB 950 turvakaari

Viesti  Pakki Ti Maalis 06 2012, 17:43

Niin oot kai aika nuori rattorisuhari, aijotko kaataa pelisi. Mie oon koht 60 vuotta ajanu avorattoreilla ja pahoissaki paikoissa enkä oo vielä saanu kaatumaan. Oon joskus nuorempana tehny kokeita että kuinka paljon on oltava kallistusta et kaatuu. Ja tulos oli se että kone ei kaatunu mutta äijä putos kyllä satulasta. Jos ei ehdoin tahdoin isoon ojaan kaada nou proplem. Wink
Pakki
Pakki

David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 415
Paikkakunta : Häme

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 turvakaari Empty Vs: O: DB 950 turvakaari

Viesti  miemsl Ti Maalis 06 2012, 17:48

Empä minäkään toistaiseksi ole kaatanut, mutta kun eihän niitä vahinkoja kukaan tarkoituksella. Ajattelen myös 15V teinipoikaani, jolla kovasti syyhyttäis päästä traktorin puikkoihin ja olisiha se mukava olla jonkinlainen turvavaruste paikallaan olemassa ihan siltä varaltakin että lipsahtaa.

miemsl

Viestien lukumäärä : 9

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 turvakaari Empty Vs: O: DB 950 turvakaari

Viesti  erkki Ti Maalis 06 2012, 18:56

Suomessa turvahytti tuli pakolliseksi v 1969, joten valmiita kehikoita voi ysipuolikkaaseen olla vähänlaisesti tarjolla, ainakaan sellaisia jotka mahtuu heittämällä. Helpoin ja halvin ratkaisu on tietenkin kaari, mutta on siinäkin hiukan sovittelemista ja sepittämistä.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5028

Takaisin alkuun Siirry alas

O: DB 950 turvakaari Empty Vs: O: DB 950 turvakaari

Viesti  jusape Ti Maalis 06 2012, 23:11

Kyllä mä olen ainakin aatellut rakentaa kaaret noihin molempiin nuhveihin, sekä tuohon 850ppiin siinä vaiheessa kun muutenkin ovat "kunnostettavana" -

ihan oman turvallisuuden vuoksi, vaikkei niillä enää oikeita "töitä" tehdäkkään, kaiken varalta.

"Vahinko ei tule kello kaulassa"
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2887
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa