Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apuva kaivattais

+5
jyrki
käyttäjä
hespex
taavettimies
Jyryytin
9 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  Pakki in Ke Huhti 27 2011, 19:33

Onpa ihmeellinen sivu tämä taavetti-talli Kun yritän kirjautua sivu räpsähtää samoin kuin oikein toimiessaan mutta ylös ei ilmesty tietoa että kirjaudu ulos vaan lukee edelleen kirjaudu sisään. Paikallaolijoiden listassa lukee että olen paikalla. poiskaan se ei lähde vaikka sulkee selaimen ja alkaa uudelleen aina vain lukee että olen paikalla. Mihinkään muuhun en kuitenkaan pääse kuin tähän vierassivuun kirjoittamaan. Odotan edelleen hespexin yhteydenottoa omaan sähköpostiini että löytäisimme syyn asiaan

Pakki in
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  jyrki Ke Huhti 27 2011, 20:28

Itsellä ei pitkiin aikoihin ongelmaa tämän tulikettu selaimen kanssa eikä Tallin sivujenkaan
toki vävy silloin tällöin tarkistelee ja putsaa tämän koneen järjenkin
Toivon mukaan Pakki saa asian kuntoon scratch

jyrki

Viestien lukumäärä : 168
Paikkakunta : alavus

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty apuva kaivattais

Viesti  ttah To Huhti 28 2011, 08:08

Meikäläisen kone viihtyy vissiin liian hyvin näillä sivuilla koska en pääse mistään ulos jos kirjaudun sisään saa takoa kuin palokärki tota nuolta mutta ulos ei pääse ko kuukkeli sammuttamalla ja sitten uusi netti auki mutta uskallan sentään sanoa että käyttäjässä tämä vika on eikä sivuissa kun en ymmärrä yhtäänmitään näistä tietokoneista ko tämä ei pärise eikä pörise

ttah

Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 54
Paikkakunta : kemiö

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  erkki To Huhti 28 2011, 10:24

Minä olen päässyt molempiin suuntiin vaivatta useilla eri koneilla. Ei koskaan mitään ongelmaa.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5029

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  Pakki in To Huhti 28 2011, 17:45

Niin käyttäjän vikahan se tietty on kun kirjautuminen ei onnistu. Voin antaa tässä uuden salasanan teille viisaille jotka voitte kokeilla pääsettekö kirjautumaan minun tunnuksillani sivulle minuna. Jos joku pääsee niin en sitten syytä taavetti sivua vaan mistä vika sitten löytyy. Niin nytkin kirjauduin ja sivu räpsähti niinkuin kuuluu mutta ainoa mikä kirjautumisesta kertoo on paikallaolijoiden riville ilmestynyt ninmimerkki. Esim tähän vierassivuun en voi kirjoittaa kuin lisäämällä tuon in perään. Kun olen kirjoittanut tämän sukjen masiinani joksikin aikaa niin nimimerkki pitäisi hävitä riviltä sen sen jälkeen voitte luvallani kokeilla kirjautumista ja jos joku onnistuu ilmoitus tänne.
Sain tänään a-kukan siemenet peltoon jotta syksymmällä olis edes jotain lohtua.
ystävällisesti talkooapua pyydän Pakki
salasana on *****


Viimeinen muokkaaja, hespex pvm To Huhti 28 2011, 20:48, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Sensuroin salasanan ettei joudu vahingossakaan vääriin käsiin.)

Pakki in
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  Pakki To Huhti 28 2011, 18:19

Tässä on nomaali kirjautuminen tunnuksellasi. Näkynee oikein?
Eli taitaa foorumi toimia kunnolla.

MT
Pakki
Pakki

David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 415
Paikkakunta : Häme

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  Pakki in To Huhti 28 2011, 18:38

Kiitos tiedosta ja anteeksi että olen syyttänyt tallia. Nyt en vain tiedä missä vika on kun olen kokeillut monille muille sivustoille joihin eri salasanat ja kaikki pelaa niissä ok. Voisiko ylläpitäjä ystävällisesti vaihtaa vielä salasanan ja ilmoittaa uuden sähköpostiini Pakki

uusi salasana sähköpostissa
-taavettimies-

Pakki in
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  hespex To Huhti 28 2011, 20:45

Noniin lapsukaiset lopettakaas tappelu, kaikillahan meillä on sentään jotain yhteistä, kiinnostus traktoreihin  Smile

Veikkaan että vika on foorumisoftassa eli ohjelmistossa, kun tämä on ns. valmisfoorumi (emme ole itse asentaneet erilliselle serverille, eli tämä foorumi toimii jonkun muun hostin alla, muutamalla klikkauksella saa oman foorumin, tietysti otsikot jne pitää itse laittaa) ja jos foorumisoftaa on päivitetty esim phpBB2 -> phpBB3 niin siellä on koodaajalle tai muulle käynyt joku virhe. En usko että foorumilla on vakoiluohjelmistoja koska perjaatteessa se on mahdoton asentua itse foorumisoftalle, ja kuten taavettimies mainitsi niin pääset käsittääkseni kirjautumaan sisään muttet voi kirjotella omalla nimimerkilläsi viestejä. Kokeile aluksi eri selaimella ja sen jälkeen mene selaimen asetuksiin ja ota tyhjennä välimuisti ja poista keksit (cookies), jos ei vieläkään auta niin ota yhteyttä vaikka henkilökohtaisesti sähköpostiin, eiköhän tämä asia saada selviämään. Uuden nimimerkin tekoa kannattaa koittaa kanssa, olen 99,995% varma että pääset sillä sisään koska kenelläkään muulla nimimerkillä ei ole ollut ongelmia kirjautumisessa.

Ja elekäähän **ttuilko toisillenne, koskee kaikki, ei pelkästään tämän aiheen osapuolia. Hyvällä meiningillä tässä ollaan menty ja tullaan menemään!  Cool

-Hespex

E: Perkele taidan olla myöhässä. No kuitenkin asia tais selvitä, näitä sattuu.


Viimeinen muokkaaja, hespex pvm Su Heinä 21 2013, 08:31, muokattu 1 kertaa

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 151
Paikkakunta : Lappeenranta

http://taavetti-talli.foorumini.info/forum.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Pakki

Viesti  Pakki To Huhti 28 2011, 20:47

Noo nii vaihdoin selaimen operaan ja taas aukee sivu oikein. Taitaa olla toi Mozillan Firefox menny ihan jotenki räsäksi. Hidaskin kuin etana. Tää opera menee kuin formula Kiitos myötätunnosta sadat lukijat!
Smile
Pakki
Pakki

David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 415
Paikkakunta : Häme

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  hespex To Huhti 28 2011, 20:49

OK, Hyvä että sait toimimaan. Voi olla ongelmana tämän sivuston / foorumiohjelmiston ja Firefoxin yhteensopivuusongelmat. Opera on kyllä hyvä selain, ei käy kieltäminen... Wink

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 151
Paikkakunta : Lappeenranta

http://taavetti-talli.foorumini.info/forum.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  käyttäjä To Huhti 28 2011, 21:51

hespex kirjoitti:OK, Hyvä että sait toimimaan. Voi olla ongelmana tämän sivuston / foorumiohjelmiston ja Firefoxin yhteensopivuusongelmat. Opera on kyllä hyvä selain, ei käy kieltäminen... Wink

Ei mitään ropleemia tuliketulla jolla on menty jo useempi vuosi.

_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä
käyttäjä

David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  Pakki Pe Huhti 29 2011, 08:10

[quote="Pakki in"]Joopa joo että minulla on vika kun foorumin sivu temppuilee???
Niin olisin pyyhkinyt noita aikaisempia töherryksiäni editoimalla pois mutta ei se näköjään toimikkaan.
Vois kait sivunpitäjä poistaa noita turhia juttuja ettei enempi "lapsukaiset" loukkaannu turhaan. Ongelmahan ratkesi vaikka syy jäi tuntemattomaksi. Niin mikäs se tulikettu on ? mulla ei nyt raksuta.
Pakki
Pakki

David Brown : 4 taavettii 2 ford
Viestien lukumäärä : 415
Paikkakunta : Häme

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  hespex Pe Huhti 29 2011, 08:29

Tulikettu = Firefox, ilmainen ja hyvä selain. (Itse käytän Google Chromea sekä Operaa) Mutta pistäs yksityisviestiä / sähköpostia hespex (at) hotmail.com että mitkä viestit poistellaan niin poistellaan sitämukaan.

hespex
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 151
Paikkakunta : Lappeenranta

http://taavetti-talli.foorumini.info/forum.htm

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Vs: Apuva kaivattais

Viesti  Vieraili Pe Huhti 29 2011, 21:43

Oekeen riimasti nämä sivut toeminu tiälläpäen.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Älä välitä

Viesti  Tessu Pe Huhti 29 2011, 22:53

Älä Pakki välitä palaa ne käämit täälkin kun alkaa netti sekoomaan,eihän se muuten mut kun on nyt toi nettipankkikin ja jos kone sanoo poks niin pitäs saada toinen tulille,sellaikin olis kun vaan jaksais kaiken tärkeen sinne taasen asennella.
Tuskin näitä aina tietää jokainen missä se vika tai ominaisuus on? mullakin tän koneen näytönohjain sekoilee ja tekee omiaan sattuu vaan olee tuo ohjain tuossa emolevyssä että ethän vaihda, kaveri kyl sano et ulkopuolisen vois saada tähänkin tilalle,no kattoo sitte mitä täs tekee?

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1873
Ikä : 57
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuva kaivattais - Sivu 2 Empty Nyt se sitte levis

Viesti  Tessu To Toukokuu 12 2011, 01:34

Joo viime yönä se sitte levis entinen tietokone ja aamutuimaan asentelin tätä nykymasiinaa,on nää yksiä helvettejä kun ei näistä oikein mitään ymmärrä,aivan sama kun mulle annettas uus traktori tai auto niin mitään niille ei osaa tehä osaiskohan enää ees ajaa semmosiakaan?

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1873
Ikä : 57
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa