Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brittiläiset entisöinnit

2 posters

Siirry alas

Brittiläiset entisöinnit Empty Brittiläiset entisöinnit

Viesti  erkki La Loka 09 2010, 12:46

DBTC:n kotisivuilla kohdassa "members restorations" on aikamoisia suorituksia näkösällä. Mm. Nimimerkki Thornell on laittanut 1594:n aika fiksun näköiseen kuntoon. Toinen hatunnoston arvoinen suoritus on mielestäni Johnsmalleyn entisöimä 900. Tuo 900 on aika epäarvostettu malli ja lähtökohdassakaan ei ollut paljon kehumista mutta kyllä siitä vaan traktori vielä tuli.
Mahtuisi sinne kuvia Suomi-projekteistakin.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5028

Takaisin alkuun Siirry alas

Brittiläiset entisöinnit Empty Vs: Brittiläiset entisöinnit

Viesti  Vieraili La Loka 09 2010, 17:45

suora linkki:

http://www.dbtc.co.uk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewforum&f=8&sid=b3b95bb842d3dfee847026b37400ecc2

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Brittiläiset entisöinnit Empty Vs: Brittiläiset entisöinnit

Viesti  Vieraili La Loka 09 2010, 20:06

Voishan sinne Suomi-kuviakin lähettää,mutta olen niin huono pakkaamaan kuvia.Huolivat muistaakseni max256kb kuvia.
Käykööt kurkkimassa taavetti-tallin kuvia.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Brittiläiset entisöinnit Empty Vs: Brittiläiset entisöinnit

Viesti  Jyryytin Ma Loka 11 2010, 21:12

Nuo saarimaan konneet on jännän näköisiä, kun konepellissäkin on maali vielä paikoillaan, mutta siltikin tulee oikein ruostereikiä peltiin Shocked
Tai sitten osat on oikein kunnolla ruosteessa, en minä ole suomalaisissa koneissa noin pahoja ruostumisia nähnyt (vai säilyttävätkö sitten jossain paskatunkiossa noita traktoreita, -siis englantilaiset)
Ilmeisesti se on tuo meri-ilmasto mikä tuota ruostumista aiheuttaa...


P.S
Kiitokset B.H.lle linkistä, etsin itse tuota jo jonkin aikaa, kuitenkaan löytämättä.
Jyryytin
Jyryytin

David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa