Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Taavetin metsäominaisuudet

+11
massikka_mies
ikilika
jtn
erkki
Ulvila
Pulteri
käyttäjä
taavettimies
kujanjuh
tv43
taavetisti
15 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Taavetin metsäominaisuudet - Sivu 2 Empty Vs: Taavetin metsäominaisuudet

Viesti  Riku Su Tammi 13 2013, 10:06

Jyryytin kirjoitti:
Riku kirjoitti:Galleriassa on kuvia Tikon venttiilipöydän kiinnityksestä ja kääntyvästä penkistä pyöreässä Sekurassa.
Koitin jo tutkia pitkällekin tuota galleriaa, mutta en löytänyt kuvia ko.sovelluksesta. Löytäisköhän joku muu taitavampi nuo kuvat galleriasta?
http://taavettitalli.kuvat.fi/#/kuvat/David+Brown+Traktorit/1690++metsäohjaamo+2.jpeg Työkalulaatikko pois ja sinun venttiilipöydälle sopiva teline itse tehden tilalle. ´Minulla mitoitus oli melko tarkka, Partuunassa, minun mallissa, iso venttiilipöytä ja alaikkuna melkopieni työntää sen sisälle hyttiin. Mutta onnistuin mielestäni melko hyvin, kun ottaa tekijät huomioon Wink Minulla tulee venttiilipöytä hieman korkeammalle kuin tuo Tikon. Minulla tuo venttiilipöydän suojapuikko noin istuimen selkänojan yläosan korkeudella. Vanhimmissa taaveteissa minulla tulee venttiilipöydän tukirauta työntövarren korvaan kiinni ja ottaa tukea alapäästään niistä pulteista johon tulee esim. siivapyörä kiinni. Fordissa tuli roikkumaan hytin ulkopuolelle hytinraudoista. Nyt tuo sovitus tuolla hytin sisällä on jo luksusta edellisiin verrattuna, vaikkakin joutuu olemaan polvillaan vielä istuimella.

Riku

David Brown : DB 850 Impematic vm. 1960
Viestien lukumäärä : 378
Ikä : 60
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Taavetin metsäominaisuudet - Sivu 2 Empty Vs: Taavetin metsäominaisuudet

Viesti  Jyryytin Su Tammi 13 2013, 20:47

Löytyihän ne kuvat kun tietää mitä hakee. Kiitoksia.
Jyryytin
Jyryytin

David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola

Takaisin alkuun Siirry alas

Taavetin metsäominaisuudet - Sivu 2 Empty Vs: Taavetin metsäominaisuudet

Viesti  Tessu Ma Tammi 14 2013, 04:49

Sielläpä joku jo puhukin 850 Taavin ominaisuuksista ja niihin olen itekkin joutunu perehtymään,sen ainakin olen huomannu et vaikka tuo 275 Natikka kääntyy pikkutilassa niin siinäpä istutaankin korkeemmalla kuin Taavissa!
Ei ole Taavilla tuntunu miltään kun on tuol rinteissä ajellu vaikka mitenpäin mut Ih.lla kyl tuntu heti ekalla kerralla et kaatuuks tää?
Vaikkei Taavi ole paljoo talvikäytössä ollu niin senverta voi vertailla jo märällä savella että paremmin Taavi on edenny pahassakin paikassa,jotenkin siinä on vaan parmpi se painon suhde,johtuuko siitä kun on ne isot painavat ratasronkat molemmin puolin takana? sen varmaan vanhemmat/kokeneemmat miehet voi sanoa?
Samoin tuntuu että Taavi on rakennetu monistapaikoin rankemmin kuin tuo IH,SILTI Taavi on avarampi huoltaa ja kuskinpenkillä voi olla mitenpäin huvittaa,Natikassa on VAIN yksiaasento jolla sinne nousta ja jolla sieltä poistua.
Siinäpä hieman menin eriasiaankin mutta nuo olen ite huomannu ja edesmenny isänikin jo tuommosia kertoili,on sitten varmaankin nuo isommatkin Taavit hyviä menemään pahassa paikassa,uskottava se on!

Tessu

David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1877
Ikä : 57
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa