996
+2
erkki
outsider
6 posters
Sivu 1 / 1
996
https://www.blocket.se/orebro/David_Brown_996_Fyrhjulsdriven_78776191.htm?ca=1&w=3
Vähän harvinaisempi 996
Vähän harvinaisempi 996
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1886
Vs: 996
Mikähän hytti mahtaa olla päällä? En tunnista ruotsalaiseksi, mutta voisiko olla "matala" Sekura, jollainen on nähty Englannissa?
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5028
Vs: 996
Ulkonäkö viittaisi "ykköstyypin" Sekuraan kuten Erkki arvelet, mutta kymmenkunta senttiä matalampi. Matalaa mallia oli muissa merkeissä, mutta ilmeisesti sitä sai myös Taavettiin sitten. Tarina kertoo, että Taavetin kopin piti olla korkea, että lordit sai ajaa seisaaltaan, kun tykkäsivät joskus tehdä niin. En tiedä lieneekö vain kaupunkitarinoita.
Ja italialaisakseli näkyy olevan.
Ja italialaisakseli näkyy olevan.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1589
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 996
Ohjaamo näyttäisi olevan Sekura S74 matala versio. Erot meillä myytyyn S74 ohjaamoon oli, muiden seikkojen lisäksi, katon mataluus, erilainen lämmityslaite ja kattoluukun puute. Kattoluukuttomuus ja tehottomampi lämmityslaite esti tämän version myymisen Suomessa. Versio ei yksinkertaisesti täyttänyt Suomen turvallisuusmääräykset. Matala kattorakenne esti myös jälkiasennuksena saatavan ilmastointilaitteen asennuksen.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 996
Paremman näköinen on kyllä tuolla matalammalla hytillä,kun sillä korkealla tornilla.
harrastaja- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 151
Vs: 996
Yksi tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Matala S74 pidettiin niihin aikoihin yksinkertaisena ja "halpana" mallina.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 996
Samat sanat .harrastaja kirjoitti:Paremman näköinen on kyllä tuolla matalammalla hytillä,kun sillä korkealla tornilla.
Ei huiskukaan niin paljon kun on alemmaksi "istutettu".Toki tasalattia menetetty samalla.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1886
Vs: 996
Melthamissa oli joskus näyttelykentällä matalahyttinen DB ja ihastelin sitä, miten tilankäytössä oli onnistuttu. Ohjaamo ei tosiaan ole tasalattiainen, mutta vaihteiston kohdalla kohouma on niin matala, ettei se varsinaisesti tahtia haittaa.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5028
Vs: 996
Joo, kovin on kaukana, Örebron takana, niin ei viitti lähtä hakemaan. Mitenkähän mahtais olla paperien ja kilpien saannin kanssa kun ei ole sitä pakoluukkua.
Mutta pieni kyhmy lattiassa ei oo mitään verrattuna vaikka Grålleen, jossa ei ollut edes astinlautoja ellei ostanut erikseen. Oli aika hurjan tuntunen ajella sillä. Meinas saappaat raapia maahan, jos jätti jalat roikkumaan. Olihan siinä kuitenkin ne jalkatapit kuin moottoripyörässä, mutta liukkaat semmoset.
Mutta pieni kyhmy lattiassa ei oo mitään verrattuna vaikka Grålleen, jossa ei ollut edes astinlautoja ellei ostanut erikseen. Oli aika hurjan tuntunen ajella sillä. Meinas saappaat raapia maahan, jos jätti jalat roikkumaan. Olihan siinä kuitenkin ne jalkatapit kuin moottoripyörässä, mutta liukkaat semmoset.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1589
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 996
Ei kattoluukun puute varmaan mitään haitta. Nykyisin vissiin mennään EU sääntöjen mukaan. Mulla on kaks traktoria joissa ei ole kattoluukkua molemmat 11 vuotava vanhoja
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 653
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa