greeper välitykset
Sivu 1 / 1
greeper välitykset
Olin tässä Markun kans IKH:n laanilla tonkimas ja rupesin jäljistäpäin miettimähän sitä puretun punaasen 1594 greeperin ruhoa,kun siinä oli mielestäni 11/58 välitykset. Että onko siinä sitten pudotus laatikos eri välitys eteen, kuin muissa kovalaatikkoisissa. sitä en sitten tiedä onko siinä ollu se uudempi carraro,mikä on vanhemmis -05 valmeteissa ja uudemmissa 10 foortiis, mihinä kohtaa se on sitte välitys muutettukaan. onkoha -87 ja -88 vm kulkenu 40 km/h. 16.9 renkaillakin greepereis on ollu näköjään laaja nopeus alue. siinä pureetus oli inter coolerin joku laittanu.
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 175
Paikkakunta : alavus
Vs: greeper välitykset
Joo,sitä on monesti mietitty,että missä se ero on,mutta niissä koneissa mitkä alkujaan menee sen lähes 40 km/h on ollut tehtaalta tullessaan 709 etuakseli,niin onko se siinä etuperässä tehty se ero.
Aikanaan selvitin sitä pudotuslaatikkohommaa,ei ole toimitettu kun yhdenlaisilla välityksillä niitä ainakaan varaosatiedotteiden mukaan koskaan,tiedäppä häntä sitten varmaksi sitäkään,voihan se olla,että tehdas ei vaan ole muistanu sitä ilmoittaa.
Tarkistettiin aivan viimeisten mallien mikrofilmiltä sitä hommaa.
Aikanaan selvitin sitä pudotuslaatikkohommaa,ei ole toimitettu kun yhdenlaisilla välityksillä niitä ainakaan varaosatiedotteiden mukaan koskaan,tiedäppä häntä sitten varmaksi sitäkään,voihan se olla,että tehdas ei vaan ole muistanu sitä ilmoittaa.
Tarkistettiin aivan viimeisten mallien mikrofilmiltä sitä hommaa.
Vieraili- Vierailija
Vs: greeper välitykset
Semmoinen mainita löytyy huoltotiedottesta,että 9/59 välitykset on vaihdettu 11/58 välityksiin.Samalla etupään lautaspyöräpari on muutettu 10/40 :stä 12/40:een.
Tuskinpa muuta eroa löytyy.
Tuskinpa muuta eroa löytyy.
Vieraili- Vierailija
Vs: greeper välitykset
niin onhan se tainnu noin 84 paikkeilla loppua koko 9/59 välityksien valmistus 1694- mallit on tainnu olla kaikki HS-malleja. 9 hampaiset on ollu varmaan aika lujilla. ostin viime viikolla IKH:sta kuluneet 59-rattaat varastoon niin kovin oli murheellisen näköinen se myymätön 9-hampainen ratas (purettu 1690) Rattaiden vaihtokauppa olisi mielestäni järkevä ajatus kova-askisia,niin sais kohtuu hinnalla 40 malleiksi ja ne 59 hampaiset olisi paljon omialtaasempia käyttää siellä lehtolas hoiros. saattaa pyöriä mones 1690 mallis huonot hitaat rattaat.
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 175
Paikkakunta : alavus
Vs: greeper välitykset
Kyllä ,tuosta on ollu Markun kanssa monasti puhetta,kyllä kuutostaavettiin kuuluu ehdottomasti 11/58 välitys,on se niin tolkuton se 9/59,jossain esim. palakoneen edessä se oli hyvä,kun nopeus piti saada niin alas,oliko muuten se 1594 laatikko siellä IKH lla Greeper vai suomessa tehty ryömintä,se Greeper oli tehty Melthamissa ja toimi siten,että planeetta oli pultattu vaihteiston runkokoteloon siihen eteen kiinni,ja se katkaisi kytkinakselin,ja vei voiman planeetan kautta,ja jos ei tarvinnu greeperiä,holkkki liitti kytkinakselin pötköön.
Vieraili- Vierailija
Vs: greeper välitykset
muuta en tiedä IKH:n DB.stä, kun näin sen vielä kokonaasena,niin kuve pelliis oli tehtaan näkööset Greeper logot. nyt kattottihin Markun kaas jotta vaiht. kannen päällä etupääs on pieni vipu johonka menöö vaijeri. harvinaane malli kyllä purettihin. korjaus mun muuhun kirjootuksehen,ei ne uuret raktorit välttämättä rumia oo,mutta mun silimähä vähä köppääsiä ja etuakselien kestämisehe on monia syitä penkin ja ratin välis suurin..
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 175
Paikkakunta : alavus
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa