880-implamaticin-nostolaite
+2
käyttäjä
evaari
6 posters
Sivu 1 / 1
880-implamaticin-nostolaite
Kysyn 880-implamaticin nostolaitteesta. En tiedä vaikka samanlainen kysymys olisi olemassa. Minun ehdotelma olisi, että kysymykset olisi ryhmitelty otsikoiden alle esim. moottori, vaihteisto, hydrauliikka jne. Olisi helpompi katsoa ja selata kysymykset läpi. Niin kysymys mihin asennetaan hydrauliikan paluuputki ? Kun esimerkiksi käytetään hydraulista halkojaa.
evaari- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 4
Vs: 880-implamaticin-nostolaite
Tällä foorumilla on keskusteltu varmasti eniten 880:n nostolaitteesta ja hydrauliikasta.
Käytä hakutoimintoa tai selaa vanhoja juttuja ko.aiheesta.
Käytä hakutoimintoa tai selaa vanhoja juttuja ko.aiheesta.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: 880-implamaticin-nostolaite
Ihan viimeisissä impleissä taitaa olla istuimen vasemmalla puolella, taka-akselikotelon yläpinnassa proppu, johon paluun voi liittää. Vanhemmissa sitä ei ole, joten paluu on liitettävä joko täytöaukkon tai ulosottovaihteen etureunalla sijaitsevaan proppuun. Jos ja kun paluu on jompaan kumpaan noista, on työpäivän aikana suositeltavaa käyttää nostovipua edessä muutamia kertoja, ettei laatikossa ala pyöriä paikat liian kuivina.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5028
Vs: 880-implamaticin-nostolaite
Jos vaihdekepin kumit on ehjät, niin kumpi on todennäköisempää, että kertyykö kondenssivettä, vai sadevettä kun ratkori ulkona seisoo ?
Väiski- Vierailija
Vs: 880-implamaticin-nostolaite
Vanhoissa vaihdekeppien suojakumeissa on melkein aina pieniä halkeamia vaikka ne näyttäisivät ehjiltä. Kumien sovitus keppiin voi myös olla väljä tai kumit voivat olla irti vaihteiston kannessa olevista urista. Kondenssivettä toki kertyy myös, ja siitä voi pitkällä aikavälillä kertyä melkoinen määrä vettä. Pohjaproppu tulee aina irrottaa muutaman kerran vuodessa ja tarkistaa, tuleeko ensin ulos vettä, likaa vaiko öljyyn sekoitettua vettä.
OlleK- Viestien lukumäärä : 1522
Vs: 880-implamaticin-nostolaite
Vinkki laatikon öljyjen tarkastamisen ja veden laskemisen helpottamiseksi. Proppu on pirullinen panna takasi jos on pyörittäny sen kokonaan irti eikä halua laskea kaikkea pihalle. Ruuvin näköseen proppuun, jossa tiivisteprikka kantaa vasten, niin voi tehdä vaakasuoran porauksen kierteeseen tiivisteen yläpuolelle. Jos propussa ei ole keskellä reikää valmiina (minulla oli), niin toinen poraus sisältäpäin siihen vaakareikään asti. Sitten kun haluaa tutkia, mitä laatikossa on pohjalla, niin kierretään proppu auki mutta ei kokonaan pois. Toiminta tavallaan kuin ilmausruuvilla. Eipä tarvii ottaa öljyä hihaan.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1589
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 880-implamaticin-nostolaite
Sellasissa traktoreissa, joissa esim banjojen propussa ei ole tiivistettä vaan on kartiokierre ( esim Nuffi ) riittää löysääminen esim 3-4 kierrosta
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2887
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa