DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
5 posters
Sivu 1 / 1
DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
Kahdesta kepistä on suojakumi rikki, enkä netistä löytänyt putiikkia joka niitä myy. Toki kepinjuuren saa tiiviiksi vippaskonsteillakin, mutta vaihtaisin kumit kun aikaa on. Uudet vain pitisi löytää. Onko kellään tietoa mistä noita voi ostaa.
PERAX- Vierailija
Vs: DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
Minusta nuo ovat yleismallin osia, joita pitäisi löytyä kaikista traktoriosia myyvistä liikkeistä. Valitettavasti osa on tehty niin muovisesta materiaalista, että halkeilevat aika nopeasti. Itse olen käyttänyt autojen raidetangon suojakumeja tuohon tarkoitukseen, ovat pitkäikäisiä ja joustavia. Sopivan kokoisesta suojakumista tulee 2 kappaletta kun katkaisee keskeltä. On pysyneet paikallaan hyvin ilman klemmaria tai nippusidettä.
Viimeinen muokkaaja, erkki pvm Ke Joulu 03 2014, 10:17, muokattu 1 kertaa
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5029
Kiitos tiedosta
Enpä itse tuota hoksannut. Tuo on varmaankin yleisesti käytetty ratkaisu. Ehkäpä siksi ei varaosakumeja netistä löydy. Kun ei ole kysyntää, ei ole tarjontaakaan.
PERAX- Vierailija
Vs: DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
Kyllä Marjakankaalla näkyi olevan ja IKH:lla massikkaan, sopivat varmaan sopii myös taavettiin. Fordi-puolelta en katsounut.
Näihin vanhoihin kun etsii osia niin joskus pitää pikku tovi istua tietsikan ääressä.
Näihin vanhoihin kun etsii osia niin joskus pitää pikku tovi istua tietsikan ääressä.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1889
Vs: DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
Minä tilasin suojakumit Koneliike Pihlajaniemeltä.Sopivat löytyi,kestosta en osaa vielä sanoa mitään kun kesällä
vaihdoin.Traktori on 880 sel.
vaihdoin.Traktori on 880 sel.
pauli- David Brown : DB 880 Sel. vm.71
DBTCF:n jäsen nro : 27
Viestien lukumäärä : 58
Paikkakunta : Suolahti
Vs: DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
Saman tein kuin Erkki. Ostin kaksi kappaletta hammastangon suojakumi, yleismalli Motonetistä. Pistin kummankin puoliksi ja sisäpäät jätin odottaan tulevaa tarvetta. Ne sisäpäät ainakin tuossa oli pikkasen liian väljät kepin varteen. Nupit lähti pois kahdella putkipihdillä pyörittelemällä (olutpurkista suoja nupin ympärille). Kumit lipsahti näppärästi paikalleen kumivaseliinin avustuksella. Sen verran tiukkaa tavaraa ettei tarvi klemmareita.
Minusta ne alkuperäset kaskinauriin muotoset kumit on pikkasen huonot, suuri poikkipinta sateen suuntaan ja kuopalla pitämään rapakkoa keppiä vasten. Tämä siis ongelma vain kabriolettimalleissa.
Minusta ne alkuperäset kaskinauriin muotoset kumit on pikkasen huonot, suuri poikkipinta sateen suuntaan ja kuopalla pitämään rapakkoa keppiä vasten. Tämä siis ongelma vain kabriolettimalleissa.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1589
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: DB 880 Selecta -69 vaihdekeppien suojakumit
Itte laitoin etuvetosen pirssin vetarin suojakumin 880 implen kepin juureen, hyvin toimii.
Tais olla kakkos golffin kumi.
Tais olla kakkos golffin kumi.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa