Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

merkkikerho

2 posters

Siirry alas

merkkikerho Empty merkkikerho

Viesti  Vieraili Su Tammi 04 2009, 00:02

tuolla toisella foorumilla jo käytiin jonkinlainen keskustelu tästä merkkikerhoasiasta.
mites taavetti-tallin vetäjien into olisi siihen suuntaan. jopa vetämään moista. olis vaan hyvä siinä että nämä keskustelu foorumit sais johonkin tukevalle rungolle,eikä vaan kaupallisille pohjille. tässä on kokoajan se vaara että nämä jokupäivä häipyy täältä. kumpainenkin.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

merkkikerho Empty Vs: merkkikerho

Viesti  massikka_mies Su Tammi 04 2009, 10:20

kyl mää luulen ettei taavetti_miehelle ole ainakaan vielä innostusta alkaa merkkikerhoa vetämään eikä kyllä minullakaan (huolisitteko ees miuta siihe ku fergu miehiä olen Very Happy ) Muutes jos olette ihmetelleet mihis taavetti_mies on hävinny nii hän on ollut setänsä tilalla hommissa (yksi taavetti sielläkii) ja siellä ei tietääkseni ole tietokone mahdollisuutta mutta hän kuitenkii sieltä palaa ensi viikolla Wink
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

merkkikerho Empty Vs: merkkikerho

Viesti  Vieraili Su Tammi 04 2009, 13:47

näinhän se on, että paljon ylimääräistä työtä tuo teettää, ja vapaaehtoisia ei hevillä tuohon ruljanssiin löydy. mutta onhan meillä kekustelupalsta ja jopa kaksikin. tämän voi kääntää pelkäksi positiiviseksi ongelmaksi . että jos toinen palsta sammuu niin keskustelijat voi siirtyä toiseen. itse en ole hylkäämässä kumpaakaan.

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

merkkikerho Empty Vs: merkkikerho

Viesti  Vieraili Su Tammi 04 2009, 15:46

massikka_mies kirjoitti: Muutes jos olette ihmetelleet mihis taavetti_mies on hävinny nii hän on ollut setänsä tilalla hommissa (yksi taavetti sielläkii) ja siellä ei tietääkseni ole tietokone mahdollisuutta mutta hän kuitenkii sieltä palaa ensi viikolla Wink

itse asiassa vähän ihmettelinkin että onpas hiljainen modesaattori Very Happy

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

merkkikerho Empty Vs: merkkikerho

Viesti  taavettimies Ke Tammi 07 2009, 17:01

blackhawk kirjoitti:
massikka_mies kirjoitti: Muutes jos olette ihmetelleet mihis taavetti_mies on hävinny nii hän on ollut setänsä tilalla hommissa (yksi taavetti sielläkii) ja siellä ei tietääkseni ole tietokone mahdollisuutta mutta hän kuitenkii sieltä palaa ensi viikolla Wink

itse asiassa vähän ihmettelinkin että onpas hiljainen modesaattori Very Happy

Jatkossa pitäisi panostaa enemmän näiden sivujen moderointiin.


Viimeinen muokkaaja, taavetti_mies pvm Ma Marras 30 2009, 20:04, muokattu 2 kertaa
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1479
Paikkakunta : Etelä-Karjala Lappeenranta

Takaisin alkuun Siirry alas

merkkikerho Empty Vs: merkkikerho

Viesti  massikka_mies Ti Huhti 07 2009, 15:57

Tästä merkkikerho asiasta tuli sellainen mieleen että eihän välttämättä minun ja taavetti_miehen tarvi sitä perustaa vaan senhän voisi perustaa kuka tahansa taavetti mies jos vain innokkuutta on ja minä ja taavetti_mies hoitaisimme nämä sivut niinkuin ennenkin ja nämä toimisivat kerhon kokoontumispaikkana Wink Toki sivustoa voitaisiin parantaa lisäämällä esim etusivu erikseen ja sellaista. No aika näyttää, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka jo ensikesän masinisti tapahtumissa taavetti kerho tekee esiin tulon Wink
Olipa muuten masivisti Wikissäkin maininta sivuistamme Wink
massikka_mies
massikka_mies
Ylläpito

Viestien lukumäärä : 445
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa