1390 4 Wd ohjaustehostimen / - sylinterin ilmaus ?
Sivu 1 / 1
1390 4 Wd ohjaustehostimen / - sylinterin ilmaus ?
Pitääkö ko. taavin ohjaus -sylinteri mahdollisesti ilmata ? , (jotkut ruuvit näkyypi olevan syinterin molempien hydr.letkun tuloje yläpuolella sylinterissä) kun hydr. letkut hieman virahtivat uusimiskuntoon,etuakselin köllähtäessä masinan viereen eturipustusakselin katketessa ?Ja miten ilmaus suoritetaan ? Tietoa tarttesi, kun paikallinen metallifirma ehtii akselin tehdä
Jokke- Vierailija
Vs: 1390 4 Wd ohjaustehostimen / - sylinterin ilmaus ?
Oman 1490 etuakselin rempassa havaitsin ne samat nipat siinä sylinterin päällä, mutta en niitä sitten avannutkaan. Kun kerran koko akseli oli pukkien varassa, niin sitten vaan hissukseen kääntelin rattia laidasta laitaan ja samalla tarkkailin öljynkorkeutta pumpun säiliössä. Sillälailla se ilmaantui.
Ensiksi tuli paljon ilmaa öljyn seassa pumpun säiliöön, mutta pian se siitä sitten rauhoittui j aohjaus alkoi toimimaan hyvin.
Ensiksi tuli paljon ilmaa öljyn seassa pumpun säiliöön, mutta pian se siitä sitten rauhoittui j aohjaus alkoi toimimaan hyvin.
Jyryytin- David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 571
Paikkakunta : Kokkola
Vs: 1390 4 Wd ohjaustehostimen / - sylinterin ilmaus ?
Kiitoksia neuvosta ! Kokeillaan samanlaista tekniikkaa
Jokke- Vierailija
Vs: 1390 4 Wd ohjaustehostimen / - sylinterin ilmaus ?
Ilmaus onnistui edelläneuvotulla tavalla henosti. Taavi odottelee etutassut ilmassa kannatinakselia.
Jokke- Vierailija
Similar topics
» 1390 ilmaus
» SYLINTERIN KANSI
» Db 880 sylinterin pakokaasujen lämpötilaerot
» Cav ilmaus
» Osto ad4/55 sylinterin kansi
» SYLINTERIN KANSI
» Db 880 sylinterin pakokaasujen lämpötilaerot
» Cav ilmaus
» Osto ad4/55 sylinterin kansi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa