Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

2 posters

Siirry alas

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen Empty case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

Viesti  neuvokaa Pe Helmi 03 2012, 18:59

Kysymys on siis mihin voin lisätä kyseiseen traktoriin vapaan paluun ja kierron tällä hetkellä on otettu ulos kaksi kaksitoimista ja kauhaan menee myös omat kolme letkuaan mistä kaksi lähtee kaksitoimisten letkujen päältä ja yksi menee suoraan öljytilaan. Itse olen sen verran katsonut että kaksitoimisten letkujen alla olisi yksi vapaa letkun paikka voikohan sitä käyttää jonpana kumpana paluuna tai kiertona?

neuvokaa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen Empty Vs: case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

Viesti  otsoni Pe Helmi 03 2012, 20:35

Paluuproput merkattu valkoisella nuolella.Toinen, johon tulee letku punaisesta mötikästä keskeltä on jarruventtiilin käytössä. Venttiilipakoissa alimpana keulan puolella, kuormaajan venttiilistön paluuna.Suoraa öljytilaan ei näissä saisi laittaa paluuta.Silloin vaihteisto ei saa tarpeeksi voitelua edes paikalliskäytössä Wink [img:b1f0]http://[URL=http://aijaa.com/006719494421]case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen 9494421i3.aijaa.com/b/00671/9494421.jpg[/img:b1f0][/URL]

otsoni

Viestien lukumäärä : 427

Takaisin alkuun Siirry alas

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen Empty Vs: case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

Viesti  neuvokaa Pe Helmi 03 2012, 21:16

Kauhan paluu taitaa olla minulla olla tuossa missä sinulla tulee letku punaisesta mötikästä kun kävin varmistamassa asian kaikki aikaisemmat asennukset on tehty aikanaan tehtaalla niin luulisi olevan oikein asennettu

neuvokaa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen Empty Vs: case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

Viesti  otsoni Pe Helmi 03 2012, 21:23

Kauhan paluu on silloin okei.Se työntää paluuöljyt vaihteiston voitelujärjestelmään Very Happy

otsoni

Viestien lukumäärä : 427

Takaisin alkuun Siirry alas

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen Empty Vs: case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

Viesti  neuvokaa Pe Helmi 03 2012, 21:36

paluuna pystyn hyvin käyttämään tuota venttiilipaikoissa alinpana keulan puolella olevaa kun se on minulla käyttämättä. Mutta voiko vapaan kierron ottaa tuosta venttiili paikkojen päältä haaran t-haaran kanssa kun siintä lähtee jo kauhaan putket vai pitääkö tehdä uusi liitos kokonaan sitävarten voi olla ettei toimi jos ottaa sen haaran kautta

neuvokaa
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen Empty Vs: case 1594:seen vapaan paluun ja kierron lisääminen

Viesti  outsider Pe Helmi 03 2012, 21:48

Minulla on etukuormainta varten sarjaankytkentälevy kolmella liittimellä tuossa pakkojen päällä.Eli paluukin tulee siihen päälle.

outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1893

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa