Apuva kaivattais
Sivu 1 / 3 • Jaa •
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3 
Apuva kaivattais
Mikähän nyt mättää kun kirjaudun sisään ei tapahdu mutta alhaalla kuitenkin lukee että olen kirjautunut. Kirjoittaa en kuitenkaan voi muualle enkä lähettää ja lukea y ostia
Pakki
Pakki
Pakki in- Vierailija
Vs: Apuva kaivattais
Niin siis miksi kirjautuminen ei tapahdu vaikka alhaalle ilmestyy teksti että olen paikaalla.
Miksi mua aina rankastaan eikö muilla oo mitään vikaa vai eikö ne kerro
Miksi mua aina rankastaan eikö muilla oo mitään vikaa vai eikö ne kerro
Pakki in- Vierailija
Epäilen kovasti että joku on onnistunut varastamaan salasanani ja sorkkinut tiedostoa. Miten voisin vaihtaa salasanan Pakki
Pakki in- Vierailija
Toinen merkillisyys on että foorumin kello on tunnin jäljessä vai eikö ole siirettykään kesäaikaan
Pakki in- Vierailija
Missäs ne sivunikkarit luuraa vastatkaa nyt hitossa jotain. Näkyykö teillä että olen paikalla? Onkohan virus iskenyt sivuun vai mikä hitto siellä kampittaa :Pakki
Pakki in- Vierailija
Pakki näyttää olevan paikalla, ainkin tällä hetkellä (9.01) sivun alareunassa lukeepi.
Jyryytin- Viestien lukumäärä: 142
Huomasin, muuten kun kirjauduin ulos täältä, niin kellonaika meni tunnilla taaksepäin. kirjautuneena kello on oikein, mutta "ulkopuolisena" kello on talviajassa.
Jyryytin- Viestien lukumäärä: 142
Joo mulla näkyy että Jyryyrin on kirjottanu tähän 20:04
Muutoin olen kyllä sitä mieltä että ne kaikenmaailman vaspookit on tehty vain rosvojen tietojen kalastelua varten.
Taitaa nyt olla joku S..tanan rosvo murtautunu näille sivulle ja varastaa kaiken yksityisen tiedon ja myy hyvästä hinnasta rosvoille että tietävät mistä kannattaa käydä kuutamokeikkaa tekemään. Ikävintä on se että tämä on ehkä totuus.
Muutoin olen kyllä sitä mieltä että ne kaikenmaailman vaspookit on tehty vain rosvojen tietojen kalastelua varten.
Taitaa nyt olla joku S..tanan rosvo murtautunu näille sivulle ja varastaa kaiken yksityisen tiedon ja myy hyvästä hinnasta rosvoille että tietävät mistä kannattaa käydä kuutamokeikkaa tekemään. Ikävintä on se että tämä on ehkä totuus.
Pakki in- Vierailija
Pakki in kirjoitti:Missäs ne sivunikkarit luuraa vastatkaa nyt hitossa jotain. Näkyykö teillä että olen paikalla? Onkohan virus iskenyt sivuun vai mikä hitto siellä kampittaa :Pakki
Ihan töistä tulin äsken, ei sitä jouda koko aikaa ruutua tuijottaa
Pakki näkyy olleen viimeeksi paikalla tänään 20:55 (oikeaa aikaa 21:55??)
Vaihdanko salasanan ja pistän sähköpostina vai miten?
Kellohomman korjasin justiinsa.

taavettimies- Ylläpito
- Viestien lukumäärä: 1210
Joo lähetä uusi salasana s-postiin mutta mistä tietää mikä mättää ? Hakkerit on kovasti varkaissa mm tuolla pelipuolella. Jos näet kuka on sorkkinut salasanaa ja milloin. Kuinkahan monelta se on jo varastettu mutta eivät osaa ilmoittaa mitään.
Pakki in- Vierailija
Pakki in kirjoitti:Joo lähetä uusi salasana s-postiin mutta mistä tietää mikä mättää ? Hakkerit on kovasti varkaissa mm tuolla pelipuolella. Jos näet kuka on sorkkinut salasanaa ja milloin. Kuinkahan monelta se on jo varastettu mutta eivät osaa ilmoittaa mitään.
Oletko pelannut facebookissa jotain pelejä???
Salasana vaihdettu ja laitettu uusi s-postissa.

taavettimies- Ylläpito
Niin minäkö pelannu? no en sit kuuna päivänä. Mutta kuunnellu noita monen kehumisia. Juuri uutisissa kerrotaan noista pelihakkereista kuinka monen miljoonan kaikki tiedot on taas varastettu.
Pakki in- Vierailija
Pakki näyttäisi olevan parhaillaan kirjautuneena.

taavettimies- Ylläpito
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3 
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa