Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Klapikone Hakkipilke OH27 kotikäyttöön

2 posters

Siirry alas

Klapikone Hakkipilke OH27 kotikäyttöön Empty Klapikone Hakkipilke OH27 kotikäyttöön

Viesti  Metsaman Su Helmi 22 2015, 10:00

Tuollainen tuli hankittua, pitäis pystyä käyttämään pienemmälläkin traktorilla, nyt MF 365;sen perässä. Smile

https://www.youtube.com/watch?v=JaR6j3gSfZc

Metsaman

David Brown : David Brown 1290, David Brown 880 Implematic
DBTCF:n jäsen nro : 151
Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pohjois-savo

Takaisin alkuun Siirry alas

Klapikone Hakkipilke OH27 kotikäyttöön Empty Vs: Klapikone Hakkipilke OH27 kotikäyttöön

Viesti  käyttäjä Su Helmi 22 2015, 10:40

Kauheen takkusen näköstä toimintaa kun tehään pidempää klapia, mulla samoja ongelmia kun tehään maksimimittasta puuta. Välillä klapin pää tipahtaa halkasuveitten päälle ja joutuu käsin sipistelemään sitä paikolleeen, kauheen mutkasestakaan ei saa tehtyä hyvin pidempää polttopuuta.
Itte olen tehny mutkaista ja vänkkyröistä rangoista suosista 33cm. klapua ja paksummista ja suorista sitten pidempää. Omassa lapukoneessa, Japa 600, maksimi klapi on 60 cm. mutta ongelmia tiedossa, olen tehny 50-55 cm. tavaraa ja menee paljon paremmin läpi. Ei kai noi kauheesti tehoja tarvi. Itte pyöritän 880 implellä , 47 SAE hepoista ollu uutena. Hyvin jaksaa pyörittää nopeella ulosotolla .

Tämmönen käsivaivanen osaeläkeläinenkin tekee tollasella huomattavan määrän polttopuuta verrattuna mootttorisahaan ja kirveeseen happy

_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä
käyttäjä

David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa