moottorin lämpötila-anturit
4 posters
Sivu 1 / 1
moottorin lämpötila-anturit
Pikku vinkki, jos jollakin on ongelmana väärän arvoiset lämpötila-anturit, joita saa halvalla jostain täälläkin mainostetuista kaupoista, ja joilla mittarit näyttää vähän mitä sattuu, kannattaa kokeilla hieman kalliimpaa alkuperäisosaa, mittari asettuu oikeaan kohtaansa. Näin ainakin 1394, ja uskosin muutkin kun juuri sama vaiva on, että mittari näyttää liian lämmintaa konetta, kylmänä punaisen rajalla, kuumana tapissa.
Tietenkin jos CNH ei kauppana miellytä, ei sitten kannata anturia vaihtaa, mutta sillon kannattaa vaihtaa traktorin merkkiä, jos ei varaosatoimitukset miellytä, niitä kun ei muualta saa. Jingtsejang tjsp. on halpa merkki, ja halvat osat. Tai jos vastarintaa esiintyy, ostakaa koko firma pois, tai alkaa tehdä niitä osia, ja myydä 5 kpl vuodessa, se on hyvää pisnestä.
Tämä ei ole ropakandaa, mutta alkaa huvittaa kaikki valittajat jotka valittaa osien hinnoista. Ostat koneen, samalla hyväksyt varaosapolitiikan ja mallin muutkin ominaisuudet, eikä ne muuksi muutu.
Eilen soitin EX kotimaisen varaosatiskille, kysyin myytkö varaosat ja tiedon siitä mitä osia tarvitsen, entiset kehnossa kunnossa (metallinsilppua). Luurista kuului lyhyesti: en.
Olin vähän H-moilasena, mikä tässä nyt on. Tätä sitten hetken perästi tiedustelin asialliseen sävyyn, että miksi et?
Tämä astetta fiksumpi kaveri vastasi että jos tiedät varaosan, voin sen myydä, mutta mitään tietoja et saa. Heh, kotimaisella menee hyvin. Laitoin puhelimen kiinni.
Onneksi ei ollut oma kone mihin osia kyselin. PAIKKA OLI ERÄÄN RANNIKKOKAUPUNGIN VALTRA / VARAOSAMYYNTI
EDIT: viimeinen rivi on mainos, pakko tämä on esittää yleisölle, sen verran törkeää palvelu oli.
Tietenkin jos CNH ei kauppana miellytä, ei sitten kannata anturia vaihtaa, mutta sillon kannattaa vaihtaa traktorin merkkiä, jos ei varaosatoimitukset miellytä, niitä kun ei muualta saa. Jingtsejang tjsp. on halpa merkki, ja halvat osat. Tai jos vastarintaa esiintyy, ostakaa koko firma pois, tai alkaa tehdä niitä osia, ja myydä 5 kpl vuodessa, se on hyvää pisnestä.
Tämä ei ole ropakandaa, mutta alkaa huvittaa kaikki valittajat jotka valittaa osien hinnoista. Ostat koneen, samalla hyväksyt varaosapolitiikan ja mallin muutkin ominaisuudet, eikä ne muuksi muutu.
Eilen soitin EX kotimaisen varaosatiskille, kysyin myytkö varaosat ja tiedon siitä mitä osia tarvitsen, entiset kehnossa kunnossa (metallinsilppua). Luurista kuului lyhyesti: en.
Olin vähän H-moilasena, mikä tässä nyt on. Tätä sitten hetken perästi tiedustelin asialliseen sävyyn, että miksi et?
Tämä astetta fiksumpi kaveri vastasi että jos tiedät varaosan, voin sen myydä, mutta mitään tietoja et saa. Heh, kotimaisella menee hyvin. Laitoin puhelimen kiinni.
Onneksi ei ollut oma kone mihin osia kyselin. PAIKKA OLI ERÄÄN RANNIKKOKAUPUNGIN VALTRA / VARAOSAMYYNTI
EDIT: viimeinen rivi on mainos, pakko tämä on esittää yleisölle, sen verran törkeää palvelu oli.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Valtralla on kyllä hyvinkin palvevia varaosamyyjiä taitaa sitten olla paikkakunta eroja en kyllä yleistäisi
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
En yleistä minäkään.
Tämä kaveri tuskin oli mr. Valtra, mutta hyvin pyyhkii silti firmalla jos on vara pitää mainitunlaista kaveria leivissään.
Tämä kaveri tuskin oli mr. Valtra, mutta hyvin pyyhkii silti firmalla jos on vara pitää mainitunlaista kaveria leivissään.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
En tiedä saitko varaosa tarpeesi laitan tähän linkin on ainakin huoltomies täältä etelä-pohjanmaalta
http://www.hf-autohuolto.fi/index.php?s=2
toki ihmetyttää tuo sinun tapaus ei kuullosta nykypäivältä
http://www.hf-autohuolto.fi/index.php?s=2
toki ihmetyttää tuo sinun tapaus ei kuullosta nykypäivältä
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Kyllä niitä antureita on CNH:ltakin osteltu,ja voivat näyttää niitä näitä.
Hintavertailu on aina järkevää ,on tyhmää maksaa ylihintoja,vaikka ois kuinka CNH-leima otsassa.
Se nyt on vain mennyt ko firman toimitukset ala-arvoiselle tasolle.Tavara tulee milloin tulee ja hinta voi olla KYMMEN-kertainen oikeaan. Noita hintoja kun pääsee vertailemaan nykypäivänä netissä. Kyll v.....aa esim maksaa 5 euron stefasta 55 euroa kolmen viikon odotuksen jälkeen.
Ei uskalla enää tilata mitään kysymättä hintaa etukäteen.
Jos rupee tämän foorumin jutut risoon niin kannatta kirjautua ulos.
Hintavertailu on aina järkevää ,on tyhmää maksaa ylihintoja,vaikka ois kuinka CNH-leima otsassa.
Se nyt on vain mennyt ko firman toimitukset ala-arvoiselle tasolle.Tavara tulee milloin tulee ja hinta voi olla KYMMEN-kertainen oikeaan. Noita hintoja kun pääsee vertailemaan nykypäivänä netissä. Kyll v.....aa esim maksaa 5 euron stefasta 55 euroa kolmen viikon odotuksen jälkeen.
Ei uskalla enää tilata mitään kysymättä hintaa etukäteen.
Jos rupee tämän foorumin jutut risoon niin kannatta kirjautua ulos.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Joo,näin on,ja tuota anturahommaa on kokeiltu,olen tilannu cnh osina 1394 anturan ja pidemmän 1694 anturan,ja sama juttu,mittari tapissa,sitten tuli Anterolta hieman edullisempi,ja näyttää oikein,nimenomaan nuo cnh anturat on ollu viime aikoina niitä jotka näyttää väärin,toki ikh anturatki.
On tainnu olla hieman oma asenne metässä jos valtralta on saanu tuollaista palvelua,en ole törmänny kyllä vastaavaan,vaikka joka vuosi joitakin traktoreita olen laitellu,räjäytyskuvia myöten kyllä antavat,yleensä metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Kun on seurannu tätä traktorihomman kehitystä 70 luvulta tähän päivään,niin ei voi kun ihmetellä tuon suomen cnh edustajan toimintaa,kyllä se on huononnu casella tuo toiminta oikeastaan joka muutoksen yhteydessä siitä mitä se oli Kaarinan aikana
Itse en ainakaan ala maksamaan samasta varaosasta kymmenkertaisia hintoja,mitä ne todellisuudessa muualla maksavat ,jos nyt kysyy samaa osaa kun vuosi sitten on tilannu,se voi olla jopa monikymmenkertainen,esim.lämmittimen vivun nuppi maksoi 3 euroa joku vuosi sitten,noin vuosi sitten sama osa oli noin sata euroa,noh niitä saa toiselta merkiltä viitosella...
Kansien väliin tuleva prikka maksaa nykyään noin 100 euroa,onko teistä oikea hinta,minusta ei,kumminki näitä samoja cnh osia saa toisista maista vähintään puoleen hintaan,jopa kolmanneksella,mutta se ajautuu vängellä täällä suomessa tähän,uusien traktorien kauppa ei käy,maahantuoja yrittää sitten ryöstää vanhojen koneiden omistajilta että pärjäisivät jotenkikaa.
Itse ainakin ostan kohtuullisemmalla hinnalla osia,kerran niitä saa,ei ole niin paljoa ylimääräistä,että syytäisin tuollaisiin,ja tuntuu tuo sama systeemi passaavan monelle muullekin.
On tainnu olla hieman oma asenne metässä jos valtralta on saanu tuollaista palvelua,en ole törmänny kyllä vastaavaan,vaikka joka vuosi joitakin traktoreita olen laitellu,räjäytyskuvia myöten kyllä antavat,yleensä metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Kun on seurannu tätä traktorihomman kehitystä 70 luvulta tähän päivään,niin ei voi kun ihmetellä tuon suomen cnh edustajan toimintaa,kyllä se on huononnu casella tuo toiminta oikeastaan joka muutoksen yhteydessä siitä mitä se oli Kaarinan aikana
Itse en ainakaan ala maksamaan samasta varaosasta kymmenkertaisia hintoja,mitä ne todellisuudessa muualla maksavat ,jos nyt kysyy samaa osaa kun vuosi sitten on tilannu,se voi olla jopa monikymmenkertainen,esim.lämmittimen vivun nuppi maksoi 3 euroa joku vuosi sitten,noin vuosi sitten sama osa oli noin sata euroa,noh niitä saa toiselta merkiltä viitosella...
Kansien väliin tuleva prikka maksaa nykyään noin 100 euroa,onko teistä oikea hinta,minusta ei,kumminki näitä samoja cnh osia saa toisista maista vähintään puoleen hintaan,jopa kolmanneksella,mutta se ajautuu vängellä täällä suomessa tähän,uusien traktorien kauppa ei käy,maahantuoja yrittää sitten ryöstää vanhojen koneiden omistajilta että pärjäisivät jotenkikaa.
Itse ainakin ostan kohtuullisemmalla hinnalla osia,kerran niitä saa,ei ole niin paljoa ylimääräistä,että syytäisin tuollaisiin,ja tuntuu tuo sama systeemi passaavan monelle muullekin.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Joo, ei oikein vissiin viestin otsikon mukainen tarkoitus tullu selväksi, kertaan vielä, että alkuperäinen näytti oikein, tarvike väärin, kahdessa koneessa sama homma. Lisäksi että tuulimyllyä vastaan ei kummene taistella määräänsä enempää. Ratkasee asian haluamallaan tavalla ja se on jokaisen vapaus, ostaa osan sieltä mistä haluaa ja hinnalla millä haluaa, ja kahtelee lämpömittarin viisaria sen ollessa pohjassa ylhäällä, tai alhaalla.
Epäilyttää kyllä tuo vihjaus asenteeseen, kun tietää mitä näillä tasasilla oikeasti tapahtuu, näinäkin päivinä.
Täällä foorumilla on _hieman_ alkuperäisen asian vierestä harrasteltu pientä piilomainontaa, joka on huomattu myös ihan elävässä elämässä. Surukseen on pakko todeta asioita joita ei haluaisi todeta. Asiasta osattomille vilpitön pahoitteluni. Ja kyse ei ole erään maahantuojan mollaamisesta, minä en ole "mr. maahantuoja", enkä koe loukkaavana tätä kirjoittelua.
Muistutan, että asiattomalla asioiden hoitamisella ei ole koskaan historiassa saavutettu haluttuja tuloksia, eikä koskaan tulla saavuttamaan, liekö koskaan edes haluttukaan. Hymyillä saa, ja huvittua saa, lienee jokaisen oikeus, mutta kun isot miehet on naama vakavana, leikki on kaukana.
Osaltani tämä harrastus alkaa olemaan sen verran ikävissä tunnelmissa, että mielenkiinto alkaa hiipumaan. Kunnioitan omastani eriäviä mielipiteitä, mutta epäasiallista käytöstä vailla mitään perusteita ei jaksa katsella, ei valtran varaosissa, eikä missään muuallakaan.
Hyvää kevään jatkoa itse kullekkin, DB on puutteistaan huolimatta (varaosahinnat) ihan käypänen kone työntekoon, mutta ei lähellekään paras, mullakin on yksi.
Epäilyttää kyllä tuo vihjaus asenteeseen, kun tietää mitä näillä tasasilla oikeasti tapahtuu, näinäkin päivinä.
Täällä foorumilla on _hieman_ alkuperäisen asian vierestä harrasteltu pientä piilomainontaa, joka on huomattu myös ihan elävässä elämässä. Surukseen on pakko todeta asioita joita ei haluaisi todeta. Asiasta osattomille vilpitön pahoitteluni. Ja kyse ei ole erään maahantuojan mollaamisesta, minä en ole "mr. maahantuoja", enkä koe loukkaavana tätä kirjoittelua.
Muistutan, että asiattomalla asioiden hoitamisella ei ole koskaan historiassa saavutettu haluttuja tuloksia, eikä koskaan tulla saavuttamaan, liekö koskaan edes haluttukaan. Hymyillä saa, ja huvittua saa, lienee jokaisen oikeus, mutta kun isot miehet on naama vakavana, leikki on kaukana.
Osaltani tämä harrastus alkaa olemaan sen verran ikävissä tunnelmissa, että mielenkiinto alkaa hiipumaan. Kunnioitan omastani eriäviä mielipiteitä, mutta epäasiallista käytöstä vailla mitään perusteita ei jaksa katsella, ei valtran varaosissa, eikä missään muuallakaan.
Hyvää kevään jatkoa itse kullekkin, DB on puutteistaan huolimatta (varaosahinnat) ihan käypänen kone työntekoon, mutta ei lähellekään paras, mullakin on yksi.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Vaikuttaa,että olis saapunu oikealla arvolla olevaa anturia tänävuonna sitten myös cnh varaosiin,tilaanpa kokeeksi ensiviikolla,aikaisemmin niillä mittari hyppäsi kattoon,niinkuin moni sen itse koki,täälläki foorumissa useampiki.
Anterolla oli 3 anturia pöydällä,ja hän mittasi niistä vastusarvot siinä vierekkäin,näin päästiin varmennukseen asiasta aikanaan,ja alkuperäinenki oli mukana siinä,ja tarvikeanturissa oli sopivin arvo silläkertaa..,myös Antero on cnh varaosamyyjä.
Kannattaa vaihtaa johto,jos se näyttää huonolle,seki voi tehdä joskus mittarivirhettä.
Ne jotka on ollu oikeasti taavetin kanssa ikänsä tekemisissä,muistaa mitä oli ennen varaosahinnat ja korjauskulut tehtyä työtuntia kohden,ja sitä pohjaa vasten on tänäpäivänä pulukka pyörähtäny nurin,
uuudet tuulet puhaltaa,ei taho olla originaaliosat tarjouksessa.
Ja Marjakankaan mollaajille,sitähän tuossa ylempänä tarkoitettiin,kannattaa muistaa että se on myös cnh varaosien jälleenmyyjä,ja myy pikkusen eri määriä kun joku yksittäinen yrittäjä,tämä firma vaan ajattelee isännän parasta,jos alkuperäinen maksaa älyttömiä,sille pitää olla vaihtoehto,minusta tämä on käypä systeemi.
Minua ainaki Hirvittäs ajatus jos ei olis muita toimijoita varaosapuolelle kun tämänhetkinen alkuperäismyyjä.
Pitää muistaa että taavetti on aikansa tuote,ei kannata verrata tämänpäivän koneisiin,-90 sarjahan lanseerattiin niinkuin muistatta vuodenvaihteessa 1980,tuskin kovin moni senaikainen paljon kummempi on.
Anterolla oli 3 anturia pöydällä,ja hän mittasi niistä vastusarvot siinä vierekkäin,näin päästiin varmennukseen asiasta aikanaan,ja alkuperäinenki oli mukana siinä,ja tarvikeanturissa oli sopivin arvo silläkertaa..,myös Antero on cnh varaosamyyjä.
Kannattaa vaihtaa johto,jos se näyttää huonolle,seki voi tehdä joskus mittarivirhettä.
Ne jotka on ollu oikeasti taavetin kanssa ikänsä tekemisissä,muistaa mitä oli ennen varaosahinnat ja korjauskulut tehtyä työtuntia kohden,ja sitä pohjaa vasten on tänäpäivänä pulukka pyörähtäny nurin,
uuudet tuulet puhaltaa,ei taho olla originaaliosat tarjouksessa.
Ja Marjakankaan mollaajille,sitähän tuossa ylempänä tarkoitettiin,kannattaa muistaa että se on myös cnh varaosien jälleenmyyjä,ja myy pikkusen eri määriä kun joku yksittäinen yrittäjä,tämä firma vaan ajattelee isännän parasta,jos alkuperäinen maksaa älyttömiä,sille pitää olla vaihtoehto,minusta tämä on käypä systeemi.
Minua ainaki Hirvittäs ajatus jos ei olis muita toimijoita varaosapuolelle kun tämänhetkinen alkuperäismyyjä.
Pitää muistaa että taavetti on aikansa tuote,ei kannata verrata tämänpäivän koneisiin,-90 sarjahan lanseerattiin niinkuin muistatta vuodenvaihteessa 1980,tuskin kovin moni senaikainen paljon kummempi on.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Näin on, mullakin näyttelee taivasta kohti tuo 1690 mittari ajaessa jo toista vuotta. vähän hirvittänyt kun en ite aina ajele sillä, varsinkaan raskaampia äestyksiä ym. Kaverille vaan sanonu jotta älä välitä lämmöistä. Vaihdoin 1394 mallin anturin siihen, ei auta, johdon vaihto kai seuraavana, mutta velipoika mittas jot kunnossa olis johto kojetaululle. Kattelee sitten kevvväällä tarkemmin. Mikäs se oikea ohmiarvo olikaan, mittas rinnan 1594 ja 1690, 10 kiloohmia toisessa ja 1,5 toisessa, en muista mitenpäin nuo arvot oli.
Kunhan talvilomia pääsis pitämään pääsiäisen jälkeen, saapi ajella 1690 puita taas. Lumenpudotusta vaan tehny sillä viime vkolla.
Kunhan talvilomia pääsis pitämään pääsiäisen jälkeen, saapi ajella 1690 puita taas. Lumenpudotusta vaan tehny sillä viime vkolla.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 887
Ikä : 46
Paikkakunta : Nastola
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Minulla 1490 mittari ei meikäläisen ajoilla edes nouse alatapista . Aluksi kyselin anturia Traktorivaraosista ,
mutta eivät saaneet parin ekatilauksen mukana . Nääpän kanssa jutellessa oli sitä mieltä että niissä
on joku sovitusvirhe . Pitäisi nousta kovassa kesäajossa keltaisen rajoille . Johdon ja mittarin tarkistin
maadoittamalla lamppukynällä , olivat kunnossa . Sen jälkeen unohdin asian , kunnes hokasin tämän
kirjoituksen . Jos tietäisi mikä vastus sopisi tälle mittarille , voisihan senkin päivittää .
mutta eivät saaneet parin ekatilauksen mukana . Nääpän kanssa jutellessa oli sitä mieltä että niissä
on joku sovitusvirhe . Pitäisi nousta kovassa kesäajossa keltaisen rajoille . Johdon ja mittarin tarkistin
maadoittamalla lamppukynällä , olivat kunnossa . Sen jälkeen unohdin asian , kunnes hokasin tämän
kirjoituksen . Jos tietäisi mikä vastus sopisi tälle mittarille , voisihan senkin päivittää .
tv43- Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Tampere
Moottorin lämpötila-anturi
Moro vaan kaikille taavettimiehille.
En enää noista vanhoista koneista, kuten esim. 996 tai 1210 muista, mutta noita 1390 on uudesta isällä ollut pari kappaletta. Molemmissa tuo mittari ei juurikaan värhähtänyt, ei edes äestyksellä. Ja sitten kun värähti, niin saman tien punaiselle ja vetet pihalle. Sattu näet takuuaikana tulemaan pari viallista termostaattia ja vielä kaksi kertaa peräkkäin samaan koneeseen. Veikon (Nääppä) aikaanaan jutellassa, kertoi juuri tämän saman asian kuin tv43:lle. Ei sitä silloin 80-luvun alkupuolella isommin välitetty tai edes osattu vaatia paremmin toimivia mittareita koneeseen. Kyllä se vähän hämää, kun ei termostaatin toimintaa kykene havaistsemaan. Tuossa 1690:llä, mikä nyt on ollut toisena koneena 10 vuotta, tuo mittari toimii, voisko nyt sanoa, melkein oikein.
Samaa mieltä tuosta CNH:n rahastuksesta. Ihan sikahintoihin on mennyt suodattimet ja muut varaosat. Nuo tarvikesuodattimet ovat halpoja, mutta täysin paskoja kuitekin, näin kärjistetysti. Paperit turpoo tukkoon hetkessä ja hyvä ettei tule reikää muutamassaa kuukaudessa kuoreen. Ainakin noissa tehofiltterin suodattimissa. Mitäs kokemuksia teillä on näistä "tarvikesuodattimista" yleensä.
Terv Mika
En enää noista vanhoista koneista, kuten esim. 996 tai 1210 muista, mutta noita 1390 on uudesta isällä ollut pari kappaletta. Molemmissa tuo mittari ei juurikaan värhähtänyt, ei edes äestyksellä. Ja sitten kun värähti, niin saman tien punaiselle ja vetet pihalle. Sattu näet takuuaikana tulemaan pari viallista termostaattia ja vielä kaksi kertaa peräkkäin samaan koneeseen. Veikon (Nääppä) aikaanaan jutellassa, kertoi juuri tämän saman asian kuin tv43:lle. Ei sitä silloin 80-luvun alkupuolella isommin välitetty tai edes osattu vaatia paremmin toimivia mittareita koneeseen. Kyllä se vähän hämää, kun ei termostaatin toimintaa kykene havaistsemaan. Tuossa 1690:llä, mikä nyt on ollut toisena koneena 10 vuotta, tuo mittari toimii, voisko nyt sanoa, melkein oikein.
Samaa mieltä tuosta CNH:n rahastuksesta. Ihan sikahintoihin on mennyt suodattimet ja muut varaosat. Nuo tarvikesuodattimet ovat halpoja, mutta täysin paskoja kuitekin, näin kärjistetysti. Paperit turpoo tukkoon hetkessä ja hyvä ettei tule reikää muutamassaa kuukaudessa kuoreen. Ainakin noissa tehofiltterin suodattimissa. Mitäs kokemuksia teillä on näistä "tarvikesuodattimista" yleensä.
Terv Mika
Mika- Viestien lukumäärä : 12
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Justiin tuollainen se oli tehtaalta tullessa,pikkuisen sen sai vihreälle esim. niittosilppurin kanssa,jos nousi vihreän puoliväliin niin silloin ruikkasi jo ylivuotoputkesta.
Vanhemmissa korkeissa sekuroissa se toimi aivan erilailla,vihreän puoliväli oli normaalilämpö.
En tiedä,yrittikö ne korjata tuota virhettä 90 ja 94 sarjasta noilla varaosa antureilla,mutta niillä se kyllä pomppasi joka koneessa viisari kattoon,Hakatraktorista ostamilla ainakin molemmilla,1394 ja 1694 anturilla sama peli,vaikka luki se kuuluisa cnh pussissa,ja ikh sama homma.
Saattoi olla vapormatic mikä tuli Anterolta oikeilla arvoilla.
Vanhemmissa korkeissa sekuroissa se toimi aivan erilailla,vihreän puoliväli oli normaalilämpö.
En tiedä,yrittikö ne korjata tuota virhettä 90 ja 94 sarjasta noilla varaosa antureilla,mutta niillä se kyllä pomppasi joka koneessa viisari kattoon,Hakatraktorista ostamilla ainakin molemmilla,1394 ja 1694 anturilla sama peli,vaikka luki se kuuluisa cnh pussissa,ja ikh sama homma.
Saattoi olla vapormatic mikä tuli Anterolta oikeilla arvoilla.
Vieraili- Vierailija
Vs: moottorin lämpötila-anturit
Noita mittareita katellessa löyty se käyttämätön alkuperäinen anturi,oli vielä cnh teksti pussissa,pidempi malli,eli kuutosiin,mielenkiintoinen mitata arvot kun saan uuden vastaavan,onko samat,tuo näytti tosiaan puita heiniä.
Löyty myös kokeilematon Sparex anturi,se on tullu joskus parivuotta sitten,lyhempi malli,sitä ei ole kokeiltu,mitä näyttää.
Löyty myös kokeilematon Sparex anturi,se on tullu joskus parivuotta sitten,lyhempi malli,sitä ei ole kokeiltu,mitä näyttää.
Vieraili- Vierailija
outoja on hinnat
itse olen törmännyt samoihin erikoisiin hintoihi ja myyjiin,on se joo jos 5e stefa maksaakin tullessaan 55e!! jo AIKA paljon liikaa,sama on melkein että mihin laitteeseen osia kysyy joko ei saa ja jos saa niin maksaa tai joutuu ostamaan osakokonaisuuden kun sitä yhtä jousta EI myydä noin se on, ja myyjiäkin olen tavannut hyviä ja huonoja niin ja amnmatti taidottomia.
Paras hinta ero oli joku kolmevuotta sitten kun kaverini tarvitsi tiskipöytä hanaansa nivelporesuutinta niin kallein oli 10e ja halvin 1e!!! ja kallein hinta oli LVI-liikkeen ja myyjä katto hitaasti kun sanoin että tollasen arvo ei todellakaan ole noin paljon,olen meinaan itte ollu putkiasentaja ja myös sanoin sen jäi ukko hieman monttu auki,ostipa sitte kaveri sen 1e osan ja aivan sama käikäle kuin kaalliimpi, no ajoneuvo osat hieman eri asia mutta suuria on hintaerot!
Paras hinta ero oli joku kolmevuotta sitten kun kaverini tarvitsi tiskipöytä hanaansa nivelporesuutinta niin kallein oli 10e ja halvin 1e!!! ja kallein hinta oli LVI-liikkeen ja myyjä katto hitaasti kun sanoin että tollasen arvo ei todellakaan ole noin paljon,olen meinaan itte ollu putkiasentaja ja myös sanoin sen jäi ukko hieman monttu auki,ostipa sitte kaveri sen 1e osan ja aivan sama käikäle kuin kaalliimpi, no ajoneuvo osat hieman eri asia mutta suuria on hintaerot!
Tessu- David Brown : DB 850 vm:1961
Viestien lukumäärä : 1859
Ikä : 57
Paikkakunta : Hollola
Similar topics
» 1394 lämpötila-anturi Fae 32070
» Case 1390 lämpötila-anturi
» DB 850 Moottorin savutus
» 1410 -79 lämpötila anturin vaihto mittari pohjassa
» moottorin optimikierrokset?
» Case 1390 lämpötila-anturi
» DB 850 Moottorin savutus
» 1410 -79 lämpötila anturin vaihto mittari pohjassa
» moottorin optimikierrokset?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa