DB1490 ohjaamon kahvat
4 posters
Sivu 1 / 1
Vs: DB1490 ohjaamon kahvat
G on voimanulosotonkytkin. Vaijerin toinen pää menee oikealle puolelle polttoainetankin edessä olevan alaspäin osoittavan lattaraudan päähän. Näin ainakin 1690:ssä.
otsoni- Viestien lukumäärä : 441
Vs: DB1490 ohjaamon kahvat
otsoni kirjoitti:G on voimanulosotonkytkin. Vaijerin toinen pää menee oikealle puolelle polttoainetankin edessä olevan alaspäin osoittavan lattaraudan päähän. Näin ainakin 1690:ssä.
1410/1412 - 1390 -> ainakin 1494 asti se vaijerin alapää mennee sinne vasemmalle puolelle runkoa.
En tiedä onko sitten isommissa vaijerilinjaus muuttunut, ja myös kytkimen käyttöakselin toiminta olisi muutettu toisenkätiseksi, ja menisikin oikealle puolelle ???
Silloin ainakin vaijerille tulee aika reilusti mittaa, kun VOA-kahva on kuitenkin hytin vasemmalla reunalla niissäkin, ja vaijerin pitäisi mennä toiselle puolelle konetta, mitä itse kahva on .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2945
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne
Vs: DB1490 ohjaamon kahvat
Muistivirhe tuli. Myös 1690:ssä ulosoton kykimen latta on vasemmalla puolella. 1394 ja 1694 näkyy olevan oikealla puolella.
otsoni- Viestien lukumäärä : 441
Vs: DB1490 ohjaamon kahvat
Tuollainen ehjä vaijeri käsijarruvivun kera löytyy joas tarvetta on.Kuvia tarvittaessa.0400473105
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1933
Similar topics
» DB1490 öljy ja pa putkista
» DB1490 nostolaite lakkasi toimimasta
» Ohjaamon Lämmitys
» Ohjaamon sisustat
» Ohjaamon ilmansuodatin
» DB1490 nostolaite lakkasi toimimasta
» Ohjaamon Lämmitys
» Ohjaamon sisustat
» Ohjaamon ilmansuodatin
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa