1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
+2
erkki
PeetuPoika
6 posters
Sivu 1 / 1
1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Moi!
Oon luultavasti ostamassa 1490 4wd mallia.
On seissyt n 10V.
Mitä suosittelette ensihuolloksi ennen kun kääntää starttia?
Eli mitkä vaihdettava?
Käyttäökö hydrauliikkaa mihin kaikkeen?
Eli kun se on iso homma vaihtaa hydrauliikkaöljyt (n.60L) niin voiko käyttää ja ajaailman niiden vaihtoa?
Muut vinki myös tarpeen.
Mm. Mistä hommata ja mitä öljyjä ja suodattimia?
T. Peetu
Oon luultavasti ostamassa 1490 4wd mallia.
On seissyt n 10V.
Mitä suosittelette ensihuolloksi ennen kun kääntää starttia?
Eli mitkä vaihdettava?
Käyttäökö hydrauliikkaa mihin kaikkeen?
Eli kun se on iso homma vaihtaa hydrauliikkaöljyt (n.60L) niin voiko käyttää ja ajaailman niiden vaihtoa?
Muut vinki myös tarpeen.
Mm. Mistä hommata ja mitä öljyjä ja suodattimia?
T. Peetu
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Jos traktori on seissyt katon alla tai ulkona niin että pakoputki on ollut suojattuna sadevedeltä, niin tuskin se tarvitsee muuta kuin terveen akun ja ajelulle vaan sitten.
Kun on ajettu sen verran että moottori on lämmennyt niin vanhat moottoriöljyt pois ja uudet öljyt ja suodatin on paikallaan vaihtaa. Ei kai siinä vaihteistoöljyä ole 60 litraa???
Jos öljy on kirkasta eikä veden samentamaa niin sen vaihdolla ei ole kiirettä, mutta jos öljy on vesisekaista harmaata mössöä niin uudet öljyt ja uuden imusuodattimen se tarvitsee. Laske vanhat öljyt pois ja kaada edes 15 litraa polttoöljyä vaihdelaatikkoon ja ajele pihalla tyhjiltään sen verran, että vaihteisto / perä saa huuhtelun, jopa kahteen kertaan välillä polttoöljy vaihtaen. Käytä vuorotellen eri vaihteita ja pakkia. Sitten uudet öljyt laatikkoon ja OIKEANLAINEN imusuodatin laatikon mahapuolella sijaitsevaan peltikuppiin.
Jos on mahdollisuus, että on mennyt sadevesi mäntien päälle, niin se on mutkikkaampi homma. Vaatii melkein kannen irrotuksen.
Kun on ajettu sen verran että moottori on lämmennyt niin vanhat moottoriöljyt pois ja uudet öljyt ja suodatin on paikallaan vaihtaa. Ei kai siinä vaihteistoöljyä ole 60 litraa???
Jos öljy on kirkasta eikä veden samentamaa niin sen vaihdolla ei ole kiirettä, mutta jos öljy on vesisekaista harmaata mössöä niin uudet öljyt ja uuden imusuodattimen se tarvitsee. Laske vanhat öljyt pois ja kaada edes 15 litraa polttoöljyä vaihdelaatikkoon ja ajele pihalla tyhjiltään sen verran, että vaihteisto / perä saa huuhtelun, jopa kahteen kertaan välillä polttoöljy vaihtaen. Käytä vuorotellen eri vaihteita ja pakkia. Sitten uudet öljyt laatikkoon ja OIKEANLAINEN imusuodatin laatikon mahapuolella sijaitsevaan peltikuppiin.
Jos on mahdollisuus, että on mennyt sadevesi mäntien päälle, niin se on mutkikkaampi homma. Vaatii melkein kannen irrotuksen.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5106
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Ei oo sateessa seissyt.
Eli kohtuu helpolla pääsee.
Voiteleeko PÖ tarpeeksi jos vähän pyörittelee eteen taakse tuota huuhtelua.
Millä voi varmistaa oikean hydrauli suotimen mallin, taitaa olla lyhyttä ja pitkää mallia.
Olisiko vinkkiä mistä ainakin suodattimet hommata?
Eli kohtuu helpolla pääsee.
Voiteleeko PÖ tarpeeksi jos vähän pyörittelee eteen taakse tuota huuhtelua.
Millä voi varmistaa oikean hydrauli suotimen mallin, taitaa olla lyhyttä ja pitkää mallia.
Olisiko vinkkiä mistä ainakin suodattimet hommata?
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Onkohan missään 1490 vaihdettavaa imusuodatinta laatikon alla. Pestävä imusihti siellä kyllä on. Ja painesuodatin on takana perärepun vieressä
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
1690 metsä kirjoitti:Onkohan missään 1490 vaihdettavaa imusuodatinta laatikon alla. Pestävä imusihti siellä kyllä on. Ja painesuodatin on takana perärepun vieressä
Kyllähän niitä imusihtejä sinne pohjamaljaan on, ainakin taannoin, ollut saatavana uusiakin, moniinkin malleihin ......
Jos on irroitettavisa / pestävissä, niin on se silloin myös vaihdettavissa .......
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
jusape kirjoitti:1690 metsä kirjoitti:Onkohan missään 1490 vaihdettavaa imusuodatinta laatikon alla. Pestävä imusihti siellä kyllä on. Ja painesuodatin on takana perärepun vieressä
Kyllähän niitä imusihtejä sinne pohjamaljaan on, ainakin taannoin, ollut saatavana uusiakin, moniinkin malleihin ......
Jos on irroitettavisa / pestävissä, niin on se silloin myös vaihdettavissa .......
Juu, juu, kyllä, kyllä, mutta imusuodattimella tarkoitettiin paperista vaihdettavaa suodatinta, joka vaihdetaan jokaisen öljynvaihdon yhteydessä. Pestävä imusihti taasen on metalliverkko, joka saattaa kestää koko traktorin iän.
Vaihdettavaa paperista imusuodatinta ei 1490 koneiden laatikon alla liene. Ei ainakaan omassani ollut.
Painesuodatin on perärepun vieressä, se pitää vaihtaa öljynvaihdon yhteydessä
1690 metsä- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 669
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Kyllä niitä "pestäviä" imusihtejä on tarvinnut joihinkin eri koneisiin vaihdella, kun on niin täynnä olleet kaikenlaista moskaa, ettei edes 3-4 pesukerralla / paineilmapuhaltelulla kikkareet lähde pois ......
Ja tuo Taavein painesuodatin on silleen vähän kettupaikassa, että monasti / monilta sinne jää se filsu vaihtamatta .....
Ja tuo Taavein painesuodatin on silleen vähän kettupaikassa, että monasti / monilta sinne jää se filsu vaihtamatta .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
https://www.ikh.fi/fi/hydrauliikkasuodatin-dfp164172
Tuolta ainakin löytyy se ulosottokotelon oikealla puolen oleva vaihdettava suodatin.
Vaihteistoöljyä menee n 40litraa .
Vaihteistoöljytilan huuhtelua löpöllä en pidä kovin tärkeänä näissä hytillisissä malleissa.
Kakki öljyt kannattaa vaihtaa. mutta moottori,vaihteisto ja öhjauksen öljyt on etusijalla.
Ohjauksen öljysuodatin kannatta myös vaihtaa ,Se on siinä laturin alla olevassa säiliössä.
Se vaihto edellyttää siirtopumpun irroitusta ,Joten pientä askaretta.
Moottoriöljyn suodatin: https://www.ikh.fi/fi/oljynsuodatin-dfp550942
Ohjauksen suodatin: https://www.ikh.fi/fi/oljynsuodatin-ohjaus-fo-83936985-db-k964954-hsh59002
Moottoriin moottoriöljyä 10w-30 ja vaihteistoon käy 10w-30 STOU GL4 öljy.
Tuolta ainakin löytyy se ulosottokotelon oikealla puolen oleva vaihdettava suodatin.
Vaihteistoöljyä menee n 40litraa .
Vaihteistoöljytilan huuhtelua löpöllä en pidä kovin tärkeänä näissä hytillisissä malleissa.
Kakki öljyt kannattaa vaihtaa. mutta moottori,vaihteisto ja öhjauksen öljyt on etusijalla.
Ohjauksen öljysuodatin kannatta myös vaihtaa ,Se on siinä laturin alla olevassa säiliössä.
Se vaihto edellyttää siirtopumpun irroitusta ,Joten pientä askaretta.
Moottoriöljyn suodatin: https://www.ikh.fi/fi/oljynsuodatin-dfp550942
Ohjauksen suodatin: https://www.ikh.fi/fi/oljynsuodatin-ohjaus-fo-83936985-db-k964954-hsh59002
Moottoriin moottoriöljyä 10w-30 ja vaihteistoon käy 10w-30 STOU GL4 öljy.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1945
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Millasia työkaluja muuten tarvitaan, noin niikuin yleensä.
Mulla kaikki millisiä ja eikös tämä ole tuumapohjaien vai olenko aivan värässä.
Mulla kaikki millisiä ja eikös tämä ole tuumapohjaien vai olenko aivan värässä.
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Kyllä Taavetin kanssa pärjää ihan perus työkaluilla, jos mitään ihme juttuja ei aio tehdä. Suurin osa kiinnitystarpeista tietysti on tuumaisia eli UNC standardin mukaisia, tai "uusi tuumakierre" niinkuin kunnianarvoisa Hjalmar Strömmin tekniset taulukot kertoo. Jos sinulla on millimitoilla kuuskanttihylsäsatsi niin melkein kaikki käy, samaten listalenkit. Osa on väljää, osa vähän tiukkaa, mutta melkein kaikki pelaa. Jonkun pienien avaimien listalenkkisatsin voi tietysti ostaa tuumaisena ja tuumaisen kierrekamman, kun sopivasti löytää.
Sitten, jos kierteitä pitää alkaa korjailemaan, niin millimittaiset pakat ja tapit tietystikään ei toimi. Harvalla kuitenkaan on UNC kierretyökaluja. Samaten, jos pitää aukoa joitain kuusiokoloruuveja, joita siellä harvakseltaan on, niin tuumaista ne haluaa.
Tuon ikäiseen traktoriin on alkanut jo ilmestyyn millikierteistä ruuvia ja mutteria. Esimerkiksi jos siinä on italialainen Carraron akseli, niin se menee millimitoilla, samaten saksalaisen Boschin sähkölaitteet ja muutama muu pisteosa.
Olikohan tämä tässä, muut saa jatkaa
Sitten, jos kierteitä pitää alkaa korjailemaan, niin millimittaiset pakat ja tapit tietystikään ei toimi. Harvalla kuitenkaan on UNC kierretyökaluja. Samaten, jos pitää aukoa joitain kuusiokoloruuveja, joita siellä harvakseltaan on, niin tuumaista ne haluaa.
Tuon ikäiseen traktoriin on alkanut jo ilmestyyn millikierteistä ruuvia ja mutteria. Esimerkiksi jos siinä on italialainen Carraron akseli, niin se menee millimitoilla, samaten saksalaisen Boschin sähkölaitteet ja muutama muu pisteosa.
Olikohan tämä tässä, muut saa jatkaa
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1661
Paikkakunta : Saarijärvi
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
mattkau kirjoitti:Kyllä Taavetin kanssa pärjää ihan perus työkaluilla, jos mitään ihme juttuja ei aio tehdä. Suurin osa kiinnitystarpeista tietysti on tuumaisia eli UNC standardin mukaisia, tai "uusi tuumakierre" niinkuin kunnianarvoisa Hjalmar Strömmin tekniset taulukot kertoo. Jos sinulla on millimitoilla kuuskanttihylsäsatsi niin melkein kaikki käy, samaten listalenkit. Osa on väljää, osa vähän tiukkaa, mutta melkein kaikki pelaa. Jonkun pienien avaimien listalenkkisatsin voi tietysti ostaa tuumaisena ja tuumaisen kierrekamman, kun sopivasti löytää.
Sitten, jos kierteitä pitää alkaa korjailemaan, niin millimittaiset pakat ja tapit tietystikään ei toimi. Harvalla kuitenkaan on UNC kierretyökaluja. Samaten, jos pitää aukoa joitain kuusiokoloruuveja, joita siellä harvakseltaan on, niin tuumaista ne haluaa.
Tuon ikäiseen traktoriin on alkanut jo ilmestyyn millikierteistä ruuvia ja mutteria. Esimerkiksi jos siinä on italialainen Carraron akseli, niin se menee millimitoilla, samaten saksalaisen Boschin sähkölaitteet ja muutama muu pisteosa.
Olikohan tämä tässä, muut saa jatkaa
Juuri näin miten Matti informoi.
Olen paljon taavetteja ruuvannut milliavaimilla.
Ainoastaan puolen tuuman kiintoavaimen olen hommannut. 13mm on vähän löysä puolen tuuman kantaan
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1945
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
jusape kirjoitti:Kyllä niitä "pestäviä" imusihtejä on tarvinnut joihinkin eri koneisiin vaihdella, kun on niin täynnä olleet kaikenlaista moskaa, ettei edes 3-4 pesukerralla / paineilmapuhaltelulla kikkareet lähde pois ......
Ja tuo Taavein painesuodatin on silleen vähän kettupaikassa, että monasti / monilta sinne jää se filsu vaihtamatta .....
Onko tuo imusihti sellainen että sen vaihtoon on öljyt tyhjättävä?
Tästä on kuulemma poistettu joku hydraulisuodatin kun epäilty olisko se syynä kun nostovarret nostaa, mut ei laske kuin superhitaasti.
Eli mallikappaletta/verrokkia en ehkä saa. Voiko IKH:n suodattimiin luottaa mallin perusteella /ostaako kaikki mitä löytyy kyseiseen malliin? Huolto tehtäisiin n 300km päässä ennen mahdollista traktorimarssia kotiin, ellei löydy edullista rahtaria kohtuuhinnoin.
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Juu pitää öljyt poistaa, sihti kun on vaihteiston alapuolella, ja on kaikkein syvimmässä kohtaa öljytilaa....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Voisin lisätä omia ajatuksiani aiheesta. Ensinnäkin minun päähän ei mahdu miten suodattimet vaikuttavat laskeutumisnopeuteen, nehän ovat venttiilistön etupuolella. Ensinnäkin Taavetin nostolaite on luontaisesti hidas laskeutumaan varsinkin tyhjillä varsilla ja kylmällä öljyllä. Siinä on kuitenkin nuppi, millä pystytään laskunopeutta säätelemään ja pudotusventtiili vielä suurempaan nopeutukseen.
Tuossa koneessa mielestäni on kaksi suodatinta hydrauliikalle. Imusuodatin, OE numero K946089, "pestävä" noin 155mm leveä ja 90mm korkea UMPIPOHJAINEN, joka löytyy öljypohjasta niinkuin Jusape tuossa yllä kertoo. Laatikossa on 40 litraa öljyä, mikä pitää poistaa ennenkuin tuohon pääsee käsiksi. Parhaiten tyhjentämisen hallitsee laittamalla kippiliittimeen letkun pätkän ja pumppauttaa sen traktorilla astiaan. Se on jokseenkin kallis, noin 150€, jos sen joutuu ostamaan uuden, ja hankalahkosti saatavilla IKH:n sivuilta en löytänyt edes koodia ja LH-osalta loppu. Haut näyttävät monesti tarjoavan edellistä mallia, saman kokoista paperisuodatinta jonka pohjassa iso reikä verkkosiivilää ja ohitusventtiiliä varten eli siis tämä ei käy tuohon traktoriin.
Painesuodatin on oikean kynkän vieressä hankalahkossa paikassa niinkuin Jusape aiemmin myös mainitsi. Tuon suodattimen patruuna, OE K946095 on 113mm korkea halkaisijaltaan 79mm. Tätä suodatinta näyttää löytyvän helpommin, ainakin em. paikoista hintaan viidenkympin molemmin puolin.
Tuossa koneessa mielestäni on kaksi suodatinta hydrauliikalle. Imusuodatin, OE numero K946089, "pestävä" noin 155mm leveä ja 90mm korkea UMPIPOHJAINEN, joka löytyy öljypohjasta niinkuin Jusape tuossa yllä kertoo. Laatikossa on 40 litraa öljyä, mikä pitää poistaa ennenkuin tuohon pääsee käsiksi. Parhaiten tyhjentämisen hallitsee laittamalla kippiliittimeen letkun pätkän ja pumppauttaa sen traktorilla astiaan. Se on jokseenkin kallis, noin 150€, jos sen joutuu ostamaan uuden, ja hankalahkosti saatavilla IKH:n sivuilta en löytänyt edes koodia ja LH-osalta loppu. Haut näyttävät monesti tarjoavan edellistä mallia, saman kokoista paperisuodatinta jonka pohjassa iso reikä verkkosiivilää ja ohitusventtiiliä varten eli siis tämä ei käy tuohon traktoriin.
Painesuodatin on oikean kynkän vieressä hankalahkossa paikassa niinkuin Jusape aiemmin myös mainitsi. Tuon suodattimen patruuna, OE K946095 on 113mm korkea halkaisijaltaan 79mm. Tätä suodatinta näyttää löytyvän helpommin, ainakin em. paikoista hintaan viidenkympin molemmin puolin.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1661
Paikkakunta : Saarijärvi
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Moi. Nyt oon päässyt kohteeseen.
Uskallanko käynnistää vanhoilla öljyillä jos on kohtuu puhdasta tikussa ja sit vasta lämpimänä vaihtaa vai vaihdanko heti ilman käynnistystä kylmänä?
Toinen isompi ongelma että kytkin pojin on kova kuin kivi.
Eli uskaltaako kovempaa polkasta, vai onko vaan unohdettava tälläkertaa ja ostettava korjausarja / työsylinteri?
Vaihdekeppi liikkuu hurjan laajasti, varmaan liikkeet n 50 cm, onko normaalia?
Uskallanko käynnistää vanhoilla öljyillä jos on kohtuu puhdasta tikussa ja sit vasta lämpimänä vaihtaa vai vaihdanko heti ilman käynnistystä kylmänä?
Toinen isompi ongelma että kytkin pojin on kova kuin kivi.
Eli uskaltaako kovempaa polkasta, vai onko vaan unohdettava tälläkertaa ja ostettava korjausarja / työsylinteri?
Vaihdekeppi liikkuu hurjan laajasti, varmaan liikkeet n 50 cm, onko normaalia?
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
PeetuPoika kirjoitti:Moi. Nyt oon päässyt kohteeseen.
Uskallanko käynnistää vanhoilla öljyillä jos on kohtuu puhdasta tikussa ja sit vasta lämpimänä vaihtaa vai vaihdanko heti ilman käynnistystä kylmänä?
Toinen isompi ongelma että kytkin pojin on kova kuin kivi.
Eli uskaltaako kovempaa polkasta, vai onko vaan unohdettava tälläkertaa ja ostettava korjausarja / työsylinteri?
Vaihdekeppi liikkuu hurjan laajasti, varmaan liikkeet n 50 cm, onko normaalia?
Kyllähän käyntiin voi laittaa vanhoilla öljyilläkin.Parempi tietenkin jos ensin laskee vanhat ulos ja vaihttaa uudet öljyt +suodattimen.
Jos vaihdekeppi liikkku 50 cm niin kaikki ei ole kunnossa.joko keppi poikki,sen näkee hytin ja vaidelaatikon kannen välistä takaa. Tai sitten keppi ei ole hahlossa vaihdelaatikossa.
Kytkin jos on jumissa niin jompi kumpi syliteri on ruostunu .joko pääsyliteri konsolin alla tai työsytlinteri vasemman rapun alla.
toki polkimen voi koittaa polkaista pohjaan.ei siellä mitään isompaa rikki mene mutta luultavasti mäntä sylinterissä jää pohjaan.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1945
PeetuPoika likes this post
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Ok.
Meneekö moottoriöljyt tuosta korkista sisään?
Meneekö moottoriöljyt tuosta korkista sisään?
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
PeetuPoika kirjoitti:Ok.
Meneekö moottoriöljyt tuosta korkista sisään?
Kyllä vain. n 7,5 litraa
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1945
PeetuPoika likes this post
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Aika mustaa sit lopulta tuli, vaikka tikussa oli kirkasta...
PeetuPoika- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 81
Vs: 1490 ensihuolto pitkän seisonnan jälkeen (10v.)
Siinä n.10v ajassa se kaikki paskauma on jo ehtinyt laskeutumaan pohjalle ......
Ettei todellakaan kannata luottaa siihen, minkä väriseltä öljy mahdollisesti näyttää öölipuikossa.......
Siellä saattaa olla vaikka parisenttiä vettä pohjalla - ja se ei öölipuikossa näy / ilmene .....
Ettei todellakaan kannata luottaa siihen, minkä väriseltä öljy mahdollisesti näyttää öölipuikossa.......
Siellä saattaa olla vaikka parisenttiä vettä pohjalla - ja se ei öölipuikossa näy / ilmene .....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2960
Ikä : 55
Paikkakunta : Yläne
PeetuPoika likes this post
Similar topics
» DB 880 öljynpaine pitkähkön tauon jälkeen käynnistettäessä
» DB1290 nostolaitevivun säätäminen öljynvaihdon jälkeen
» Case 1494 huohotus RVS käsittelyn jälkeen
» Neste ei kierrä lämppärille vesipumpun vaihdon jälkeen
» Taavetti kävi kyljellään jonka jälkeen kone jumii
» DB1290 nostolaitevivun säätäminen öljynvaihdon jälkeen
» Case 1494 huohotus RVS käsittelyn jälkeen
» Neste ei kierrä lämppärille vesipumpun vaihdon jälkeen
» Taavetti kävi kyljellään jonka jälkeen kone jumii
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa