M: 1410-1494 lohko
3 posters
Sivu 1 / 1
M: 1410-1494 lohko
1410,1490,1494 malleihin sopiva moottorilohko ja kampiakseli ,standardimitoissa.
Vieraili- Vierailija
lohko
Kattelin ETTÄ sinulla on ollut myynnissä tuollainen lohko ja kampirauta
Voisin tarvitakin sellaisia osia 1394 taaviin jos on vielä myymättä moottorityyppi näyttäisi samalta
Mutta teho lukemat OVAT Erilaiset.
Voisin tarvitakin sellaisia osia 1394 taaviin jos on vielä myymättä moottorityyppi näyttäisi samalta
Mutta teho lukemat OVAT Erilaiset.
losola- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 69
Paikkakunta : Nurmes
kampikaput
Olisko mahdollista että tuo kampi ja lohko sopiis 1210 taavettihin ?
colonne- Viestien lukumäärä : 5
Vs: M: 1410-1494 lohko
1410, 1412 ja 1490 on turbokoneita, joissa on paksummat kampiakselin kaulat. Lohkossa on tietysti vastaavasti isommat laakeripukit.
Kyllä ne varmaan mahtuu 1210:iin jos laittaa sekä lohkon että kammen. Siitä en ole ihan varma onko kampiakselin takapään laippa samanlainen. Markku tietää. Eikös 1394:ssakin ole turbo? Jotenkin tuntuu, että siinä olisi samanlaiset osat kuin muissakin turbokoneissa, mutta en tiedä.
Kyllä ne varmaan mahtuu 1210:iin jos laittaa sekä lohkon että kammen. Siitä en ole ihan varma onko kampiakselin takapään laippa samanlainen. Markku tietää. Eikös 1394:ssakin ole turbo? Jotenkin tuntuu, että siinä olisi samanlaiset osat kuin muissakin turbokoneissa, mutta en tiedä.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5083
1210 kampi
kiitoksia tiedoista.Taitaa olla kuitenkin paree ku kattelen tuohon sopivat 1210 osat,nimittäin onhan tuo jo seissy pajan eres kyllä kauan ,vaikka eihän se happane.Tai sitte jos ...laittaas sen turbokonehen niin onkos siinä sitte kytkinakseli vahavee,,,,, ei maar ny pitää lähtiä töihin(huuhkajan kans sama työvuoro)
colonne- Viestien lukumäärä : 5
Vs: M: 1410-1494 lohko
1394 Moottorissa on vielä ohuempi kampiakseli,sama kun 1210,vahvemmat kammet on 1410,1412,1490,1494 moottoreissa,muissa nelosissa on samat akselit ,mutta 990 mallissa sitten kammen veivit lyhemmät,kolmonen ja kuutonen tietenki eri asia.
Kampiakselin takapää on samanlainen myös 14 sarjan akseleissa.
Kampiakselin takapää on samanlainen myös 14 sarjan akseleissa.
Vieraili- Vierailija
Vs: M: 1410-1494 lohko
1210:n keulalle pitäisi siis mahtua kaikki uudemmat Taavin neloskoneet. Pelittää kai se voimasiirto vaikka moottorin piristää lievästi, mutta 1410:ssä, joka on 91 heppaiseksi ahdettu, on alunpitäen suunnilleen sama takapää kuin myöhemmissä kuusipyttyisissä. Taitaa ollakin niin, että 1410:stä on alunpitäen ajateltu kuutoseksi mutta hintaa saatiin puristettua alas kun käytettiin ahdettua nelosta.
Kaippa nuo 1410:n lohko ja kampi pelittää yhtä hyvin vaparissa kuin ahdetussakin.
Kaippa nuo 1410:n lohko ja kampi pelittää yhtä hyvin vaparissa kuin ahdetussakin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5083
Similar topics
» Kampiakseli 1410-1494
» O: Ad4/55 lohko.
» Ostetaan dB d25 moottorin lohko
» o: 880 ad 4/40t ehjä lohko
» ostetaan kolmisylinterinen 880:n lohko
» O: Ad4/55 lohko.
» Ostetaan dB d25 moottorin lohko
» o: 880 ad 4/40t ehjä lohko
» ostetaan kolmisylinterinen 880:n lohko
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa