880 Hämeenkyrössä.
5 posters
Sivu 1 / 1
880 Hämeenkyrössä.
https://www.nettikone.com/david-brown/880/1703907
Onko kenenkään tutun kone ? kauhiasti on tehty ja maalattu.Yksi tuttu olis kiinnostunut.
Onko kenenkään tutun kone ? kauhiasti on tehty ja maalattu.Yksi tuttu olis kiinnostunut.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Väittäsin että toi on implematic eikä selectamatic.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Joo, siinähän sanotaan että laitettu. On tosiaan tehty alkupään nelipyttysestä implematicista selectamatic tarrottamalla uudestaan. Muuten näyttäis kuvien perusteella olevan ok. Ei kyllä oo mitenkään tuttu tuo yksilö.
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1582
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Hirtvittää vaan nää uudestaan maalatut, on niin montakertaa nähty että isommat painepesurilla pois ja maali päälle. Mieluummin kauhtuneen ostas ennenko uudelleen maalatun, tosta kun alkaa hilseilemään maali pois niin sitten on mukavaa. Ei taida olla taavettimies kun on väärät tarrat.
_________________
www.slck.net
www.helevetintunarit.com
käyttäjä- David Brown : 880 SE Implematic -64
Viestien lukumäärä : 702
Ikä : 61
Paikkakunta : Rautajärvi-Luopioinen-Pälkäne
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Joo, onhan noista rasvan ja p..an päälle maalatuista kokemusta. En vaan kuvan perusteella viittiny mainita. Ois vaikka tullu annettua väärää todistusta. Paikan päällä pitää käydä tuo asia toteamassa.
Olipahan kerrankin yksi yksilö, jossa toisin paikoin maalin alla oli ajan patinaa milli tai kaksi. Se hyvä puoli oli että lähti näppärästi painepesurilla...
Olipahan kerrankin yksi yksilö, jossa toisin paikoin maalin alla oli ajan patinaa milli tai kaksi. Se hyvä puoli oli että lähti näppärästi painepesurilla...
mattkau- David Brown : 880 Sel 1966, 1210 1974
DBTCF:n jäsen nro : 36
Viestien lukumäärä : 1582
Paikkakunta : Saarijärvi
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Taitaapi olla nykyisin minun vehjes. On tosiaan painepesun jälkeen maalailu ja tarkkasilmäiset huomasikin että on tosiaan implematikki.
Jarkko suoja- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Onkos näitä vanhempia punaisia tehty muilla kuin keltaisilla tarroilla? Muistelisin että edellinen omistaja sanoi ettei farmilaitteella ollut oikeita tarroja tarjolla,keltaisena vain 990 implen. Marjamäellä näemmä oli mutta pidin aika tyyriinä,kattellaan jos kesällä ostaisi oikeat tarrat ja keltaisen pakoputken.
Jarkko suoja- David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 13
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Alkupään 950:ssä oli erilaiset tarrat.
880 implessä vain keltamustia.
Tarroja ja keltaisia putkia saa saarivaltiosta sopivasti ,ainakin ennenkuin brexit astuu voimaan.
https://www.johnconaty.com/DAVID-BROWN-880-IMPLEMATIC-BONNET-DECAL-STICKERS-p/8149.htm
880 implessä vain keltamustia.
Tarroja ja keltaisia putkia saa saarivaltiosta sopivasti ,ainakin ennenkuin brexit astuu voimaan.
https://www.johnconaty.com/DAVID-BROWN-880-IMPLEMATIC-BONNET-DECAL-STICKERS-p/8149.htm
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881
Vs: 880 Hämeenkyrössä.
Kotimais-osatoimittajilla, Marjakangas, farmilaite, ym ei liene kellään täysin orkkistyyppistä tarraa myynnissä, uudempiinkaan taavetteihin....
jusape- DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2870
Ikä : 54
Paikkakunta : Yläne
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa