raunin mettäkärry rojekti
5 posters
Sivu 1 / 1
raunin mettäkärry rojekti
elikkäs tälläästä kärrytekelestä täs alootellu ja palataan asiaan kun saaraa eteenpäin
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
7.3 täs vaihees ollaan tällähetkellä
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Onko aisataiton sylinterin korvakkeet näkyvillä tuolla reunapalkkien sisäpinnoilla? Hyvin tulevat suojaan kolhuilta jos näin on.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5009
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Aisan kääntöön tuloo 2 sylinteriä ja korvat on rungon sisäpuolella. tänää laitoin liukulaakerit teleihin..
telien välipalkki on paikoollaan. vanteet loppuhitsausta vaille, keskiöt siirretty keskelle
telien välipalkki on paikoollaan. vanteet loppuhitsausta vaille, keskiöt siirretty keskelle
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
24.3 kuormaajan kiinnikkeet melkein valmiit,viimeistelyä vaille..
etusermin rakentelua, kumit laitettu vanteille,
aisan laitan viimeiseksi, olis ollu kierreltävänä kokoajan.. tänään vedetty pohjamaali
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Nuo kuorma-auton pyörät on hyviä metsäkärryyn, menee esteiden yli ja lumessa paljon kevyemmin kuin kehältään pienempi pyörä. Millaisen kuormaimen laitat. ?
Metsaman- David Brown : David Brown 1290, David Brown 880 Implematic
DBTCF:n jäsen nro : 151
Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pohjois-savo
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Hyvältä näyttää!! Noi kuorma-auton renkaat ovat tosiaan metsäkärryssä hyvät, koska niissä on paljon kehää (eli ne eivät tällöin jää jumiin jokaisen pienen kannon taakse).
Toi kääntyvä aisa on myös todella kätevä monessa paikkaa!
Toi kääntyvä aisa on myös todella kätevä monessa paikkaa!
David- David Brown : 880Imp,990Imp,990Sel,1410,1594Hs,1690
DBTCF:n jäsen nro : 11 DBTCF Siht.
Viestien lukumäärä : 165
Vs: raunin mettäkärry rojekti
kuormaauton renkahis on hyvin kuroksia ja tubelekset ja käytännös ilimaasia. nuos ei ny ole paljo pintaa pitää kattella lisää nok toppi pintaasia ja laittaa alle ne. mulla on pääasias tie ajoa kun ajan juontokouralla tien varteen tiellä kulukoo kevyesti ka pyörät. 5o5 patu orottaa päälle laittoa
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Se on metka juttu, että pajan lattialla kaikki näyttää isommalta. Kun valmis kärry on traktorin perässä ja kuormain siinä kiinni, niin ei näytä enää yhtään ylirautavalta. Voisit laittaa kuvan aisaohjaussysteemistäkin.
erkki- Asiantuntija
- Viestien lukumäärä : 5009
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Juu, miekin olisin kiinnostunut aisaohjauksen kuvasta. Tarttis päivittää omaa kärryä joskus sillain. 1690 ei oikein taivu 90 asteen kulmaan pikku metsäteillä jos ojan yli mentävä
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 878
Ikä : 45
Paikkakunta : Nastola
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
kestää vähä tämä mun vastaamine ku en itte osaa laittaa kuvia tänne jäläkikasvu hoitaa ne.aisankäännöstä en tuon kummempaa selevitystä saa . tuohon ei tullu aisa huiteluksi ku vähä yli metrin sylinteriis oli niin pitkät männät jotta söi liike varaa. riittää mun käyttöhön kymmenen kuormaa on ny ajettu ja rankoje pienintä käynnis. renkahat ei ole aiva normaalit ka pyörät vaan 60 sarjalaaset karikat kärsii olla vähä alempana. rungon korkeus alle 70 senttiä. maavaraa sain kun tein mutka telin väli palakkihi kiinnitys pintaa tuli enemmä ja yläpinta nousi samalle tasolle ku muukki väli palakit. tein taskun runkohon mihinkä voi laskia aisan tyhyjänä jottei rasita hammastankoa turhaa.
Ulvila- David Brown : case 1694, fordeja
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : alavus
Vs: raunin mettäkärry rojekti
Hieno! Raudan lähellä tehty joten kestää varmasti. Katsonpa joskus tuota kuvaa kun alan oman kärryn aisankääntöä tekemään.
TIKO- David Brown : 1390, 1494-4HS+ Isme 140,1690HS (osina),1690T-4,1594-4HS
DBTCF:n jäsen nro : 54
Viestien lukumäärä : 878
Ikä : 45
Paikkakunta : Nastola
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa