Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä !

2 posters

Siirry alas

Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä ! Empty Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä !

Viesti  Metsaman Pe Kesä 26 2015, 16:23


Husqvarna LTH 174 traktorileikkuri ja ATV kelaleikkuri ruohonleikkuu yhdistelmä. happy


Metsaman

David Brown : David Brown 1290, David Brown 880 Implematic
DBTCF:n jäsen nro : 151
Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pohjois-savo

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä ! Empty Vs: Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä !

Viesti  erkki Pe Kesä 26 2015, 17:31

Homma käy.

Jossain DB:n filmiarkistossa olen nähnyt sellaisen pätkän, jossa vedetään 850:llä leveää riviä ns. työnnettäviä ruohonleikkureita, joissa on leikkuukelalle välitys leikkurin pyöristä. Sehän ei kovin pitkään heinään pysty, mutta siinä filmissä puhuttiin jotain golf-kentän ylläpdosta, jolloin 18-reikäisessä courtissa on kyllä hinkattavaa pienellä leikkurilla. Omalla vapaa-ajan pihalla on leikattavaa neljä tankillista pikkuleikkurilla kerrallaan ja olen suunnitellut, että 880:n perään tai keulaan pitäisi rakentaa 4-roottorinen leikkuri, jolla voisi näppärästi ajaa avoimet paikat. Paremman puutteessa niitä on ajettu 4-lautas Welger SM5:llä, mutta pihahommiin se on hiukan kankea.

erkki
Asiantuntija

Viestien lukumäärä : 5009

Takaisin alkuun Siirry alas

Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä ! Empty Vs: Minun Max Attack ruohonleikkuri, työleveys yli 2 metriä !

Viesti  Metsaman Pe Kesä 26 2015, 21:19

erkki kirjoitti:Homma käy.

Jossain DB:n filmiarkistossa olen nähnyt sellaisen pätkän, jossa vedetään 850:llä leveää riviä ns. työnnettäviä ruohonleikkureita, joissa on leikkuukelalle välitys leikkurin pyöristä. Sehän ei kovin pitkään heinään pysty, mutta siinä filmissä puhuttiin jotain golf-kentän ylläpdosta, jolloin 18-reikäisessä courtissa on kyllä hinkattavaa pienellä leikkurilla. Omalla vapaa-ajan pihalla on leikattavaa neljä tankillista pikkuleikkurilla kerrallaan ja olen suunnitellut, että 880:n perään tai keulaan pitäisi rakentaa 4-roottorinen leikkuri, jolla voisi näppärästi ajaa avoimet paikat. Paremman puutteessa niitä on ajettu 4-lautas Welger SM5:llä, mutta pihahommiin se on hiukan kankea.  

Hain lisää tehoa leikkuuseen ja vaikuttaisin sitä saaneen, ihan hyvää jälkeä tuo kelaleikkuri tekee, ihan talon ympärillä ja pihamaalla leikkaan pelkällä traktorilla, sinänsä tuon kelaleikkurin pitäisi pystyä pitempäänkin ruohoon.

Metsaman

David Brown : David Brown 1290, David Brown 880 Implematic
DBTCF:n jäsen nro : 151
Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pohjois-savo

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa