Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas.

Siirry alas

Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas. Empty Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas.

Viesti  Jyryytin lähetetty La Joulu 07 2013, 20:55

Kokeilkaapas te muut, että toimiiko marjakankaan linkki oikein teillä. Minulla se ei ainkaan toimi oikein, mutta KVG:n kautta pääsee marjakankaan sivuille oikein.

Tässä sivussa kysymys: Etsin uusia kitkalevyja nostolaitteen vivun juureen, mistä niitä voisi löytyä? (selecta)

Viimeinen muokkaaja, Jyryytin pvm Ma Joulu 09 2013, 18:01, muokattu 1 kertaa
Jyryytin
Jyryytin

David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 569

Takaisin alkuun Siirry alas

Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas. Empty Vs: Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas.

Viesti  dblax lähetetty La Joulu 07 2013, 21:11

Tartee pistää www. eteen tästä näin http://www.konekorjaamo.fi/index.php

Edit taas: Tuon ikh linkinkin vois päivitää.
dblax
dblax

Viestien lukumäärä : 37

Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas. Empty Vs: Etusivun Marjakankaan linkki. Toimii taas.

Viesti  taavettimies lähetetty Su Joulu 08 2013, 10:31

Minun mokani, nyt on linkit taas päivitetty.

Kiitoksia ilmoituksesta.
taavettimies
taavettimies
Ylläpito

David Brown : 25D
DBTCF:n jäsen nro : 18
Viestien lukumäärä : 1467

Viesti  outsider lähetetty Su Joulu 08 2013, 15:57

Jyryytin kirjoitti:Kokeilkaapas te muut, että toimiiko marjakankaan linkki oikein teillä. Minulla se ei ainkaan toimi oikein, mutta KVG:n kautta pääsee marjakankaan sivuille oikein.

Tässä sivussa kysymys: Etsin uusia kitkalevyja nostolaitteen vivun juureen, mistä niitä voisi löytyä? (selecta)
 Peter Williams,Davidbrownparts.com.
Tuolta aiinakin löytyy.

outsider

David Brown : Cropm,25D.30C,950,880imp,990imp,990sel,1200,1200hybrid,1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1793

Viesti  Jyryytin lähetetty Ma Joulu 09 2013, 18:02

outsider kirjoitti:
Jyryytin kirjoitti:Kokeilkaapas te muut, että toimiiko marjakankaan linkki oikein teillä. Minulla se ei ainkaan toimi oikein, mutta KVG:n kautta pääsee marjakankaan sivuille oikein.

Peter Williams,Davidbrownparts.com.
Tuolta aiinakin löytyy.
Selkis, kiitoksia.
Jyryytin
Jyryytin

David Brown : 1490-81
DBTCF:n jäsen nro : 8
Viestien lukumäärä : 569

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa