1394
2 posters
Sivu 1 / 1
1394
Heps, onko kellää kokemusta 1394:sen takatuupparin ohjaustehostimen sylinterin stefan vaihrosta,aukeeko sylinteri normaalisti (kierre) vai onko jotenkin erikoonen tapaus aukaasta(lukko rengas,tms outoa)En oo viä ottanu irti,mutta tiputtaa turhan palio.Tämäon se malli,johona on ne kaks yks toimista tuupia poikittain etuaksilan takana.
helmi 1972- David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 76
Vs: 1394
Eiköhän tuossakin mallissa ole kierrelukitus.
Alkavat taavetit olla siinä iässä että noita tiivisteiden vaihtoja tulee eteen.
Jos sylinterit ei ole naarmuilla niin voi mennä seuraavalle sukupolvelle tiivisteiden vaihdolla.
Alkavat taavetit olla siinä iässä että noita tiivisteiden vaihtoja tulee eteen.
Jos sylinterit ei ole naarmuilla niin voi mennä seuraavalle sukupolvelle tiivisteiden vaihdolla.
outsider- David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1919
Vs: 1394
Aika palion on tuon mallin ykstoimisehen sylinterihin pantu tavaraa,ainakin Agritekin kuvan mukahan,(steering sylinder 5-134) on kysees.On muuten aika hyvät kuvat nuolla sivuulla osista.En sitte vielä malttanu ottaa tuu pia irti,kun taivaskin tiputteloo,ja mulla on tuo Suomi-halli vaan.....
helmi 1972- David Brown : 1394
DBTCF:n jäsen nro : 91
Viestien lukumäärä : 76
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa