Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DB 950 kytkimen säätöarvot?

2 posters

Siirry alas

DB 950 kytkimen säätöarvot? Empty DB 950 kytkimen säätöarvot?

Viesti  hertma La Loka 06 2012, 20:13

Onko kellään tallessa tai muistissa DB 950 kytkimen säätöarvoja? Kyseessä on kytkin kahdella levyllä. Kasasin Taavetin uusilla osilla (asetelma, kytkinlevyt ja painelaakeri), mutta sehän ei suostu irroittamaan. Hyvät neuvot ovat tarpeen!

hertma

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 4

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 kytkimen säätöarvot? Empty Vs: DB 950 kytkimen säätöarvot?

Viesti  outsider La Loka 13 2012, 07:09

Onko kytkin alakanu pelittämään?

Asetelmassa on kolme säätöpulttia lukkomutterilla. Ne säädetään 1,78mm välykselle.
Sitten kytkinpolkimen vapaaliike 2,5-4 cm ,se säädetään säätöpultilla joka on kytkinpolkimessa.


outsider

David Brown : 30C,950,990imp,1210,1200hybrid,1494,1694.1690T,1594hs
DBTCF:n jäsen nro : 5
Viestien lukumäärä : 1881

Takaisin alkuun Siirry alas

DB 950 kytkimen säätöarvot? Empty Vs: DB 950 kytkimen säätöarvot?

Viesti  hertma Pe Loka 19 2012, 21:37

On alkanut selviämään kytkimen ropleema. Varaosamyyjä möi minulle väärän voiman ulosottopuolen kytkinlevyn. Minä hölmö uskoin, että se on oikea... Nyt olen saanut tilalle uuden ja oikean levyn, eli niiltä osin homma on kunnossa. Ulosoton levyssä on keskiö vaihdelaatikon puolella tasalla ja silmälaakeriin päin tulevalla puolella on pätkä keskiötä, joka mahtuu olemaan levyn ja silmälaakerin välissä.

Kytkinpolkimen säätö on vielä hukassa. Sitä pitää vielä opiskella. Kiitos avusta outsiderille!

hertma

David Brown : teksti
Viestien lukumäärä : 4

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa