Taavetti-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1390-4veto

4 posters

Siirry alas

1390-4veto Empty 1390-4veto

Viesti  Late885 Ti Joulu 06 2011, 22:40

Mistä ihmeestä saa lisättyä öljyä ohjaus tehostajaan kun huoltokirja sanoo että koneen takapäässä on säiliö mutta pumppu kaiketi on hytässä jossain mittariston takana. Miten sen saa viksusti näkösälle ilman "isosti" purkamista. mitään kuvaa ei käyttöohjeissa ole. Ja kelpaako tosissaan 10w30 niiku kirjassa lukee??? Jos joku osais kertoo yksinkertaselle yksinkertasesti tai sitten laittaa jonkun näköstä kuvaa ko pumpusta/lisäys ropusta!
Late885
Late885

David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  jusape Ti Joulu 06 2011, 23:18

Eikös 1390pin säiliö ole kuten muissakin, pumpun yhteydessä, koneen kyljessä.
Oikealla puolen, joku 24-27mm roppu sojottaa takaapäin katsottuna noin kello 1 - puol 2 suuntaan?
Moottoriöljyä, ropun alareunan tasolle asti.
Näin ainakin kaverin 1390-4 mallissa johon kytkinrempan tein 3kk sitten....
jusape
jusape

DBTCF:n jäsen nro : 23
Viestien lukumäärä : 2531
Ikä : 51
Paikkakunta : Yläne

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  ikilika Ti Joulu 06 2011, 23:45

Tässä on galleriasta napattu kuva, pumpun täyttöaukko on ympyröity kauniin vihreällä... 1390-4veto 9176920
ikilika
ikilika

David Brown : 1394 -87
DBTCF:n jäsen nro : 20
Viestien lukumäärä : 1167
Ikä : 44
Paikkakunta : eurajoki

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  Late885 Ke Joulu 07 2011, 10:36

Ohjaussylintereiltä lähteviä letkuja/putkia kun seurasin niin ne ainakin pääty hyttiin... Montako erilaista versiota ohjaussylintereistä/pumpuista on? Vuosimalli on 82. Pääsen vasta lauantaina kotiin koneen ääreen tutkimaan sitä myllyä. Niin ja ohjekirja sano että käänä renkaat äärioikealle ja nosta pelti ylös. että pumppu on koneen takaosassa???
Late885
Late885

David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  otsoni Ke Joulu 07 2011, 11:32

Kyllä se pumppu öljysäiliöineen on kuvan vihreässä ympyrässä ja täyttöproppu kyljessä, 10-30 yleisöljyä proppua myöten.Mahdollisesti suojapelti päällä mitä ei kuvassa ole.Kopissa on ohjausventtiili (orbitooli) Suspect

otsoni

Viestien lukumäärä : 369

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  Late885 Ke Joulu 07 2011, 13:43

Kiitokset jälleen neuvoista. Onko muuten ylipäätään kuinka iso projekti ottaa ratin alta mittaristo ym auki sähköremppaa varten?
Late885
Late885

David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  otsoni Ke Joulu 07 2011, 17:09

Helppo homma https://www.taavetti-talli.net/t272-kytkimen-paasylinterin-korjaus#2519 bounce ne liittimet lattianrajassa konsolin molemmin puolin voi olla tiukassa ja kosketushäiriöt mahdollisia kun kytkee takaisin Very Happy

otsoni

Viestien lukumäärä : 369

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  Late885 Ke Joulu 07 2011, 17:29

Lämppärin puhallin alko polttaa sulaketta ja kun tarkastelin muutenkin sitä "sulakerasia" patenttia jonka edellinen omistaja on kyhäilly niin tulin siihen tulokseen että vois olla parempi laittaa uus rasia ja uusia muutama metri johtoa. Sillä se ohjaustehostin tuli mieleen kun niitä letkuja aloin seurailemaan.
Late885
Late885

David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)

Takaisin alkuun Siirry alas

1390-4veto Empty Vs: 1390-4veto

Viesti  Late885 Pe Joulu 16 2011, 17:47

En isommin alkanu purkaa kojelautaa mutta senverran tuli tehtyä että vaihdoin ed. omistajan "tein ihan itte" mallisen sulakerasian uuteen ja tehdastekoiseen. No, kojelauta paikalleen ja sulakkeet kiinni, virta päälle ja kokeilemaan. Kaikki toimi, paitsi se puhallin joka piti saada pelaamaan. Sitten hehkutin ja kun väänsin tartin päälle niin näkyi kaunis sininen väläys sulakerasiasta... Vilkkujen sulake räpsästi. Kone kun kävi niin laitoin uuden ja se taas ei räpsähtäny. Eikai ne uudet puhaltimet paljoa kustanna. ja taitaa muutenkin sähköremppa mennä kevväämmälle....
Late885
Late885

David Brown : 885 -73 ja 1390 -82
DBTCF:n jäsen nro : 30
Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pm/(Srj)

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa